Gå til innhold

Pint i hjel

Gjest Frigg

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke noe ønske om å se et rettssystem med fysisk avstraffelse, men jeg ønsker å ha muligheten til å bruke en godt kjent talemåte, og et enda bedre kjent virkemiddel som kalles overdrivelse, for å få fram poenget mitt. Å si at "de skulle blitt anmeldt, og saken skulle blitt henlagt!" er liksom litt fislete, selv om det er det som sannsynligvis skjer...

Mange her må lære seg å ikke ta ting så bokstavelig, og heller prøve å forstå følelsene som ligger bak: Sinne, sjokk, sorg, skrekk, for å nevne noen.

Hør, hør :klappe:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
Man kan da absolutt si at man ønsker både pest og kolera til noen mennesker' date= men det betyr ikke ordrett at man ønsker å danne et organ til å utføre dette!! :roll:

Slik jeg har oppfattet det har Frigg i denne debatten argumentert for at de som gjorde dette "burde få kjenne det på kroppen".

Hadde hun kommet med en uttalelse som bare var "tull" hadde hun vel avkreftet det så snart (og det er tydelig) mange andre begynte å ha henne bokstavelig?

Jeg har fremdeles ikke fått avklart hva Frigg egentlig mener at hun ønsker seg av forandringer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frigg
Slik jeg har oppfattet det har Frigg i denne debatten argumentert for at de som gjorde dette "burde få kjenne det på kroppen".

Hadde hun kommet med en uttalelse som bare var "tull" hadde hun vel avkreftet det så snart (og det er tydelig) mange andre begynte å ha henne bokstavelig?

Jeg har fremdeles ikke fått avklart hva Frigg egentlig mener at hun ønsker seg av forandringer...

Og her er det gjest har spurt om før, og jeg har svart på :

:roll:

teskjeer, teskjeer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frigg
(og kutt ut alt det der "gjestesnakket"' date=' da! :roll: Jeg garanterere dere at dere ikke har den fjerneste anelse om "hvem jeg er" da jeg kun har skrevet ca 10 innlegg under nick på hele KG! )[/quote']

åja, så du har ett, du bare bruker det ikke... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg har ikke påstått eller avkreftet at den er gjennomførbar. (Jeg har faktisk blitt gitt meninger jeg ikke har ytret.).

At HVA er gjennomførbart/ikke gjennomførbart?

Hva er den meningen du har da??

(det har du faktisk ikke svart på.. du svarer bare hva du ikke mener, så hva mener du faktisk?????)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne debattet ble startet fordi en katt ble pint ihjel. Debatten skulle da virkelig dreie seg om denne episoden, og hva folk synes om slike saker.

Nå dreier debatten seg om hva Frigg mener/har sagt/ikke har sagt.

Er det noen her, de 3 siste sidene, som i det hele tatt har debattert rundt selve hendelsen?? (med unntak av en eller to)

Snakker om å avspore/ødelegge en tråd da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

At HVA er gjennomførbart/ikke gjennomførbart?  

Hva er den meningen du har da??

(det har du faktisk ikke svart på.. du svarer bare hva du ikke mener, så hva mener du faktisk?????)

Nå flisespikker du.

Nok en gang tar du ting ut av sammenheng.

Ærlig talt, get a life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Denne debattet ble startet fordi en katt ble pint ihjel. Debatten skulle da virkelig dreie seg om denne episoden, og hva folk synes om slike saker.

Og hva vi mener bør være konsekvensene..

Og det har Frigg uttalt seg hardt om.. men nekter å presisere nå..

Nå dreier debatten seg om hva Frigg mener/har sagt/ikke har sagt.

Hva frigg har sagt og ikke sagt kan vi alle lese.. Hva Frigg mener er derimot vesentlig for å finne ut om vi faktisk er enige eller ueninge!

Når man kommer med så drastiske uttalelser som jeg oppfatter at Frigg har kommet med, er det vel ikke så rart om folk forsøker å finne ut hva hun mente med det osv?

Når man kaster ut påstander, må man vel forvente svar? Og dersom man ikke ønsker å forklare hva man mener, hvorfor pukker man på at man har forklart seg osv da (f.eks "teskjerer, teskjer")?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Nå flisespikker du.Nok en gang tar du ting ut av sammenheng.Ærlig talt, get a life!

1. er det flisespikkeri å spørre noen hva de mener?

2. Hva er tatt ut av sammenhengen?

3. er godt fornøyd med det jeg har, ellers takk.. :)

Tilbake til saken??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frigg

1. er det flisespikkeri å spørre noen hva de mener?

2. Hva er tatt ut av sammenhengen?

3. er godt fornøyd med det jeg har, ellers takk.. :)

Tilbake til saken??

Det "systemet" du referer til var det gjest som brakte på bane. Hvis du leser første innlegg en gang til, så vil du se at jeg ytret en mening.

Og sist jeg sjekket, så er det fremdeles lov til å ytre meninger.

Jeg har aldri sagt at noe system som det du og dine andre venner gjestene foreslår er gjennomførbart, det var ikke min ide, og kan derfor ikke svare hva andre mener.

Men det skjønner du jo ikke. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg har aldri sagt meg villig til at noe system som du og dine andre venner gjestene referere til er gjennomførbart, det var ikke min idet, og kan derfor ikke svare hva andre mener.

Men det skjønner du jo ikke. :roll:

Jo jeg skjønner at du ikke mener ditt og ikke datt.. Men hva mener du???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frigg
Jo jeg skjønner at du ikke mener ditt og ikke datt.. Men hva mener du???

Det samme som jeg har forklart i ørten andre innlegg.

Men, siden du ikke kan bruke tallknappene for å bla mellom sidene, så var det dette jeg skrev i det første innlegget, det er også en ytring, eller en mening om du vil.

Jeg håper de finner ut hvem som gjorde det, og når de gjør det håper jeg de får samme behandling som det de ga den forsvarsløse katta.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg håper de finner ut hvem som gjorde det' date=' og når de gjør det håper jeg de får samme behandling som det de ga den forsvarsløse katta. [/quote']

Det er altså dette som er din faktiske mening??

(vil bare få konstatert dette en gang for alle, siden mange av dine "forsvarere" mener dette bare var en utrykksmåte og ikke din faktiske mening)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

OK..

Frigg mener at de som pinte ihjel katta bør bli utsatt for det samme.

Hun mener i midlertid ikke at det er noe som skal settes i system eller er gjennomførbart..

Har jeg forstått riktig?

I så fall synes jeg ikke dine synspunkter henger sammen i det hele tatt? Hva er vitsen med å mene at noe bør gjøres dersom man samtidig ikke ønsker at det skal gjøres?? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frigg
OK..

Frigg mener at de som pinte ihjel katta bør bli utsatt for det samme.

Hun mener i midlertid ikke at det er noe som skal settes i system eller er gjennomførbart..

Har jeg forstått riktig?

I så fall synes jeg ikke dine synspunkter henger sammen i det hele tatt? Hva er vitsen med å mene at noe bør gjøres dersom man samtidig ikke ønsker at det skal gjøres?? :o

Jeg godtar ikke at du skal legge ord i munnen på meg. Nå får du altså skjerpe deg!

Det er gjester som deg som ødelegger for alle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous
Jeg godtar ikke at du skal legge ord i munnen på meg. Nå får du altså skjerpe deg!.

Så legg ord i munne på deg selv; forklar hva du mener!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Xavia

Nå har jeg fulgt med på denne debatten, og var jo på et punkt med...

Gjest sitt siste innlegg stemmer overens med det jeg ser denne debatten har dreid seg om. Synes h*n hun oppsummerte klart hva det er dere diskuterer.

Du får bli så sur som du bare vil, men jeg har ikke problemer med å se hva gjest mener.

Nå følger jeg med videre for å se hvem som får siste ord. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frigg

Så legg ord i munne på deg selv; forklar hva du mener!!!

Jeg har forklart, gang på gang på gang og etc.

Men du godtar det jo bare ikke. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...