Gå til innhold

Hvor vanlig er det å ha pulevenn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Man trenger ikke lange tiden på KG før man får følelsen av at pulevenn er noe alle jenter har, har hatt og at det er helt utenkelig å måtte gå en periode uten fast sex når de ikke er i et forhold.

I min omgangskrets er dette ikke særlig vanlig om i det hele tatt. Noen har sex med menn som ikke er interessert i noe mer enn sex selv om de selv gjerne kunne tenkt seg et forhold med de. Men jeg kjenner ikke til noen som har sex ukentlig med noen de ikke kunne tenke seg noe mer med.

Selvsagt kan det jo være at de holder det godt skjult, men vi har som regel en ganske åpen tone så jeg hadde nok fått vite om det...



Anonymous poster hash: 8c57c...883
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bryr meg ikke så mye om andre, men jeg har det ikke. Ferdig med den saken.



Anonymous poster hash: 80019...3dd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke følelsen av at det er noe alle jenter har, ei heller at det er utenkelig for de fleste å gå lange perioder uten sex når de ikke er i forhold.

Virker som det ikke er uvanlig å gå lange perioder uten sex selv når man er i forhold så.....

Kan ikke folk få ha den sexen de vil ha da? :vetikke:

Endret av Mike Waters
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har pulevenn, og det samme har to av vennene mine. Jeg har det mer for kosen sin del enn selve sexen faktisk haha elsker kos! Kan gå lenge uten sex, men koseabstinenser får jeg rett som det er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På KG: ALLE HAR DET OG HVIS DU IKKE HAR DET ER DU UNDERTRYKKET, PRIPPEN OG SIKKERT MUSLIM!!!!!!!

I virkeligheten: Meh, litt hist om pist. *trekker på skuldrene*



Anonymous poster hash: d41f4...c3c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hva folk gjør burde vel strengt tatt være opp til dem?

Selvsagt, var ikke det som var poenget.

Lurte bare på om det er så vanlig som man kan få inntrykk av her inne og om dette er noe nesten alle jenter har...

Anonymous poster hash: 8c57c...883

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt, var ikke det som var poenget.

Lurte bare på om det er så vanlig som man kan få inntrykk av her inne og om dette er noe nesten alle jenter har...

Anonymous poster hash: 8c57c...883

vel.. jeg har det. er 22, å syns det er bedre med en pulevenn når man er nøden enn å gå på byen å ha ONS å rissikere å få alskens mulig rart. ja, bruker kondom.

Anonymous poster hash: 53bc2...f32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel.. jeg har det. er 22, å syns det er bedre med en pulevenn når man er nøden enn å gå på byen å ha ONS å rissikere å få alskens mulig rart. ja, bruker kondom.

Anonymous poster hash: 53bc2...f32

Nå ville du vel brukt kondom ved ONS også regner jeg med, og du har vel ingen kontroll på hva din pulevenn driver med 24/7 så at dette skal være noe utpreget tryggere er vel sikkert bare delvis riktig.

Anonymous poster hash: d8d89...e84

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel.. jeg har det. er 22, å syns det er bedre med en pulevenn når man er nøden enn å gå på byen å ha ONS å rissikere å få alskens mulig rart. ja, bruker kondom.

Anonymous poster hash: 53bc2...f32

Hvordan er det mindre risikabelt å ha en pulevenn?

Bruker du kondom er det uansett rimelig safe å knulle noen fra byen. Har gjort det selv mange ganger og er stort sett det jeg gjør når nøden blir for stor.

Synes det er mindre komplisert med ONS enn å skulle forholde seg til et annet menneske man kun har sex med. Ser for meg at det fort blir komplisert. Tilfeldighetene har gjort at jeg ikke har hatt det, men tror ikke det hadde vært for meg uansett.

Anonymous poster hash: 8c57c...883

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det mindre risikabelt å ha en pulevenn?

Bruker du kondom er det uansett rimelig safe å knulle noen fra byen. Har gjort det selv mange ganger og er stort sett det jeg gjør når nøden blir for stor.

Synes det er mindre komplisert med ONS enn å skulle forholde seg til et annet menneske man kun har sex med. Ser for meg at det fort blir komplisert. Tilfeldighetene har gjort at jeg ikke har hatt det, men tror ikke det hadde vært for meg uansett.

Anonymous poster hash: 8c57c...883

For meg er det vel mer eller mindre motsatt, ONS gir meg sånn ca. 0 av dekkede behov, derfor har jeg det ikke. Samtidig liker jeg det å ta på et annet fysisk menneske såpass godt at jeg heller vil ha en pulevenn enn å kun ha sex med meg selv i lange perioder.

Og ikke minst, mange jeg kjenner går inn og ut av forhold, jeg gjør ikke det. Det skal veldig mye til for at jeg går inn i et forhold med noen, da må jeg først finne noen som jeg forelsker meg i og som blir forelsket i meg, noe som ikke er spesielt lett å få til, selv om jeg skjønner at andre tydeligvis har veldig mye lettere for dette enn meg. Så når de som går inn og ut av forhold spør meg hvorfor jeg har pulevenner, så må jeg innrømme at jeg lurer, for jeg tror ikke noen av de har prøvd å gå mer enn max 1 år uten sex. Jeg har prøvd vesentlig lenger enn det, men da savner jeg også nærheten og det å kunne ta på en annen person.

Anonymous poster hash: 158f5...952

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt pulevenner da jeg var yngre, men ser at forholdene kunne vært avklart bedre da det noen ganger har endt med at den ene har fått følelser.Samtidig kan jeg fint gå i lange tider uten sex, jeg har aldri vært aktivt på leting etter en elsker/pulevenn - men et par ganger har det altså klaffet sånn at jeg har møtt noen jeg har hatt lyst til å ha sex med, som har hatt lyst på meg også, men som det ikke er aktuelt å ha et forhold til. Ser ikke problemet med å ha et slikt forhold så lenge man er enige om premissene (og snakker om dem underveis) og praktiserer sikker sex. Noen av de mest ordentlige menneskene jeg kjenner har eller har hatt elskere (som er et finere ord enn pulevenn), og personlig ville jeg heller hatt det enn å ha hatt "mange" ONS.

Selvsagt kan en klare seg uten sex også, men...hvorfor, egentlig, hvis en kan har god og ukomplisert sex med en ok person? Ikke alle leter KUN etter den ene store kjærligheten. Noen trives godt som ganske single i kortere eller lengre perioder. Og så lenge en kutter ut elskere når en dater noen seriøst ser jeg ikke hvorfor noen skulle bry seg.



Anonymous poster hash: ce7d1...085
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg er det vel mer eller mindre motsatt, ONS gir meg sånn ca. 0 av dekkede behov, derfor har jeg det ikke. Samtidig liker jeg det å ta på et annet fysisk menneske såpass godt at jeg heller vil ha en pulevenn enn å kun ha sex med meg selv i lange perioder.

Og ikke minst, mange jeg kjenner går inn og ut av forhold, jeg gjør ikke det. Det skal veldig mye til for at jeg går inn i et forhold med noen, da må jeg først finne noen som jeg forelsker meg i og som blir forelsket i meg, noe som ikke er spesielt lett å få til, selv om jeg skjønner at andre tydeligvis har veldig mye lettere for dette enn meg. Så når de som går inn og ut av forhold spør meg hvorfor jeg har pulevenner, så må jeg innrømme at jeg lurer, for jeg tror ikke noen av de har prøvd å gå mer enn max 1 år uten sex. Jeg har prøvd vesentlig lenger enn det, men da savner jeg også nærheten og det å kunne ta på en annen person.

Anonymous poster hash: 158f5...952

Ok. Ser den.

Men du tror ikke at det at du har en pulevenn gjør at det er vanskeligere å bli forelsket eller og være åpen for å møte noen nye?

Anonymous poster hash: 8c57c...883

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde pulevenn før dette forholdet. Har inntrykk at det er litt normalt. Kanskje sånn 20 % av vennene mine har hatt det?



Anonymous poster hash: 2f08b...72d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mye mindre vanlig enn her på forumet. Så absolutt ikke noe "alle" har.



Anonymous poster hash: b66ce...63a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde pulevenn før dette forholdet. Har inntrykk at det er litt normalt. Kanskje sånn 20 % av vennene mine har hatt det?

Anonymous poster hash: 2f08b...72d

Det er 2 av 10, så ikke særlig vanlig i din gjeng mao...

Anonymous poster hash: 8c57c...883

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en pulevenn. Nå ønsker jeg mye mer enn ham, men han er informert og klarer ikke å la meg gå, så vi henger fortsatt sammen. For min del er jeg nok den eneste jeg vet om her som er i den type forhold, så her er det veldig uvanlig. Da er det tydeligvis mye mer ansett å skifte kjæreste oftere enn jeg skifter gardiner. Noe jeg ikke kan se for meg, da jeg er i en alder det oftest er unger involvert, og disse ofte er involvert i nye kjærester.

ONS har jeg aldri skjønt meg på. Mulig jeg er for kresen, for jeg har aldri tent på en mann jeg treffer på byen.



Anonymous poster hash: ddf9a...1bd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 2 av 10, så ikke særlig vanlig i din gjeng mao...

Anonymous poster hash: 8c57c...883 [/acronym

2 av 10 er ganske normalt nåe de fleste er i forhold tenker jeg da.

Anonymous poster hash: 2f08b...72d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 av 10 er ganske normalt nåe de fleste er i forhold tenker jeg da.

Anonymous poster hash: 2f08b...72d

Hva med de som er i forhold da? Har de hatt PV før?

Er ikke så lett å på klok på statistikken din. Om 2 av 10 single venninner har PV er det ikke mye. Om 2 av 10 blant alle venninner har eller har hatt PV er det heller ikke mye.

Må vel opp til 50% for at vi skal kunne si at det er ganske vanlig?

Anonymous poster hash: 8c57c...883

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...