Gå til innhold

"gentlemansnight"

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!
Jeg og kjæresten min har et langdistanseforhold nå pga. studier. Vi har drevet å spille "quizkampen" mot hverandre på mobilen, med forskjellige "premier" til vinneren. Enten om det er et litt småsexy bilde, eller middag når vi besøker hverandre, og dette er helt greit.

Men i dag tapte jeg, og da vant han etter hans ønske en "gentlemansnight". Og han sa jeg måtte bruke fantasien, men han så for seg en liten stripp, og sexy undertøy..

HVA I ALLE DAGER ER GENTLEMANSNIGHT?! jeg vet jo hva det er egentlig, men hva i alle dager skal jeg finne på? For det første så klarer ikke å strippe, eller gi noe lapdance eller noe sånn, for klarer ikke å spille sexy uten at jeg dør av latter og kleinhet.

Har dere noen tips til hva jeg kan gi kjæresten min på denne dagen? Tenkte å lage noe mat, også ha på meg litt ekstra fint undertøy, men tror nok han forventer mer enn dette..

Så kom igjen jenter, fortell meg hva dere gjør for å gjøre kjæresten deres ekstra fornøyd i senga, eller hvor som helst!

Anonymous poster hash: 2826e...7d6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lag mat, og bak noe som tar ganske lang tid. Så kanskje han ser at du har lagt mye jobb i det.
- Vert han opp, dekk på, rydd av bordet
- Åpne dører for han
- Ta på fint undertøy

Uff, var ikke så lett dette nei. :P

Anonymous poster hash: f7764...362
Skrevet

Nei, er absolutt ikke lett.
Pleier jo ikke å være usikker når det gjelder sånne ting, men det er fordi det skjer naturlig. Med en gang jeg fikk press på meg, og skjønte at det var jeg som var "sjefen" ogsånn, så merka jeg at jeg faktisk ble litt nervøs.. Må jo bare le, men er samtidig litt godt å kjenne på også, at man blir litt nervøs og vil imponere kjæresten :P Vi oppfører oss nesten som to nyforelska 16-åringer når vi treffer hverandre nå som han har flyttet. :fnise:

Anonymous poster hash: b2447...39d
Skrevet

Absolutt uten tvil legg i det slikt innhold som du føler deg trygg på og komfortabel med.

Min kjære overrasket meg med alle mine favoritter på stuegulvet; yndlingspizzaen min, spritz (en italiensk drink basert på prosecco som hun vet jeg liker, var nøye med å plukke ut proseccoen og de andre ingredisene), muffins fra mitt favorittbakeri, og viktigst av alt, henne i sexy men stilig (ikke slutty) undertøy. For meg kunne det ikke vært mer perfekt, det var ikke noe avansert, men alt hun gjorde var valgt ut med meg og hva hun vet jeg liker i tankene.

Anonymous poster hash: dce1c...f44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...