AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #1 Skrevet 3. november 2013 tok to ibux for en stund siden, og de har ikke hjulpet meg en døyt.. hodet mitt holder serriøst på å eksplodere, har tårer i øynene! er også døds-svimmel og veldig ''tung'' i hodet :/ blir værre om jeg reiser på meg, eller beveger meg.. da blir jeg svimmel, og kjenner jeg blir tyngre i hodet og får mer smerter:( hva gjør jeg? hva kan dette være? dette er forferdelig rett og slett. Anonymous poster hash: 864b1...4bd
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #2 Skrevet 3. november 2013 To Ibux som i 400 mg, 800 mg eller 1200 mg? Kanskje du har bihulebetennelse? Anonymous poster hash: dbe79...cb3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #3 Skrevet 3. november 2013 Jeg må noen ganger ta en ibux og en paracet for at det skal gi noe effekt. Kanskje du bør ringe legevakten, mulig du har fått en akutt infeksjon? Anonymous poster hash: b78fb...e89 1
Gjest s@nd Skrevet 3. november 2013 #4 Skrevet 3. november 2013 (endret) Bruker du å ta ibux ofte, eller en sjelden gang? Kan ha noe å si om du tar smertestillende tabletter ofte. Det kan være migrene-anfall kanskje... Drikk kaldt vann, slapp av, prøv å holde deg unna tv- og pc-skjermer/sterkt lys. Kontakt lege om det blir verre.. Endret 3. november 2013 av s@nd
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #5 Skrevet 3. november 2013 To Ibux som i 400 mg, 800 mg eller 1200 mg? Kanskje du har bihulebetennelse? Anonymous poster hash: dbe79...cb3 tror det var 600 hvis det finnes, eller så var det 800.. hadde bare to løse liksom, hadde ikke boksen :/ Anonymous poster hash: 864b1...4bd
Saraby Skrevet 3. november 2013 #6 Skrevet 3. november 2013 ibux alene virker ikke så godt mot hodepine, da de i hovedsak går mer på mukler og ledd. Blander du paracet og ibux virker dette garantert bedre
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #7 Skrevet 3. november 2013 Bruker du å ta ibux ofte, eller en sjelden gang? Kan ha noe å si om du tar smertestillende tabletter ofte. tok mye paracett før, men ikke ibux har jeg pleid å ta.. plages veldig med hodepine, så jeg gikk på mye paracett, til jeg fant ut at det ikke var noe vits lengre siden de ikke hjalp meg men idag er hodepinen på sitt verste, og jeg hadde ibux så da tok jeg det. Anonymous poster hash: 864b1...4bd
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #8 Skrevet 3. november 2013 tror det var 600 hvis det finnes, eller så var det 800.. hadde bare to løse liksom, hadde ikke boksen :/ Anonymous poster hash: 864b1...4bd Med mindre du har resept har du tatt 2x200mg eller 2x400mg. Jeg synes som sagt det høres veldig ut som bihulebetennelse. Blir det verre om du bøyer hodet? Anonymous poster hash: dbe79...cb3
Version 2.0 Skrevet 3. november 2013 #9 Skrevet 3. november 2013 Kanskje fordi du har så store smerter at det simpeltheten ikke funker? Ibux kurerer jo ikke alle typer smerter. Jeg ville ringt legevakten dersom du føler deg verre enn hva som er normalt for deg. Jeg aner jo ikke om du sliter med migrene eller lignende, men antar at du ikke gjør det, da du sikkert ville visst at Ibux ikke fikser migrene.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #10 Skrevet 3. november 2013 Med mindre du har resept har du tatt 2x200mg eller 2x400mg. Jeg synes som sagt det høres veldig ut som bihulebetennelse. Blir det verre om du bøyer hodet? Anonymous poster hash: dbe79...cb3 åja, okei. da var det sikkert 400mg ja! blir verre når jeg bøyer hodet... Anonymous poster hash: 864b1...4bd
Gjest s@nd Skrevet 3. november 2013 #11 Skrevet 3. november 2013 (endret) tok mye paracett før, men ikke ibux har jeg pleid å ta.. plages veldig med hodepine, så jeg gikk på mye paracett, til jeg fant ut at det ikke var noe vits lengre siden de ikke hjalp meg men idag er hodepinen på sitt verste, og jeg hadde ibux så da tok jeg det. Anonymous poster hash: 864b1...4bd Ibux og paracett inneholder omtrent det samme, så om du tar slike tabletter ofte, kan det ha noe å si for virkningen, dessverre... Men kommer kanskje an på om det er lenge siden, vil jeg tro. Uansett, om det ikke fungerer, ville jeg bare tatt det med ro, og som jeg påførte tidligere: drikke en del vann. Få inn frisk luft også, og skru ned på lysene i rommet. Blir det verre, eller ikke går over, ville jeg kontaktet lege. Jeg bruker å ha det slik av og til; smertene blir helt grusomme etterhvert, spesielt når jeg rører på meg (bøyer hodet, osv). Hjelper litt med massasje, kald luft og vann. Kanskje en varmepute hjelper Endret 3. november 2013 av s@nd
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #12 Skrevet 3. november 2013 åja, okei. da var det sikkert 400mg ja! blir verre når jeg bøyer hodet... Anonymous poster hash: 864b1...4bd Det er typisk for bihulebetennelse. Ta deg en tur til lege i morgen, så får du medisiner som hjelper veldig fort. Anonymous poster hash: dbe79...cb3
Version 2.0 Skrevet 3. november 2013 #13 Skrevet 3. november 2013 Ibux og paracett inneholder omtrent det samme, så om du tar slike tabletter ofte, kan det ha noe å si for virkningen, dessverre... Men kommer kanskje an på om det er lenge siden, vil jeg tro. Uansett, om det ikke fungerer, ville jeg bare tatt det med ro, og som jeg påførte tidligere: drikke en del vann. Få inn frisk luft også, og skru ned på lysene i rommet. Blir det verre, eller ikke går over, ville jeg kontaktet lege. Jeg bruker å ha det slik av og til; smertene blir helt grusomme etterhvert, spesielt når jeg rører på meg (bøyer hodet, osv). Hjelper litt med massasje, kald luft og vann. Kanskje en varmepute hjelper Ibux og Paracet inneholder forskjellige virkestoffer. 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #14 Skrevet 3. november 2013 Ibux og paracett inneholder omtrent det samme, så om du tar slike tabletter ofte, kan det ha noe å si for virkningen, dessverre... Men kommer kanskje an på om det er lenge siden, vil jeg tro. Uansett, om det ikke fungerer, ville jeg bare tatt det med ro, og som jeg påførte tidligere: drikke en del vann. Få inn frisk luft også, og skru ned på lysene i rommet. Blir det verre, eller ikke går over, ville jeg kontaktet lege. Jeg bruker å ha det slik av og til; smertene blir helt grusomme etterhvert, spesielt når jeg rører på meg (bøyer hodet, osv). Hjelper litt med massasje, kald luft og vann. Kanskje en varmepute hjelper ok, takk! det er faktisk en god stund siden jeg har brukt smertestillende nå da Anonymous poster hash: 864b1...4bd
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #15 Skrevet 3. november 2013 Det er typisk for bihulebetennelse. Ta deg en tur til lege i morgen, så får du medisiner som hjelper veldig fort. Anonymous poster hash: dbe79...cb3 :/ er bihulebetennelse farlig? Anonymous poster hash: 864b1...4bd
Gjest s@nd Skrevet 3. november 2013 #16 Skrevet 3. november 2013 Ibux og Paracet inneholder forskjellige virkestoffer. Å, okei. Da har jeg fått feil informasjon. Ibux fungerer bedre for muskelsmerter, enn det Paracet gjør har jeg hørt Men de bruker å fungere mot det samme (ikke alt selvfølgelig). F.eks. når det kommer til hodepine.
Pusemamma Skrevet 3. november 2013 #17 Skrevet 3. november 2013 :/ er bihulebetennelse farlig? Anonymous poster hash: 864b1...4bd Nei, men det kan være veldig smertefult. http://www.apotek1.no/lunger-og-luftveier/bihulebetennelse
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå