Gå til innhold

Hvorfor klarer jeg ikke å ri?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det går aldri!! Vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men enten detter pikken ut, eller så klarer jeg ikke bevege meg tilstrekkelig for at det blir ordentlig penetrering. Hva gjør jeg galt? Jeg er slank og i god form, så det har hvert fall ingenting med det å gjøre. Vil lære meg å ri! :(



Anonymous poster hash: 52890...c1f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva bruker du om du ikke bruker lårmusklene dine? :klo::fnise:



Anonymous poster hash: 4d194...839
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å gni deg mot ham. Altså når du er øverst og han er helt inni deg, press underlivet ditt god ned mot penisroten hans og beveg deg frem og tilbake. Kjenn etter hva som er godt for deg, det vil stort sett også være godt for ham.



Anonymous poster hash: 918e0...c98
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være ærlig så trodde jeg dette handlet om å ri en hest, i sånn cirka 15 sekunder før jeg la merke til at innlegget var under seksualitet.

Anonymous poster hash: e2e19...709

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Len deg frem, slik at du støtter henda ned i madrassen, så beveger du deg på nesten samme måte som han ville gjort hvis det var han som var øvers

Anonymous poster hash: de505...7ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å være ærlig så trodde jeg dette handlet om å ri en hest, i sånn cirka 15 sekunder før jeg la merke til at innlegget var under seksualitet.

Anonymous poster hash: e2e19...709

:skratte:

Anonymous poster hash: 6b213...225

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn flest liker hvis du omtrent sitter på huk og løfter deg opp og ned slik at de ser pikken gli inn og ut .. men det er såklart veldig anstrengende og krever sin kvinne.



Anonymous poster hash: b0470...505
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten gjør du det veldig feil eller så har han veldig litrn pikk hvis den detter ut.

Sett deg overskrevs, stapp den inn. Gni deg sakte nedover og litt mot ansiktet hans. Og rugg frem og tilbake. Eller heis deg opp og ned. Da et du hvertfall nødt til å bruke lårene.

Anonymous poster hash: 54d8b...e5f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å snu deg med ryggen mot han, ri motsatt vei. Dersom du ikke klarer å ri normalt, så er dette en lettere variant. Ellers må du på en måte "feste han fast" i deg. Dersom han er liten, så må du ikke hoppe for høyt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også et er veldig vanskelig å ri dersom jeg skal sitte oppreist, derfor lener jeg meg ofte fremover med armene på brystkassen hans eller på hver sin side av halsen hans. :) Prøv med litt mindre bevegelser, da detter han kanskje ikke ut så lett.



Anonymous poster hash: a8af2...5c4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan prøve å holde fast pikken hans? Hvis du heiser deg opp og ned med lårmusklene, holder om pikken med fingrene samtidig som du lener deg på den armen.

Anonymous poster hash: 54d8b...e5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å forklare best mulig skal jeg prøøøve å forklare hva jeg gjør.

jeg sitter som oftest å presser meg ned mot penisroten, for så å bevege hoftene frem og tilbake som om jeg faktisk skulle ridd på en ekte hest (hvis du har gjort det før)

variasjon er bra, så av og til kan du lene deg frem til hodet hans med kroppen mens du beveger hoftene opp og ned (lær deg å kjenne hvor langt du kan gå før han faller ut).

det å bare holde selve penishodet i åpningen mens du roterer med hoftene også er noe jeg fikk vite av en at er veldig pirrende fordi de er veldig følsomme der :P

lykke til



Anonymous poster hash: fcafb...4da
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frem og tilbake, evt i sirkler, ikke opp og ned. Da får du også stimulert deg selv.



Anonymous poster hash: a9e5c...9ed
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i all verden står det at hun ikke bruker lårmusklene?

Men uansett, her så ligger jeg nærmest, slik at puppene rører brystet hans, også gnir jeg meg frem og tilbake, istedenfor opp og ned :) Han hjelper også til, og da er det myyye lettere :)



Anonymous poster hash: 694f7...a40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...