Gå til innhold

Et spørsmål til dere med silikon.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vil ikke ha dumme svar som "Det er så teit med silikon, blabla". Dette er mitt valg, og når jeg ikke en gang fyller en Aa-cup, så skjønner dere nok hvor vanskelig det er ang kjøp av bh'er, bikinier og kjoler.

Til dere: Fikk dere "sjokk" når dere så puppene deres for første gang? Følte dere at "Dette er meg", eller følte dere at det ikke var deg i det hele tatt? Tok det tid før dere ble vant til deres nye look?

Er så redd for at jeg vil tilbake til den gamle meg, selv om jeg VET at det ikke er noe jeg ønsker.

Anonymous poster hash: 324bc...c5a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første gang jeg så de etter å ha tatt av bandasjen så holdt jeg på å le meg ihjel. Det så sinnsykt teit ut med de kulrunde harde puppene som egentlig så ut som plastikk fordi de var så sprengte ;) men det var jo fordi de var kjempe hovne og det visste jeg jo

Den tiden de var hovne og vonde så føltes de ikke ut som en del av kroppen min. Føltes som en ting jeg hadde kjøpt. Men når de myknet opp og hevelsen gikk ned så var de i ett med resten av kroppen og jeg har egentlig ikke følt at jeg plutselig fikk andre pupper.

Nå hadde jeg noe størrelse fra før og opererte pga manglende volum etter svangerskap, skjevhet og størrelseforskjell så vet ikke hvordan det er å gå fra flatbrystet til å plutselig ha pupper på så kort tid, men tror de fleste blir vant med det fort.

Jeg har aldri angret på at jeg opererte, selvom resultatet mitt ikke ble 100% pga kirurg som ikke lyttet godt nok til mine ønsker. De er mye bedre nå enn de var så jeg er fornøyd og jeg ble kompensert for feilen som ble gjort.

Skrevet

Hvis du er så dum at du fyller i 500 ml i hver pupp så får du nok sjokk ja, øker du en cupstr eller to går det greit.

Skrevet

Hvis du er så dum at du fyller i 500 ml i hver pupp så får du nok sjokk ja, øker du en cupstr eller to går det greit.

Hvis man finner en kirurg som er villig til å prøve å stappe inn 500cc i hver pupp på ei jente som nesten ikke har noe pupper fra før så har man møtt på en jævlig dårlig kirurg. Da burde man ta beina fatt og løpe fort som fy for resultatet vil nok ikke bli bra uansett med en sånn kirurg ;)

Skrevet

Fikk ikke sjokk nei, ble veldig fornøyd :)

Anonymous poster hash: baa03...c51
Skrevet

Jeg fikk litt sjokk første gang jeg fikk se de i speile. De var jo sprengte og hovne. De ble heldigvis mindre etter en stund da. Det var uvant å se meg med større pupper, men det var også digg ;) Gikk bare å gledet meg til jeg skulle ut å kjøpe bh og bikini. Tok silikon i mai 2009.

Skrevet

Synes det var litt rart og stivt i begynnelsen, synes det så ut som de bare var klistret på kroppen min siden de var hovne og sprengte. Etter noen uker ble det bedre og i dag, etter snart 3 år er det helt naturlig og kunne ikke tenkt meg å vært for uten. jeg hadde noe fra før, og la inn 290 i hver pupp. det var viktig for meg at det ikke kom til å se unaturlig stort ut.

Skrevet

Så bra å høre. Kjenner jeg blir nervøs av å liksom skulle se de for første gang. Redd jeg får sjokk og begynner å gråte fordi det ikke ligner på meg. :P Men innerst inne er det jo dette jeg vil .Takk for svar folkens :)

Anonymous poster hash: 324bc...c5a
Skrevet

Var en helt fantastisk følelse å se de. Jeg våknet opp av narkosen og så puppene mine før de trakk på toppen. eg lå forsatt på bordet. Eg var i omtåke og alt, men gud kor glad jeg var og hvor mye jeg smilte!!!

Var så lykkelig lenge etter operasjonen. Idag er de blitt mine, 2 år etter operasjon. Har aldri angret. Eller kun på at eg ville tatt runde proseser og ikke flate som jeg gjorde, men det er en ubetydelig.

Anonymous poster hash: 021b2...3f4
Skrevet

Ville heller bekymret meg for risikoen det innebærer å ta silikon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...