Gå til innhold

Trenger en mp3 spiller - hjelp!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en Macbook OX S 10.5.8. Jeg kan ikke oppgradere programmet på den (lang forklaring hvorfor). Problemet er at min iPhone 4S ikke er kompatibel med denne, så jeg kan ikke laste over musikk fra iTunes til tlf.

Jeg skal etter hvert kjøpe en ny mac, men inntil da er jeg på jakt etter en mp3 spiller som fungerer me iTunes bibilioteket mitt. Kontaktet Apple, men alle deres iPods fungerer kun med de nyere programmene.

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å forlate den appletvangstrøya så du kan begynne å bestemme mer selv hvilke spillere du vil bruke?

Jeg syns de minner mer og mer om en slags bank der man må være totalkunde, før man får levert ut bankkortet sitt.

(Total avsporing, og lite hjelp i, beklager det. Men jeg forstår ikke vitsen med å støtte opp om sånne markedskrefter)

• Liker 2
Skrevet

Last ned spotify eller wimp

Skrevet

Hva med å forlate den appletvangstrøya så du kan begynne å bestemme mer selv hvilke spillere du vil bruke?

Jeg syns de minner mer og mer om en slags bank der man må være totalkunde, før man får levert ut bankkortet sitt.

(Total avsporing, og lite hjelp i, beklager det. Men jeg forstår ikke vitsen med å støtte opp om sånne markedskrefter)

Jeg er godt fornøyd med Mac, iPad og iPhone ellers. Og er svært uøkonomisk å slutte med alle tre for å "gå imot strømmen". Så jeg leter bare etter en midlertidig løsning ift musikkspiller.

Skrevet

Last ned spotify eller wimp

Jeg har mest lyst å ha separat musikkspiller til maskinen. Batteriet slukes så raskt på tlf når man hører på all musikk der. Dessuten så har jeg innarbeidede og gode spillelister i iTunes.

Det må vel være en gammel modell eller noe man kan kjøpe som jeg kan laste over musikken på?

Skrevet

Har du kjøpt mange sanger fra Apple Store?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...