melatonin Skrevet 24. juni 2015 #501 Skrevet 24. juni 2015 Jeg har det med å alltid finne noe som er feil, og akkurat på denne dagen har jeg liksom lyst til å bare føle meg helt fin. Så når jeg føler at jeg er litt for stor over ryggen (den blir aldri liten igjen etter all treningen) så blir jeg litt sur. Men nå har jeg bestemt meg for en "half up" frisyre, som gjøre at jeg vil ha håret nedover ryggen. Forhåpentligvis gjør det at jeg ikke bryr meg så mye om hva som er bak Hehe! Jeg vet hva jeg har begitt meg ut på, skal bare få kjøpt en god sukkerpasta slik at kaken på toppen blir pen. I verste fall blir det cupcakes på toppen av kaken også! Skal prøve å ikke bekymre meg søvnløs! Hvordan ble dagen din?? Er spent! Nå er det under 2 mnd til vår dag! Var på møte i går og fikk senket skuldrene ned et par hakk! Nå bare gleder jeg meg! I morgen skal jeg levere kjolen min til finjustering. Så er det igjen en storhandling av div glass osv, bestille vin etter svigermor har prøvesmakt seg gjennom polet, sko, hårpynt og evt slør og belte... Bestilt frisør og sminke, samt prøve time. Gleder meg!!
melatonin Skrevet 10. juli 2015 #502 Skrevet 10. juli 2015 SPØRSMÅL: Mannen vil be kollegaene sine på kaffe og fest, da blir det ca 15 mannfolk fra jobben som kommer på kaffe, fest, fri bar og nattmat. De omgås ikke på fritiden så blir unaturlig å be dem til middag, men har et godt arbeidsmiljø så de hadde satt pris på å bli med på fest.. Er dette innafor eller blir det helt dumt??
Ruccula Skrevet 10. juli 2015 #503 Skrevet 10. juli 2015 Åh sukk...jeg var på prøvetime på hår og makeup i dag. Ble sittende i stolen i 4 timer uten at jeg ble tilbudt noe å drikke. Og frisøren fomlet og fomlet.. Etter hans 5 ræva forsøk på å lage den frisyren jeg ville ha, takket vi for oss. Han tok full pris! Så imorgen er det bye timer i stolen hos en annen salong. 7 timer til bryllupet nå!
Gjest økonomifrue Skrevet 10. juli 2015 #504 Skrevet 10. juli 2015 Hvor lang tid i forveien bestilte dere blomster?
melatonin Skrevet 10. juli 2015 #505 Skrevet 10. juli 2015 Åh sukk...jeg var på prøvetime på hår og makeup i dag. Ble sittende i stolen i 4 timer uten at jeg ble tilbudt noe å drikke. Og frisøren fomlet og fomlet.. Etter hans 5 ræva forsøk på å lage den frisyren jeg ville ha, takket vi for oss. Han tok full pris! Så imorgen er det bye timer i stolen hos en annen salong. 7 timer til bryllupet nå! Du burde ikke ha måtte betale for noe! Hvis han ikke klarer å levere så burde du i allefall få redusert pris! Hvor lang tid i forveien bestilte dere blomster? Fikk beskjed om å bestille 2 uker i forvegen vi, men bestiller 1 mnd før jeg så har vi i allefall bestilt i god tid.
Ruccula Skrevet 10. juli 2015 #506 Skrevet 10. juli 2015 Hei damer. Det er kun 6 uker til jeg gifter meg nå og jeg blir derfor med i denne tråden. Jeg gifter meg i slutten av august, i en liten middelalder by i Frankrike vi får ca 50 gjester. Planen for helgen er at dagen før bryllupet er det lunch med masse ost,vin, salater osv. Helt uformelt og hyggelig. På kvelden er det ut å spise på resturant. Skal gifte meg i et bittelite lite gammelt katolsk kloster og selskapet skaøl være i et chateau/slott. Har fortsatt mye igjen å fikse, men de store tingene er på plass i dag bestilte vi blomster. Og nå jakter jeg på en solosanger som kan synge en sang i "kirken"
Daenrys Skrevet 22. juli 2015 #508 Skrevet 22. juli 2015 1mnd igjen Herregud! En måned og ei uke igjen her... Hjelpes det er mye som gjenstår... Sukk... Hvordan ligger du an? Hva gjenstår? Og fikk du svar på spørsmålet ditt lengre opp om mannens kollegaer?
melatonin Skrevet 22. juli 2015 #509 Skrevet 22. juli 2015 Herregud! En måned og ei uke igjen her... Hjelpes det er mye som gjenstår... Sukk... Hvordan ligger du an? Hva gjenstår? Og fikk du svar på spørsmålet ditt lengre opp om mannens kollegaer? Hei hadde helt glemt jeg stilte de spørsmålene De er i alelfall invitert så får vi se om de vil eller ikke. Jeg har igjen å skrive bordkort, lage bordkart/bordsetting. Snakke med vigsler. Bestille blomster og velge bordekorasjoner, det viste seg å være litt vanskelig for meg siden jeg ikke klarer å velge. Jeg må ha sko og hårpynt... Bestille marsipankake.. Sikkert masse mer! Du da?
Daenrys Skrevet 23. juli 2015 #510 Skrevet 23. juli 2015 Hei hadde helt glemt jeg stilte de spørsmålene De er i alelfall invitert så får vi se om de vil eller ikke. Jeg har igjen å skrive bordkort, lage bordkart/bordsetting. Snakke med vigsler. Bestille blomster og velge bordekorasjoner, det viste seg å være litt vanskelig for meg siden jeg ikke klarer å velge. Jeg må ha sko og hårpynt... Bestille marsipankake.. Sikkert masse mer! Du da? Jeg har igjen å skrive bordkort og lage endelig versjon av bordkart. Vi tenkte også å lage et meny-hefte med beskrivelse av hvem alle gjestene er, men vet ikke helt hvordan det skal gjøres i praksis. Har også igjen å lage bildefremvisning som skal stå og gå i bakgrunnen mens vi er til fotografen, skrive tale, lage Spotify-liste, fikse noe småtterier med pynten, booke alle kakebakerne, bestille mat til før-festen på fredagen, rydde på loftet der hvor vi skal ha før-festen, skrive ut kirkeprogram, fikse morgengaven. Hmmm... og ja - få kjolen ferdig tilpasset hos sydame. (Har time om fjortendager.) Og sikkert mye mer... Eeeeh... Ja. Sånn går nu dagan.
Pyntestøv Skrevet 23. juli 2015 #511 Skrevet 23. juli 2015 (endret) Lykke til alle dere som skal gifte dere fremover. Det ble helt fan-tas-tisk!!! Skulle ønske jeg kunne spole tiden tilbake og oppleve bryllupsdagen en gang til Endret 23. juli 2015 av Pyntestøv
melatonin Skrevet 23. juli 2015 #512 Skrevet 23. juli 2015 Jeg har igjen å skrive bordkort og lage endelig versjon av bordkart. Vi tenkte også å lage et meny-hefte med beskrivelse av hvem alle gjestene er, men vet ikke helt hvordan det skal gjøres i praksis. Har også igjen å lage bildefremvisning som skal stå og gå i bakgrunnen mens vi er til fotografen, skrive tale, lage Spotify-liste, fikse noe småtterier med pynten, booke alle kakebakerne, bestille mat til før-festen på fredagen, rydde på loftet der hvor vi skal ha før-festen, skrive ut kirkeprogram, fikse morgengaven. Hmmm... og ja - få kjolen ferdig tilpasset hos sydame. (Har time om fjortendager.) Og sikkert mye mer... Eeeeh... Ja. Sånn går nu dagan. Nå kom jeg på mer! Vi skal ha et album liggende på gavebordet, med bilder av oss i, albummet er bestilt i samme design som inbydelsene og bordkort. Må og lage spotify liste, synes det er vanskelig for jeg liker jo bare metallica, ac/dc og iron maiden... Tale må vi jo og ordne. Så koselig at dere skal ha før-fest! Det foreslo jeg, men det ble nedstemt med en gang av mannen Kjolen min er tilpasset, men alikevel synes jeg den er litt trang, men skulle være slik ble det sagt, tydeligvis er det ikke meningen at bruder skal kunne puste på bryllupsdagen.
Daenrys Skrevet 23. juli 2015 #513 Skrevet 23. juli 2015 Nå kom jeg på mer! Vi skal ha et album liggende på gavebordet, med bilder av oss i, albummet er bestilt i samme design som inbydelsene og bordkort. Må og lage spotify liste, synes det er vanskelig for jeg liker jo bare metallica, ac/dc og iron maiden... Tale må vi jo og ordne. Så koselig at dere skal ha før-fest! Det foreslo jeg, men det ble nedstemt med en gang av mannen Kjolen min er tilpasset, men alikevel synes jeg den er litt trang, men skulle være slik ble det sagt, tydeligvis er det ikke meningen at bruder skal kunne puste på bryllupsdagen. Oi! Så lurt med et slikt album! Skulle gjerne hatt det selv, men tror det er noe vi ikke rekker å fikse. Hehe, høres ut som at vi har noenlunde lik musikksmak. Jeg elsker metall-musikk, men siden de fleste gjestene ikke gjør det, prøver jeg å kun holde meg til et par Metallica-sanger, et par Amon Amarth-sanger etc. Før-fest ja... Innimellom angrer jeg på akkurat den biten, fordi det blir uten tvil veldig mye ekstra styr for oss. Men det er trivelig da, siden over halvparten av gjestene er tilreisende. Artig å vise dem hvor vi bor og tilbringe litt mer tid med dem. Og min kjole håper jeg fortsatt sitter behagelig på, hurra for kjole med stort skjørt. ;-)
melatonin Skrevet 23. juli 2015 #514 Skrevet 23. juli 2015 Oi! Så lurt med et slikt album! Skulle gjerne hatt det selv, men tror det er noe vi ikke rekker å fikse. Hehe, høres ut som at vi har noenlunde lik musikksmak. Jeg elsker metall-musikk, men siden de fleste gjestene ikke gjør det, prøver jeg å kun holde meg til et par Metallica-sanger, et par Amon Amarth-sanger etc. Før-fest ja... Innimellom angrer jeg på akkurat den biten, fordi det blir uten tvil veldig mye ekstra styr for oss. Men det er trivelig da, siden over halvparten av gjestene er tilreisende. Artig å vise dem hvor vi bor og tilbringe litt mer tid med dem. Og min kjole håper jeg fortsatt sitter behagelig på, hurra for kjole med stort skjørt. ;-) Min sitter litt godt akkurat over ryggen, ellers bra. Ca hvordan ser kjolen din ut? Noen av ac/dc sangene kan man jo danse til så jeg vil ha noen av de Nekter å ha ole ivars og vikingarna
Daenrys Skrevet 24. juli 2015 #515 Skrevet 24. juli 2015 Min sitter litt godt akkurat over ryggen, ellers bra. Ca hvordan ser kjolen din ut? Noen av ac/dc sangene kan man jo danse til så jeg vil ha noen av de Nekter å ha ole ivars og vikingarna Kjolen min er veldig enkel på en måte, den har ingen blonder eller lignende, stofftypen heter mikado. Ovenfor brystpartiet er det litt mønster/gjennomsiktige blonder, det samme på ryggpartiet. Selve skjørtet er ganske stort, og det er et "belte" i midjen. Også er det lommer! Hvordan ser kjolen din ut? Selv må jeg sy inn kjolen over brystpartiet, da jeg er litt sparsomt utrustet på området. Er spent på å se den ferdig tilpasset! Masse Ac/Dc-sanger man kan danse til, så her må du bare kjøre på syns jeg. Hadde en periode et ønske om å ha You shook me all night long som bryllupsvals!
Ruccula Skrevet 24. juli 2015 #516 Skrevet 24. juli 2015 (endret) 5 uker igjen :O I går fant jeg soloartist som skal synge under vielsen skal synge to sanger også er det en salme. Blir nok av musikkinnslag ihvertfall I helgen må vi ut å finne smoking til mannen. Ellers er de store tingene på plass, men fortsatt masse småting som må fikses. Siden vi skal ha helge bryllup så er det mye som skaø fikses, forskjellige fester og lokaler Endret 24. juli 2015 av Snublefella
FruFiolett Skrevet 24. juli 2015 #517 Skrevet 24. juli 2015 Fire uker igjen for oss nå! Hjelpes! Æ satse på å få kjøpt inn siste rest i helgen - sko og skjorte til mannen, samt bånd til festheftet og lys av ulik form og størrelse☺️ Føler at jeg har kontroll på det meste - bortsett fra valsen, den har vi ikke begynt å øve på enda! Æ veit at jeg kommer til å være nervøs i dagene før, men akkurat nå gleder jeg meg bare! ☺️☺️
melatonin Skrevet 24. juli 2015 #518 Skrevet 24. juli 2015 Kjolen min er veldig enkel på en måte, den har ingen blonder eller lignende, stofftypen heter mikado. Ovenfor brystpartiet er det litt mønster/gjennomsiktige blonder, det samme på ryggpartiet. Selve skjørtet er ganske stort, og det er et "belte" i midjen. Også er det lommer! Hvordan ser kjolen din ut? Selv må jeg sy inn kjolen over brystpartiet, da jeg er litt sparsomt utrustet på området. Er spent på å se den ferdig tilpasset! Masse Ac/Dc-sanger man kan danse til, så her må du bare kjøre på syns jeg. Hadde en periode et ønske om å ha You shook me all night long som bryllupsvals! Jeg ville og ha den! Ville og at det stod det på marsipan kaka! Jeg elsker den sangen!! Kjolen min er med blonder, kroppsnær ned til halvveis på rompa. Brede blondestropper og et åpent felt på ryggen
Daenrys Skrevet 29. juli 2015 #519 Skrevet 29. juli 2015 Oioioi.... Da er det nøyaktig en måned igjen her også! Steike.. Jaja, man må vel bare puste dypt inn og krysse av gjøremål fra lista sånn etter hvert. Forresten - dere andre bruder som nærmer dere - har dere hatt utdrikningslag? Må si jeg begynner å bli spent på når mitt blir, ikke så mange helgene å ta av nå snart. Håper ikke det blir siste helga før bryllupet.
melatonin Skrevet 18. august 2015 #520 Skrevet 18. august 2015 Hur går det damer! Ikke mange dager igjen for meg nå.. stresser meg til tider opp med diverse små saker, men tror jeg har kontroll!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå