Gå til innhold

Bruder i 2015


Hvitløk

Anbefalte innlegg

Var også sein pga det,og var usikker om en eventuell kjole ville bli for liten.brudesalongen sa vi skulle skrive i kontrakten at hvis jeg skulle bli gravid syr hun ut kjolen.går ikked finner vi ny som passer.hun vil ikke jeg skulle stresse med det når vi holder på med prøverør.heldigvis fant jeg en jeg likte i salongen og slapp lang leveringstid.

Jeg holder jo ikke på med prøverør, men diverese andre omstendigheter har gjort det vanskelig å bli gravid, og ikke vet jeg om det vil klaffe neste seks måneder mot bryllupet heller. Virker imidlertid som om du har fått bedre "tilbud" fra butikken enn meg. Fikk beskjed om at vi ikke kan sy ut, så jeg må kjøpe i stor størrelse og heller sy inn. Håper jeg også har noe i butikken jeg liker slik at jeg slipper lang levereingstid. Hvor lenge før bryllupet kjøpte du?

Anonymous poster hash: 890f2...57a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpte i midten av januar og bryllup i begynnelsen av juli.var sikker jeg måtte bestille siden jeg er så sær på hva jeg ville ha,men av to stk var det en jeg likte veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte i midten av januar og bryllup i begynnelsen av juli.var sikker jeg måtte bestille siden jeg er så sær på hva jeg ville ha,men av to stk var det en jeg likte veldig godt.

Får håpe jeg er like heldig da! Gifter meg 010815 og skal prøve 190215, så er jo ca like lang tid mellom.

Anonymous poster hash: 890f2...57a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er uskikker på om du får hjelp av butikken, så får du evt. velge en kjole med emperieliv, så er det plass til en liten mage, om du skulle være så heldig. Jeg liker den typen kjole godt, men det er ikke sikkert du gjør det...?

Her er det bare noen dager igjen før det braker løs. Fikk tak i siste del til antrekket i dag, så nå er det i orden. Vet ikke hvordan jeg skal ha håret enda, men har bestilt oppsett til frisør. Blir noe enkelt uansett.

Har montering av kake og bukett (inkl. innkjøp av blomter) og pynting av lokale igjen, samt å sette opp barkart og noe annet småtteri. Ingen nerver eller stress enda, men det spørs ut i uka! ;) Føler at jeg har god tid, og det er sikkert fordi jeg ikke kan gjøre siste rest enda.

Endret av Miss I.W.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er endelig jeg og mannen gift😍 Vi gifta oss på ei strand i Thailand. Vi skulle egentlig ta båt ut til en øy, men pga noen omstendigheter med myndighetene så bar ikke det tillatt lengre. Ble litt skuffet når vi fikk kontabeskjeden, men hadde egentlig ingen grunn til det!!! For forventningene ble innfridd og vell så det!

Stranda og område var så fint pyntet med blomster og det hele. 3 retters middag på stranda etterpå. Var helt utrolig fint pyntet der også, med lys, blomster osv. Sjømannspresten var veldig dyktig og utrolig jordnær, og han sa mange gode poeng/ting som vi skal ta videre med oss i ekteskapet. Nå gleder vi iss til vi får bildene!!!! Håper vi blir fornøyd😃

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Weeeee! Dersom været holder seg slik meldingene sier får vi ekstra fotografering på lørdag.. Utendørs!! I snø!!! ❄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er uskikker på om du får hjelp av butikken, så får du evt. velge en kjole med emperieliv, så er det plass til en liten mage, om du skulle være så heldig. Jeg liker den typen kjole godt, men det er ikke sikkert du gjør det...?

Her er det bare noen dager igjen før det braker løs. Fikk tak i siste del til antrekket i dag, så nå er det i orden. Vet ikke hvordan jeg skal ha håret enda, men har bestilt oppsett til frisør. Blir noe enkelt uansett.

Har montering av kake og bukett (inkl. innkjøp av blomter) og pynting av lokale igjen, samt å sette opp barkart og noe annet småtteri. Ingen nerver eller stress enda, men det spørs ut i uka! ;) Føler at jeg har god tid, og det er sikkert fordi jeg ikke kan gjøre siste rest enda.

Liker empireliv veldig godt. Nå har jeg imidlertid gjort noe jeg aldri, aldri trodde jeg skulle gjøre. Ble litt stresset av det med 6-8 måneders leveringstid. Kom tilfeldigvis over drømmekjolen (slik jeg har designet den i tankene) på nettet med 0-7 dagers leveringstid. 1 igjen - i min størrelse - leverandør tom. Så jeg har bestilt over nettet uten å ha prøvd den. Er heldigvis 14 dagers full returrett dersom jeg ikke skulle kle den!!!

http://abelone.no/brudekjoler/bryllupskjoler/brudekjoler-med-snoring/brudekjole-med-blonder-over-skuldrene-08-3225-lilly-2013-detail

Fordelen er at det er snøring så jeg kan evt justere noe.

Anonymous poster hash: 890f2...57a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker empireliv veldig godt. Nå har jeg imidlertid gjort noe jeg aldri, aldri trodde jeg skulle gjøre. Ble litt stresset av det med 6-8 måneders leveringstid. Kom tilfeldigvis over drømmekjolen (slik jeg har designet den i tankene) på nettet med 0-7 dagers leveringstid. 1 igjen - i min størrelse - leverandør tom. Så jeg har bestilt over nettet uten å ha prøvd den. Er heldigvis 14 dagers full returrett dersom jeg ikke skulle kle den!!!

http://abelone.no/brudekjoler/bryllupskjoler/brudekjoler-med-snoring/brudekjole-med-blonder-over-skuldrene-08-3225-lilly-2013-detail

Fordelen er at det er snøring så jeg kan evt justere noe.

Anonymous poster hash: 890f2...57a

Spennende! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestilt skredder 5. mai, så nå har jeg tre måneder på meg å gå ned tre kilo!! :trene: Er normalvektig, men vil gjerne ned noen kilo likevel før bryllupet. Man er jo dagens fotoobjekt og jeg ønsker å kunne se best mulig ut på flest bilder. Er av typen som er veldig kritisk til bilder av meg selv, og vil helst ikke sitte i etterkant å granske dem, mens jeg lurer på om jeg ser stor ut.

Nå lurer jeg på om jeg bør gå til anskaffelse av løshår. Har halvlangt hår, så det er sikkert mulig å få satt opp uten løshår, men det blir det jo ekstra fyldig om jeg velger å bruke det.... kvaler, kvaler. Kjøper jeg så blir det uansett kvalitet, så det kan brukes igjen senere. Noen erfaringer med løshår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestilt skredder 5. mai, så nå har jeg tre måneder på meg å gå ned tre kilo!! :trene: Er normalvektig, men vil gjerne ned noen kilo likevel før bryllupet. Man er jo dagens fotoobjekt og jeg ønsker å kunne se best mulig ut på flest bilder. Er av typen som er veldig kritisk til bilder av meg selv, og vil helst ikke sitte i etterkant å granske dem, mens jeg lurer på om jeg ser stor ut.

Nå lurer jeg på om jeg bør gå til anskaffelse av løshår. Har halvlangt hår, så det er sikkert mulig å få satt opp uten løshår, men det blir det jo ekstra fyldig om jeg velger å bruke det.... kvaler, kvaler. Kjøper jeg så blir det uansett kvalitet, så det kan brukes igjen senere. Noen erfaringer med løshår?

Jeg ville bestemt meg for frisyre først og så spurt frisøren hva hun/han mener angående å sette på ekstra hår. Jeg skal sette opp alt håret (ingen ting skal henge løst), og min frisør mener jeg må klippe av en del av mitt lange, tykke hår fordi det blir altfor mye i den oppsatsen jeg vil ha til at det blir fint 😊 Og det er helt greit for meg, hår gror jo ut igjen - særlig når jeg har fallt helt pladask for en konkret frisyre 😊 Så jeg ville hørt med frisøren om jeg var deg, de tenker på det meste 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville bestemt meg for frisyre først og så spurt frisøren hva hun/han mener angående å sette på ekstra hår. Jeg skal sette opp alt håret (ingen ting skal henge løst), og min frisør mener jeg må klippe av en del av mitt lange, tykke hår fordi det blir altfor mye i den oppsatsen jeg vil ha til at det blir fint Og det er helt greit for meg, hår gror jo ut igjen - særlig når jeg har fallt helt pladask for en konkret frisyre Så jeg ville hørt med frisøren om jeg var deg, de tenker på det meste

Har du bilde av frisyren? Jeg aner ikke hvordan jeg skal ha håret selv, og trenger tips! Har selv langt, tykt hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bilde av frisyren? Jeg aner ikke hvordan jeg skal ha håret selv, og trenger tips! Har selv langt, tykt hår.

Det har jeg 😊 Jeg elsker denne type frisyre da, men sløret under håret, syns det er så fint at håret kommer frem 😊 Men som sagt over her så vil frisøren min klippe av en del så ikke håret er så langt ettersom det er tykt, for da blir det fort myyye hår 😉

post-86392-53194_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer! Hva slags kjole ble det?

 

Jeg har bestilt fra jjs house. Har fått beskjed om at den er sendt allerede :) Så håper jeg det går an å sy den litt om dersom den ikke ser ut akkurat sånn som den burde. Har snakket med flere som har blitt fornøyde med kjolekjøp derfra. Men jeg har null ide om hva jeg gjør hvis den ikke ser fin ut, da jeg egentlig er for seint ute til å bestille fra salong.

Jeg tror jeg blir fornøyd med denne kjolen, selv om jeg egentlig kunne tenke meg en som var kortere, og også med ermer. Men denne kjolen likte jeg med en gang selv om den ikke var helt som jeg hadde sett for meg :)

Endret av bambis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg Jeg elsker denne type frisyre da, men sløret under håret, syns det er så fint at håret kommer frem Men som sagt over her så vil frisøren min klippe av en del så ikke håret er så langt ettersom det er tykt, for da blir det fort myyye hår

Det var kjempefint! :Nikke: Skjønner at noe hår må bort da! Luksusproblem! :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt denne fra jjs house. Har fått beskjed om at den er sendt allerede :) Så håper jeg det går an å sy den litt om dersom den ikke ser ut akkurat sånn som den burde. Har snakket med flere som har blitt fornøyde med kjolekjøp derfra. Men jeg har null ide om hva jeg gjør hvis den ikke ser fin ut, da jeg egentlig er for seint ute til å bestille fra salong.

Jeg tror jeg blir fornøyd med denne kjolen, selv om jeg egentlig kunne tenke meg en som var kortere, og også med ermer. Men denne kjolen likte jeg med en gang selv om den ikke var helt som jeg hadde sett for meg :)

Nydelig. Har nå selv bestilt fra forhandler på nettet og er superspent. Lykke til med at den passer. Er vel forresten en fasong de fleste kler? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nydelig. Har nå selv bestilt fra forhandler på nettet og er superspent. Lykke til med at den passer. Er vel forresten en fasong de fleste kler? :-)

Hvilken kjole har du bestilt? :)

Jeg vet at fasongen ser fin ut på meg, men er mer bekymret for kvaliteten på kjolen, og om den sitter bra. Krysser fingrene og håper på det beste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt denne fra jjs house. Har fått beskjed om at den er sendt allerede :) Så håper jeg det går an å sy den litt om dersom den ikke ser ut akkurat sånn som den burde. Har snakket med flere som har blitt fornøyde med kjolekjøp derfra. Men jeg har null ide om hva jeg gjør hvis den ikke ser fin ut, da jeg egentlig er for seint ute til å bestille fra salong.

Jeg tror jeg blir fornøyd med denne kjolen, selv om jeg egentlig kunne tenke meg en som var kortere, og også med ermer. Men denne kjolen likte jeg med en gang selv om den ikke var helt som jeg hadde sett for meg :)

Kjempefin!! Likte spesielt øverste delen av toppen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken kjole har du bestilt? :)

Jeg vet at fasongen ser fin ut på meg, men er mer bekymret for kvaliteten på kjolen, og om den sitter bra. Krysser fingrene og håper på det beste!

Denne http://www.abelone.no/brudekjoler/bryllupskjoler/brudekjoler-med-snoring/brudekjole-med-blonder-over-skuldrene-08-3225-lilly-2013-detail

Ja, er bare å krysse fingrene!!! Lykke til :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg klarer ikke la være å trene de øvelsene :sjokkert: får bare se ann og ta det litt nærmere bryllupet. Har du stroppløskjole?

Hehe :laugh: Etter mange år med bare bøy, benk og mark, er det nesten litt godt å ha et annet fokus for meg. Jepp, den er stroppløs. Størrelsen jeg har satt perfekt i salongen, men den er visst endel mindre i ny størrelse da den ble tøyd etter mange prøvinger.. Målte meg i går, og jeg bør kunne klare å gå ned 5 cm til i livet frem til mai. Høres veldig mye ut, men jeg har vært der før uten å være pinnetynn, så jeg håper det slår til denne gangen også :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...