Gå til innhold

Bruder i 2015

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så bra Prudence! :)

Nå er det nøyaktig fire uker til mitt bryllup og én uke igjen til min utdrikningslag (vet helga fordi det er eneste mulige før bryllupet).

Dette gjenstår:

- Blokke ut skoene, de er for trange har jeg innsett (men, så lekre)

- Rense brudekjolen (prøveeksemplar kjøpt i butikk i utlandet)

- Kjøpe flate sko til selve festen på kvelden

- Spikre blomster og bestille

- Bestille vin/sprudlende fra polet + ordne med snacks og nattmat

- Lage meny, bordkort og bordkart (har begynt så smått)

- Ta solarium (første økta i dag, vil ikke bli veldig brun, men få litt farge bare)

- Vurdere om jeg skal bestille time for å forme litt på øyenbrynene (ønsket dette lenge)

- Skrive ferdig talen

Det var det. Lista blir stadig kortere.

Liggere dere bra an? :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi ligger bedre og bedre for hver dag som går, men jeg er utrolig spent på de neste ukene. 3 uker igjen nå!!

Min liste (sånn ca)

- Skrive ned talen min

- Kjøpe sko (kjøpte noen fredag, men de er testet ut og bestod ikke..)

- Printe ut program/meny

- Levere bordkort til hun som skal skrive på dem

- Bake og fryse ned cupcakes og kaker

- Hente kjolen fra skredderen

- Levere kjolen til rens

- Hente kjolen fra rens

- Spørre pappa om han vil følge meg

- Handle inn hjerteballonger + liten heliumflaske

- Høre om brudepiken fortsatt vil være brudepike

- Gjøre klar piknikkurver

- Hente polaroidkamera

- Kjøpe inn gjestebok

- Fordele oppgaver på selve dagen / lage kjøreplan

- Hente kakepynt

+ møte opp på alt av hårtimer og negletimer og hente blomster på selve dagen. Og kanskje ta sol et par ganger. Og spise sunt de siste ukene!

AnonymBruker
Skrevet

Bare jeg som har begynt å sjekke værmeldingen for bryllupsdagen?...og det er jo "bare" 6 uker igjen :P

Anonymous poster hash: 5d0f2...537

Skrevet

Her er det 19 dager igjen (underkant av 3 uker). Har enda ikke sjekket værmeldingene, men kommer til å starte med det om en ukes tid, og da sjekker jeg nok trolig flere ganger om dagen kjenner jeg meg selv rett, haha.

Skrevet (endret)

Og her var vi nettopp vel overstått :)

Gratulerer!!!! ☺ håper det ble kjempe bra! jeg fikk nettopp vite min forlover ikke kommer forde hun har bestilt seg ferietur jeg. Jæ... f...e.(ikke deg altså Sobril) Endret av melatonin
Gjest Sobril
Skrevet

Gratulerer!!!! ☺ håper det ble kjempe bra! jeg fikk nettopp vite min forlover ikke kommer forde hun har bestilt seg ferietur jeg. Jæ... f...e.(ikke deg altså Sobril)

Nei, så utrolig kjipt :( Håper du finner en erstatter. Hun var nok ikke en så god venninne allikevel.

Skrevet

Nei, så utrolig kjipt :( Håper du finner en erstatter. Hun var nok ikke en så god venninne allikevel.

Tydligvis ikke!

Hvis du vil dele litt om bryllupet ditt så er det en tråd som heter brud 2015 vel overstått :biggrin: Håper innmarsen gikk greit :biggrin:

Skrevet

Hæ? Virkelig? Det går bare ikke an Melatonin. Her hadde jeg revurdert vennskapet. Har du noen andre du kan spørre?

Skrevet

Jeg fikk nettopp vite av prosjektlederen i Grieghallen at han som har ansvaret for bryllupet vårt er den samme som planla kronprinsparet sitt bryllup :) Vi skal på prøvesmaking av maten og vinen neste uke :)

• Liker 1
Skrevet

Hæ? Virkelig? Det går bare ikke an Melatonin. Her hadde jeg revurdert vennskapet. Har du noen andre du kan spørre?

Fikk hakeslipp for å si det slik. Tenkte og at hvis jeg hadde driti meg ut slikt hadde jeg bare ikke reist, for hva er mest kostbart? Vennskap eller ferietur? Har ikke svart på hennes siste melding, og aner ikke om jeg faktisk gidder å snakke med henne på en stund. Må få det på avstand først i allefall. Hun har vel ikke akkurat vært engasjert heller, har ei anna venninne jeg heller burde ha spurt. Håper hun sier ja...

Skrevet

For vår del er det 25 dager til :D Det meste er i orden, trooor jeg.... Gleder meg noe sinnssykt! Både til selve dagen, og til å være ferdig med det ;) tenker det bare blir med dette ene bryllupet altså... :bryllup:

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer!!!! ☺ håper det ble kjempe bra! jeg fikk nettopp vite min forlover ikke kommer forde hun har bestilt seg ferietur jeg. Jæ... f...e.(ikke deg altså Sobril)

Å fy!!!!! :sjokkert:  Er det mulig.. Er hun offisielt forlover enda, eller har dere ikke søkt om prøving enda?

Skrevet

Og her var vi nettopp vel overstått :)

GRATTIS!!!!! :danse:

Skrevet

Vi har da 6 dager igjen.

Kjolen er i hus, alt ser bra ut. Jeg føler meg fortsatt ikke komfortabel med størrelsen min, men nå får jeg ikke gjort så mye mer. Er vel bare hodet som må jobbes med der tenker jeg :rolleyes:

Bordkort ferdigstilles hos svigerinnen min (fantastisk gjort av henne), jeg printer ut alt av menyer og program ikveld, været er meldt bra enn så lenge.. Jeg har bakt 90 cupcakes og et sukkerbrød, og skal lage vår egen bryllupskake av dette.

Jeg er så stressa nå. Selv om alt er planlagt, så er det en kabal som skal gå opp. Og alt skal skje de neste dagene. Jeg må klare å pynte kaken pent (død og fordervelse, selv om den bare er 12 cm i diameter), jeg må sove godt om natten og ikke stresse meg syk. Vi har mye mer på plass enn de fleste har, tror jeg, men jeg har en stor perfeksjonist i magen og håper at jeg klarer å legge det fra meg før jeg blir gal.

6 dager!!!! :hakeslepp:  iiiiiiiiiiii....

Skrevet

Å fy!!!!! :sjokkert:  Er det mulig.. Er hun offisielt forlover enda, eller har dere ikke søkt om prøving enda?

Vi har søkt og fått godkjent prøving ja. irriterer meg litt. Men nå kommer hun ikke så er ikke mye jeg får gjort i grunn...

Skrevet

Vi har da 6 dager igjen.

Kjolen er i hus, alt ser bra ut. Jeg føler meg fortsatt ikke komfortabel med størrelsen min, men nå får jeg ikke gjort så mye mer. Er vel bare hodet som må jobbes med der tenker jeg :rolleyes:

Bordkort ferdigstilles hos svigerinnen min (fantastisk gjort av henne), jeg printer ut alt av menyer og program ikveld, været er meldt bra enn så lenge.. Jeg har bakt 90 cupcakes og et sukkerbrød, og skal lage vår egen bryllupskake av dette.

Jeg er så stressa nå. Selv om alt er planlagt, så er det en kabal som skal gå opp. Og alt skal skje de neste dagene. Jeg må klare å pynte kaken pent (død og fordervelse, selv om den bare er 12 cm i diameter), jeg må sove godt om natten og ikke stresse meg syk. Vi har mye mer på plass enn de fleste har, tror jeg, men jeg har en stor perfeksjonist i magen og håper at jeg klarer å legge det fra meg før jeg blir gal.

6 dager igjen så spennende!!!

Respekt for bryllupskake-prosjektet ditt! Litt av en jobb, men så kult! Greit å sove om natta med tanke på at huden preges av lite søvn og man vil jo gløde på dagen sin. Herregud det var slemt av meg i grunn og, mener ikke å legge mer stress på deg! Jeg tror du blir veldig flott ut i kjolen, du er sikkert flott selv om du ikke tror det selv, sånn er vi jenter ;)

Skrevet

6 dager igjen så spennende!!!

Respekt for bryllupskake-prosjektet ditt! Litt av en jobb, men så kult! Greit å sove om natta med tanke på at huden preges av lite søvn og man vil jo gløde på dagen sin. Herregud det var slemt av meg i grunn og, mener ikke å legge mer stress på deg! Jeg tror du blir veldig flott ut i kjolen, du er sikkert flott selv om du ikke tror det selv, sånn er vi jenter ;)

Jeg har det med å alltid finne noe som er feil, og akkurat på denne dagen har jeg liksom lyst til å bare føle meg helt fin. Så når jeg føler at jeg er litt for stor over ryggen (den blir aldri liten igjen etter all treningen) så blir jeg litt sur. Men nå har jeg bestemt meg for en "half up" frisyre, som gjøre at jeg vil ha håret nedover ryggen. Forhåpentligvis gjør det at jeg ikke bryr meg så mye om hva som er bak :)

Hehe! Jeg vet hva jeg har begitt meg ut på, skal bare få kjøpt en god sukkerpasta slik at kaken på toppen blir pen. I verste fall blir det cupcakes på toppen av kaken også! ;) Skal prøve å ikke bekymre meg søvnløs!

:plystre:

Skrevet

Hvordan gikk det??:)

Nå er det også seks dager igjen til mitt, eller fem!!! Oioi. Tiden flyr!!

Skrevet

Åååå, håper det blir meg en dag! Lengter :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...