AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #1 Skrevet 3. november 2013 Menn, klår dere på ei jente om dere ikke har lyst på henne? Og lar dere blikket vandre opp og ned, for så å hvile på puppene hennes dersom dere ikke liker det dere ser? Eller er det ovennevnte noe du gjør uansett om du finner jenta tiltrekkende eller ikke?Anonymous poster hash: 230db...e75
Gjest Awzm me Skrevet 3. november 2013 #2 Skrevet 3. november 2013 De gjør det med alt og alle. Selv om de ikke har planer om å ha sex med det en gang. Man stirrer jo på det man ikke liker og tar på det, ja, mhm.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå