AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #1 Skrevet 3. november 2013 http://www.aftenposten.no/kultur/Britisk-tabloidavis-med-korstog-mot-EU-innvandrere-7360968.html Helt enig med Daily Express. Har nordmenn også fått nok med tanke på ransbølgen og voldtektsbølgen i Oslo i det siste? Anonymous poster hash: de7a2...a4a 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #2 Skrevet 3. november 2013 Det er mulig brittene er lei ran og voldtekt, men dette dreier seg om romfolk. Den britiske tabloidavisen Daily Express vekker avsky etter at den på førstesiden torsdag erklærte korstog mot at Storbritannia skal ta i mot flere innvandrere fra Bulgaria og Romania. De sier ikke akkurat romfolk i linken din, men her er noe de skrev for 3 dager siden. Men uansett flerehundretusner av sigøynere som lever av tigging og tyveri, det er jo utrolig at UK orker. Anonymous poster hash: 0ea29...e6a 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #3 Skrevet 3. november 2013 I tillegg se på Frankrike som sliter med det samme problemet. sarkosy satte i gnag en kampanje for å få ut de som er ulovlig i Frankrike, dvs ca 99%. Viviane Reading sparte ikke på kruttet, hun refset Frankrike og truet med rettsak i mot Frankrike. Slvsagt ville Frankrike vinne, det er ikke lov åvære ii landet i mer en 3mnd, uansett etnisitet. Til og med EU preidenten har advar sine medlemer i mot fremmedfrykt osv osv. Hele EU står overfor en potensiel tragedie også på grunn av den ennorme øningen av illegale innvandrere fra Afrika. Dessverre så må de store EU landene kjempe i mot EU også. Anonymous poster hash: 0ea29...e6a 2
kat-e Skrevet 3. november 2013 #4 Skrevet 3. november 2013 Det er litt trist at Krf blokerte tiggerforbudet i Norge, men loven om at hver enkelt kommune som ønsker å si nei, kan innføre et forbud må snart komme. 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #5 Skrevet 3. november 2013 Jeg synes det er på høy tid å finne andre måter å hjelpe folk på enn å invitere dem hit og la dem bli resten av livet. Jeg vurderer å flytte ut av Oslo nå fordi jeg er redd noe skal skje med døtrene mine. Det er sårt, for jeg har alltid bodd i Oslo og elsker byen. Jeg kan ikke forstå hvorfor vi fortsetter på samme vis som før, nå som den feilslåtte integreringen og overrepresentasjonen i vold- og voldtektsaker er helt åpenbart for alle. Fy skam til hele pressekorpset for å prøve å narre oss ved å i mange år holde tilbake informasjon om etnisitet i voldssaker, og for å ikke dekke de negative konsekvensene ved innvandring i andre europeiske land, særlig Sverige. Fy skam til politikerne for å prøve å narre oss til å tro at invandring er nødvendig og bra for Norge. Fy skam til de såkalte antirasister som prøver å stemple alle som ikke vil gi bort hovedstaden i landet vårt til innflyttere som usle, rasistiske, uvitende høyreekstremister. De aller fleste av mine velutdannede venner i Oslo er negative til fortsatt innvandring, enten de tilhører høyre- eller venstresiden. Ingen jeg kjenner ønsker å sende barna sine til innvandrerdominerte skoler, og dem blir det fler og fler av. Fy skam til dem som sitter i trygge byer ellers i landet, fortsetter å stikke hodet i sanden og rose seg selv for å være solidariske med mennesker i nød, mens oslofolk blir overfalt av innflytterne og deres barn hver eneste dag. Oslo er deres hovedstad også. Anonymous poster hash: 1dc07...7aa 9
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #6 Skrevet 3. november 2013 Jeg synes det er på høy tid å finne andre måter å hjelpe folk på enn å invitere dem hit og la dem bli resten av livet. Jeg vurderer å flytte ut av Oslo nå fordi jeg er redd noe skal skje med døtrene mine. Det er sårt, for jeg har alltid bodd i Oslo og elsker byen. Jeg kan ikke forstå hvorfor vi fortsetter på samme vis som før, nå som den feilslåtte integreringen og overrepresentasjonen i vold- og voldtektsaker er helt åpenbart for alle. Fy skam til hele pressekorpset for å prøve å narre oss ved å i mange år holde tilbake informasjon om etnisitet i voldssaker, og for å ikke dekke de negative konsekvensene ved innvandring i andre europeiske land, særlig Sverige. Fy skam til politikerne for å prøve å narre oss til å tro at invandring er nødvendig og bra for Norge. Fy skam til de såkalte antirasister som prøver å stemple alle som ikke vil gi bort hovedstaden i landet vårt til innflyttere som usle, rasistiske, uvitende høyreekstremister. De aller fleste av mine velutdannede venner i Oslo er negative til fortsatt innvandring, enten de tilhører høyre- eller venstresiden. Ingen jeg kjenner ønsker å sende barna sine til innvandrerdominerte skoler, og dem blir det fler og fler av. Fy skam til dem som sitter i trygge byer ellers i landet, fortsetter å stikke hodet i sanden og rose seg selv for å være solidariske med mennesker i nød, mens oslofolk blir overfalt av innflytterne og deres barn hver eneste dag. Oslo er deres hovedstad også. Anonymous poster hash: 1dc07...7aa De må også folk slutte å stemme på partier som ikke tar dette på alvor. Personlig er det vel over 10 år siden jeg stemte på AP, men døre er fortsatt på gløtt om de skjerper seg litt. Anonymous poster hash: 0ea29...e6a 1
Testosteron Skrevet 3. november 2013 #7 Skrevet 3. november 2013 Det blir spennende å se hvordan EU-landene vil takle å få Tyrkia som EU-medlem. Tyrkia er vel enda fattigere enn Bulgaria og Romania, og det bor tre ganger så mange mennesker i Tyrkia (70 millioner) som i de to østeuropeiske landene til sammen (7 + 20).
Testosteron Skrevet 3. november 2013 #8 Skrevet 3. november 2013 Det er litt trist at Krf blokerte tiggerforbudet i Norge, men loven om at hver enkelt kommune som ønsker å si nei, kan innføre et forbud må snart komme. KrF konkurrerer med SV om å være "snillest" 2
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2013 #9 Skrevet 3. november 2013 Det er litt trist at Krf blokerte tiggerforbudet i Norge, men loven om at hver enkelt kommune som ønsker å si nei, kan innføre et forbud må snart komme. Det hadde vært kjekt. 1
Drizzt Skrevet 3. november 2013 #10 Skrevet 3. november 2013 (endret) KrF konkurrerer med SV om å være "snillest" Og dummest. Jeg har ikke bestemt for meg hvilket av de to dvergpartiene er verst. Kanskje SV er en smule verre enn Krf, men ikke stor forskjell mellom de to egentlig. Det haster med tiggerforbud i hele landet. Da kan man også avvise ved grensen utlendinger som ikke har nok egne midler for oppholdstiden. Det er jo helt klart hvilke grupper som kommer uten midler med eneste formål å tigge og begå kriminalitet. De med slike intensjoner må stanses. Endret 3. november 2013 av Drizzt 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #11 Skrevet 3. november 2013 En annen ting som gjør brittene irritert på EU. Er at eu ønsker å lage et kvoteringssytem for at romfolket skal bli mer representert i det som tilsvarer stortinget, i flere europeiske land bla England. http://www.express.co.uk/news/uk/433264/EXCLUSIVE-Now-EU-crackpots-demand-gypsy-MPs Anonymous poster hash: 0ea29...e6a
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #12 Skrevet 3. november 2013 EU har blitt til et mareritt og et selvmordsprosjekt for det gamle Europa. Utvidelsen av EU har vært en katastrofe. Anonymous poster hash: 22e37...f3b 2
Gjest Kaffelattn Skrevet 3. november 2013 #13 Skrevet 3. november 2013 Det blir spennende å se hvordan EU-landene vil takle å få Tyrkia som EU-medlem. Tyrkia er vel enda fattigere enn Bulgaria og Romania, og det bor tre ganger så mange mennesker i Tyrkia (70 millioner) som i de to østeuropeiske landene til sammen (7 + 20). http://www.theguardian.com/world/2013/oct/21/turkey-eu-membership-talks-restart-reformshttp://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/turkey/10325218/Turkey-will-probably-never-be-EU-member.html
Gjest Kaffelattn Skrevet 3. november 2013 #14 Skrevet 3. november 2013 KrF konkurrerer med SV om å være "snillest" I Norge er jo alle partiene Ole Brum. Noe mange glemmer er at politikere kan love mye og mene godt men...skjult for de fleste er den solide AP-maktbastionen: byråkratiet. Denne makten er stille, nesten usynlig og jobber langsiktig, strategisk og målrettet: den er rett og slett bestående. Politikerne er ekstrovert part og byråkratiet introvert. De ekstroverte blir slått på mållinjen.
Drizzt Skrevet 4. november 2013 #15 Skrevet 4. november 2013 EU har blitt til et mareritt og et selvmordsprosjekt for det gamle Europa. Utvidelsen av EU har vært en katastrofe. Anonymous poster hash: 22e37...f3b Kunne ikke vært mer enig med deg. Åpne grenser og fri flyt av uønskede fenomener ødelegger alt. 2
Lutetium 71 Skrevet 4. november 2013 #16 Skrevet 4. november 2013 Det blir spennende å se hvordan EU-landene vil takle å få Tyrkia som EU-medlem. Tyrkia er vel enda fattigere enn Bulgaria og Romania, og det bor tre ganger så mange mennesker i Tyrkia (70 millioner) som i de to østeuropeiske landene til sammen (7 + 20). Det at de har "glemt" folkemordet av armenerne under første verdenskrig, og har gjort det kriminelt å snakke om det, er kanskje også en liten strek i regningen. 1
kat-e Skrevet 4. november 2013 #17 Skrevet 4. november 2013 Det er litt rart at EU ikke ser at dette problemet svekker tiltroen til EU/Schengen. De virker helt handlingslammet. Det er nok ikke mye tvil om at England trekker seg ut av EU om ikke lenge. 1
Lutetium 71 Skrevet 4. november 2013 #18 Skrevet 4. november 2013 Og dummest. Jeg har ikke bestemt for meg hvilket av de to dvergpartiene er verst. Kanskje SV er en smule verre enn Krf, men ikke stor forskjell mellom de to egentlig. Det haster med tiggerforbud i hele landet. Da kan man også avvise ved grensen utlendinger som ikke har nok egne midler for oppholdstiden. Det er jo helt klart hvilke grupper som kommer uten midler med eneste formål å tigge og begå kriminalitet. De med slike intensjoner må stanses. Lurer litt på det der, hverken England eller Irland er med i schengen, mens vi er inne. Likevel er det altså store problemer med romfolk der også? Funker ikke schengen da?
Gjest Evans Skrevet 4. november 2013 #19 Skrevet 4. november 2013 (endret) Lurer litt på det der, hverken England eller Irland er med i schengen, mens vi er inne. Likevel er det altså store problemer med romfolk der også? Funker ikke schengen da? Schengen-avtalen er tatt med i EU traktaten. Så medlemslandende i EU er bundet av avtalen. Men mulig de kan forandre frem avtaler hvor medlemslandene ikke er med på dette? Usikker! http://snl.no/Schengen-avtalen Endret 4. november 2013 av Evans
Gjest Gunfreak Skrevet 4. november 2013 #20 Skrevet 4. november 2013 daily express er en høyre ekstrem blekke, på samme nivå som daily mail. eneste forskjellen er at express også er veldig kåte på diana. Så noen ganger glemmer de å snakke om slemme brune mennesker, farlige muslimer og de onde sosialistene, fordi dem må ha en forside eller to med diana
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå