Gå til innhold

Kåt!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har nå gått 2 år uten sex (da med en ONS), før det var det 5,5 år uten sex, og jeg har ikke følt at det har vært noe problem. Har jeg vært småkåt, har jeg løst det lett ved å gi meg selv en kjapp orgasme. Nå har jeg møtt en helt fantastisk fyr, jeg er veldig forelsket og han er veldig frisinnet og oppfinnsom i sengen - jeg har aldri hatt så bra sex før!

Men problemet er at det er et avstandsforhold og jeg får ikke sett ham så ofte før vi bor i samme by etter jul en gang. Nå er det én uke siden jeg så ham, og jeg får ikke sett ham før om nesten 2 uker, og jeg holder på å gå på veggen av kåthet. Tenker på sex hele dagen, på jobb, ute og hjemme. Prøver jo å tilfredsstille meg selv, men jeg føler ikke jeg er fornøyd før jeg har kommet 3-4 ganger. Og det tar jo mye tid når jeg må gjøre det et par ganger om dagen...

Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget - men hvorfor er det sånn at jeg kan gå fra å knapt tenke på sex i mange år til å bli et sexgalt orgasmemonster på kort tid?! Argh...

Anonymous poster hash: 418d8...088

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er helt lik deg! Var singel i 3 år før jeg møtte min nåværende kjæreste og klarte meg utmerket godt uten sex før. Fikset det alene og dett var dett.

Nå er vi også i avstandsforhold og jeg holder på å gå på veggen. Har vært borte ifra hverandre i 3 mnd og jeg er så frustrert at jeg holder på å klikke i vinkel :fnise:

Anonymous poster hash: e22d5...5aa
Skrevet

Haha, jeg også! :fnise:

Man blir jo kåtere av å ha sex. I tillegg er jeg nokså nyforelsket og tenker på ham hele tiden. Har bilder i hodet av ting vi har gjort eller ting jeg har lyst til å gjøre. Jeg tenker på det absolutt hele dagen. Jeg er absolutt kåtest når jeg har en spesifikk person å fantasere om.

Men så er det foreløpig avstandsforhold. Han flytter heldigvis hjem før jul, så det er ikke så lenge til, men nå er det noen uker til jeg ser ham igjen. :(

Anonymous poster hash: 4a819...8fc
Skrevet (endret)

Du kommer til å savne denne perioden den dagen du plutselig sitter der og sliter med å få lyst!! Altså- sier ikke at det nødvendigvis kommer til å skje, men for de fleste varer ikke nyforelsket- kåthetstilstanden for evig.. Så ikke klag!! ;)

Før du vet ordet av det sitter dere nemlig i hver deres onepiece, i hver sin ende av sofaen, krangler om hvilket program som skal stå på, og kjefter når den andre fiser.. Da kan du heller klage!!

Endret av tøydokka
Skrevet

Takk for støtte og realitetsorientering ;) fint å se at det ikke bare er jeg som er frustrert, og jeg skjønner jo at det er et luksusproblem... Jeg kan i hvert fall se frem til heftig sex om et par uker ;)

Anonymous poster hash: 418d8...088

Skrevet (endret)

Du kommer til å savne denne perioden den dagen du plutselig sitter der og sliter med å få lyst!! Altså- sier ikke at det nødvendigvis kommer til å skje, men for de fleste varer ikke nyforelsket- kåthetstilstanden for evig.. Så ikke klag!! ;)

Før du vet ordet av det sitter dere nemlig i hver deres onepiece, i hver sin ende av sofaen, krangler om hvilket program som skal stå på, og kjefter når den andre fiser.. Da kan du heller klage!!

Det har jeg aldri gjort. Om han vil se på det drittprogrammet, skal han få se på det :ler: I mellomtiden har jeg gjort ting for å irritere han. Som å ligge på fanget hans og dra i skjegget hans :ler:

Endret av Evilposelos

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...