Gjest Madley Skrevet 5. mai 2004 #4 Skrevet 5. mai 2004 Margaret Hun har vært min favoritt hele tiden
Bokalven Skrevet 5. mai 2004 #6 Skrevet 5. mai 2004 Susanne har vært min favoritt lenge! Håper Kjartan ryker ut først, han er jo så kjedelig!
Arwen Skrevet 5. mai 2004 #8 Skrevet 5. mai 2004 Susanne har vært min favoritt lenge! Håper Kjartan ryker ut først, han er jo så kjedelig! Jeg synes Susanne er litt kjedelig på en måte jeg. Virker tiltaksløs - irriterer meg veldig. Samme for henne om hun vinner eller går ut - det har hun faktisk sagt i ett intervju.
Bokalven Skrevet 5. mai 2004 #9 Skrevet 5. mai 2004 Jeg synes Susanne er litt kjedelig på en måte jeg. Virker tiltaksløs - irriterer meg veldig. Jeg synes bare hun virker innmari sjenert, jeg...
Arwen Skrevet 5. mai 2004 #10 Skrevet 5. mai 2004 Jada, men å si at man ikke bryr seg om man vinner eller ikke
Gjest Meg Skrevet 5. mai 2004 #11 Skrevet 5. mai 2004 Går for Margaret, men jeg tror Susanne er den som skiller seg best ut i mengden... Kjartan er bare kjedelig!
Gjest Dolphina Skrevet 5. mai 2004 #12 Skrevet 5. mai 2004 Susanne er min favoritt! Vært det hele tiden!
*Kaisa* Skrevet 5. mai 2004 #14 Skrevet 5. mai 2004 Synes at Susanne burde vinne, hun har en fin stemme også skiller hun seg litt ut.. Kjartan har fin stemme og masse sjarm, men stemmen er ikke god nok. Margaret har kjempefin stemme og kan nok egentlig synge hva som helst men tørr liksom ikke å "ta av". Ganske synd egentlig for egentlig så er det hun er den beste vokalisten av dem
Gjest pace Skrevet 5. mai 2004 #15 Skrevet 5. mai 2004 Margaret Jeg håper de lager en nydelig, spesiell plate med henne nå, akkurat som hun har fremvist seg. Hun får jo lagd en plate snart, nå som hun er blandt de 3, og da får vi se at hun er den som varer lengst uansett om hun vinner denne konkuransen eller ikke.
Maetzii Skrevet 5. mai 2004 #17 Skrevet 5. mai 2004 Margaret Kjartan er ekkel-boybandstemme-med-utseende-som-en-sekstiåring og Susanne høres ut som hun har en kråkebolle i halsen. (skal ikke påstå at Margaret ikke har noen feil heller, men hun er i det minste den beste av de gjenstående)
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2004 #18 Skrevet 5. mai 2004 Margareth har hele tiden vært en av favorittene mine, men om Susanne vinner så er det også helt i orden. Men det MÅ bli en av jentene som vinner!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå