AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #1 Skrevet 2. november 2013 For dere som bedriver at man får ris i parforholdet. Noen som vil dele sin historie/r? Anonymous poster hash: 271bd...0a1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #2 Skrevet 3. november 2013 For dere som bedriver at man får ris i parforholdet. Noen som vil dele sin historie/r? Anonymous poster hash: 271bd...0a1 Hvorfor det? Sånn at du kan sitte og *nyte* historiene folk skriver? Hva er DIN historie? Anonymous poster hash: ff237...7b9 3
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2014 #3 Skrevet 18. oktober 2014 Se her: http://smisksidan.net/%C2'> Anonymous poster hash: 271bd...0a1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2014 #4 Skrevet 18. oktober 2014 her mener jeg: smisksidan.net Anonymous poster hash: 271bd...0a1
Flibidy Flæbidy Skrevet 18. oktober 2014 #5 Skrevet 18. oktober 2014 Hvorfor det? Sånn at du kan sitte og *nyte* historiene folk skriver? Hva er DIN historie? Anonymous poster hash: ff237...7b9 Trodde strengt tatt hele seksualitetsforumet fungerte slik at folk delte sine sexuelle erfaringer for å diskutere seksualititet, men jeg tok vel feil. 1
Gjest bråkar Skrevet 18. oktober 2014 #6 Skrevet 18. oktober 2014 At en del kvinner likte ris på stumpen var en gledelig overraskelse for en ung mann. At så mange nesten likte ris på skrittet like godt, eller bedre, var en enda gledeligere overraskelse for en voksen mann. Sex blir bare bedre. 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2014 #7 Skrevet 18. oktober 2014 At en del kvinner likte ris på stumpen var en gledelig overraskelse for en ung mann. At så mange nesten likte ris på skrittet like godt, eller bedre, var en enda gledeligere overraskelse for en voksen mann. Sex blir bare bedre. *nikker samtykkende* Anonymous poster hash: a85b0...c8c
Hottrio Skrevet 19. oktober 2014 #8 Skrevet 19. oktober 2014 Tar gjerne i mot litt ris på rumpa av ei stram/streng dame Sånn Ellen Arnstad type dame.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2014 #9 Skrevet 19. oktober 2014 Kona elsker å få ris. Hun blir dryppende våt av det. Ofte begynner vi sex med at jeg riser henne, på baken, på lårene og på selve musen. Generelt tenner hun på å bdsm. Vi er ikke typiske bdsmére men gjør det på vår måte. Hun tenner på å bli brukt, bundet, spanket både med flat hånd og ridepisk.... hun tenner også på å bli slått med åpen hånd i ansiktet. Det gir henne mest nytelse, jeg tenner ikke på selve handlingen men heller det at hun tenner og blir så kåt. Fordelen for meg er at jeg kan gjøre hva jeg vil med henne. Nå høres vi sikkert veldig rare ut. Vi har også "vanlig" sex, vi er ikke voldsomme hele tiden men risen er som oftest med (Selv kunne jeg godt tenkt meg å få litt ris, uten at det er noe vi har snakket om eller prøvd..) Det er mange som tenner på å bli spanket, enten det er på baken eller/og på fitten. Får man glede av dette så er vel ingenting flottere enn akkurat det ? Hilsen gift mann 38 Anonymous poster hash: 29899...795 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #10 Skrevet 8. juli 2015 Håper jeg ender opp med en kar som er villig til å gi med litt ris Hvordan tok dere det opp med hverandre? Anonymous poster hash: 65a1e...9f3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #11 Skrevet 8. juli 2015 Ekstremt pirrende med en jente over knærne som er klar for litt ris! Håper å finne ei slik ei til noe fast M28 Anonymous poster hash: 7b8cd...489 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #12 Skrevet 8. juli 2015 Liker både å få ris på rompa, vagina og andre steder. Liker også (hvis stemningen er der) å bli slår litt i ansiktet med flat hånd 😋Anonymous poster hash: 93afb...fe3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #13 Skrevet 8. juli 2015 Ris på rumpa?? Ris skal spises med munnen. Anonymous poster hash: ce941...193
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #14 Skrevet 8. juli 2015 Håper jeg ender opp med en kar som er villig til å gi med litt ris Hvordan tok dere det opp med hverandre? Anonymous poster hash: 65a1e...9f3 Jeg tror menn flest liker å klapse kvinner på rumpa, så det tror jeg ikke blir noe problem.. Anonymous poster hash: 31e1e...1f6 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #15 Skrevet 8. juli 2015 Jeg ELSKER å bli dasket på rumpa under sex(liker også litt dominanse av sambo). Men det blir det veeeldig sjeldent av i dette forholdet da sambo ikke tenner på slikt😔Anonymous poster hash: 6dacb...d4a
TightRope Skrevet 10. juli 2015 #16 Skrevet 10. juli 2015 Jeg riser min Tøs som endel av vårt forhold. Da vi møttes var hun ærlig om at hun likte tingene litt kinky, og noen timer senere hadde jeg spanket henne og gitt henne tre orgsamer hun kom til å huske. I dag har vi et stabilt forhold der vi noen ganger tar frem riset - og de gangene jeg dasker henne til orgasme - er de gangene hun er mest satt ut. Begynner gjerne med oppvarming med flogger og avslutter på kjønnsleppene med Carbonrør som slåest taktfast men lett mot musa. Da kommer hun som en foss og følelsen er så sterk at hun gjerne begynner å gråte samtidig. (Ikke på grunn av smerte nei.....) Dominansen er der hele tiden - og hun liker å ha gode regler å forholde seg til. Da er hun en meget lykkelig skitten liten pike. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #17 Skrevet 10. juli 2015 Håper jeg ender opp med en kar som er villig til å gi med litt ris Hvordan tok dere det opp med hverandre? Anonymous poster hash: 65a1e...9f3 Gjør som dama mi sa til meg: under diggy skrek hun; du får lov å gi meg skikkelige klask på rumpa altså!" begynte så og gjøre det og vel... Ting eskalerte. Nå har vi pisk og jeg binder henne fast.gjerne i doggy stilling hvor jeg flrst gjør hva enn jeg vil, hun tenner også på å bli brukt tror jeg for jeg kan holde på så lenge jeg vil og hun vet at det stopper når jeg knuller henne til en siste orgasme. Ble litt vel mye detaljert her men hey... Anonym bruker yaaaaaaw! Anonymous poster hash: d6200...896
Gjest Fl0werp0wer Skrevet 10. juli 2015 #18 Skrevet 10. juli 2015 elsker ris på rumpa. Om man feks blir tatt i doggy, så blir det bare enda bedre med litt spanking. 1
Fjompen Skrevet 11. juli 2015 #19 Skrevet 11. juli 2015 Her i huset får hun ris på baken omtrent hver kveld før leggetid. En fin måte å avslutte dagen på. 1
Joan_Holloway Skrevet 12. juli 2015 #20 Skrevet 12. juli 2015 Elsker spanking! Spesielt å bli slått med flat hånd på rumpa mens han tar meg hardt i doggyen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå