verron2 Skrevet 2. november 2013 #1 Skrevet 2. november 2013 (endret) ......... Endret 15. mars 2018 av verron2
Gjest bustyvel Skrevet 2. november 2013 #2 Skrevet 2. november 2013 Og du er sammen med han på grunn av humoren hans? Den må jammen være bra! 8
Cathrine88 Skrevet 2. november 2013 #3 Skrevet 2. november 2013 Jeg tenker at dere har et stort problem. Han møter andre damer bak ryggen din, dummer deg ut, kjefter og får deg til å føle deg mindre verdt. Problemet er ikke at han er homofil (hvor i all verden tar du det fra?), men at han er en drittsekk. 5
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #4 Skrevet 2. november 2013 Det høres ikke ut som om han er homofil, men er det ikke uansett verre for deg at han er en drittsekk? Anonymous poster hash: dc7da...745 2
verron2 Skrevet 2. november 2013 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2013 Jeg tror han er homo siden han ikke gir seg på å ta den bak og at han ser på homseporno! Han er litt drittsekk ja, men det verste for meg er at han kan være homo. Han har heller ingen problem i å kalle meg fittetryne osv. Det er svært vanskelig å gå fra far til ditt barn når vi har bygget hus sammen og jeg føler jeg ikke klarer meg uten han (noen) Jeg tenker at dere har et stort problem. Han møter andre damer bak ryggen din, dummer deg ut, kjefter og får deg til å føle deg mindre verdt. Problemet er ikke at han er homofil (hvor i all verden tar du det fra?), men at han er en drittsekk.
Gjest Kaida Skrevet 2. november 2013 #6 Skrevet 2. november 2013 Han er veldig agressiv, kjefter mye på meg, får meg til å føle meg lite verdt, dummer meg mye ut forran folk osv. Hver gang jeg skal ta det opp med han så blir det stor krangel og hans argument er alltid "Jeg jobber mye for deg og vår sønn, jeg gjør alt for at vi skal ha det bra" osv.... Men vil du ha det slik resten av livet? For du er verdt mye mer enn det, selv om han jobber hardt for å få deg til å tro at du ikke er det. Når det gjelder spørsmålet ditt så trenger man ikke være homo for å se på "homseporno".
Cathrine88 Skrevet 2. november 2013 #7 Skrevet 2. november 2013 Jeg tror han er homo siden han ikke gir seg på å ta den bak og at han ser på homseporno! Han er litt drittsekk ja, men det verste for meg er at han kan være homo. Han har heller ingen problem i å kalle meg fittetryne osv. Det er svært vanskelig å gå fra far til ditt barn når vi har bygget hus sammen og jeg føler jeg ikke klarer meg uten han (noen) Å like analsex med ei dame er ikke et tegn på at man er homofil. Selvsagt kan han være bifil, men mange ser på porno som de ikke har noe ønske om å leve ut i virkeligheten. Han er faren til ditt barn, ja. Hvilke signaler tror du sønnen din får når han ser hvordan faren hans behandler deg? 4
apekatt Skrevet 2. november 2013 #8 Skrevet 2. november 2013 Altså om han er homo eller ikke kan ikke vi vite noe om. Men det jeg vet er at han er en drittsekk. Skjønner ikke hvorfor du ikke går fra han jeg. Synes faktisk at det hadde vært bedre om han var homo enn drittsekk. Du kan jo ikke velge legning. 2
verron2 Skrevet 2. november 2013 Forfatter #9 Skrevet 2. november 2013 Jeg syns det er veldig vanskelig å gå fra han. Er veldig glad i familien hans. Og vil veldig gjerne at vi skal være en familie. Alt er ikke ikke forferdelig hver dag, men jeg kan ikke stole på han. Han har jo ikke gjort noe mer ang andre jenter som jeg vet. Min tanke er at han kanskje måtte ha mange damer var nettopp for å skjule sin legning. Syns han er i overkant låt og grisete. Spesielt med tanke på hva han ser på og napper løken til. Altså om han er homo eller ikke kan ikke vi vite noe om. Men det jeg vet er at han er en drittsekk. Skjønner ikke hvorfor du ikke går fra han jeg. Synes faktisk at det hadde vært bedre om han var homo enn drittsekk. Du kan jo ikke velge legning.
Gjest Whitestripes Skrevet 2. november 2013 #10 Skrevet 2. november 2013 Problemet her er virkelig ikke om han er homo/bi eller hetero, men at dere har et elendig forhold, har barn og bygger hus! Hvorfor i all verden bygger dere hus sammen når forholdet er så dårlig? Du flytter fokus vekk fra problemet ved å tviholde på tanken om at han kan være homo, framfor å ta tak i de reelle problemene deres. Vil du virkelig lære barnet ditt at dette er et ok forhold, og la det vokse opp i dette? 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #13 Skrevet 2. november 2013 Tenker at om han er bifil eller ei er det minst viktige her. PARTERAPI, NÅ! Anonymous poster hash: 48803...c1b
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #14 Skrevet 2. november 2013 Jeg tror han er homo siden han ikke gir seg på å ta den bak og at han ser på homseporno!Han er litt drittsekk ja, men det verste for meg er at han kan være homo. Han har heller ingen problem i å kalle meg fittetryne osv.Det er svært vanskelig å gå fra far til ditt barn når vi har bygget hus sammen og jeg føler jeg ikke klarer meg uten han (noen)Akkurat. Man kan godt være en 100% heterofil konebanker, men er man littegrann glad i nr to, først da er det dumpegrunn. Anonymous poster hash: 2ac63...d03
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #15 Skrevet 2. november 2013 Trådtittel burde heller vært "Hjelp, typen min er en drittsekk, og ser av og til på gayporn." Anonymous poster hash: 2ac63...d03
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #16 Skrevet 2. november 2013 Test deg for kjønnssykdommer. Om han har hatt/har sex med mange, og så har analsex med deg, er du i stor risiko for både hepatitt B/C, hiv og det meste egentlig. Det er mye mer smittsomt med analsex. Forøvrig tror jeg det beste for barnet ditt og deg hadde vært at du gikk fra han. Det er han du er sammen med,ikke familien hans, og han høres ut som en hensynsløs fyr. Det er skadeligere for barn å vokse opp med to foreldre som har konflikter, enn å vokse opp med en av dem (med samværsoedning). Anonymous poster hash: ce485...7b4
Katretty Skrevet 2. november 2013 #17 Skrevet 2. november 2013 Jeg er enig med alle som sier at du skal gjøre det slutt, TS. Få av deg de rosa brillene, slutt å ta kjæresten din i forsvar. Få opp øynene.
Version 2.0 Skrevet 2. november 2013 #18 Skrevet 2. november 2013 Hvor i alle dager tar du det i fra at han skulle vært homofil? Dette er en gigantisk drittsekk og du burde kvitte deg med han. Det høres ut som han allerede har mestret å bryte deg ganske langt ned, men det er kun du som avgjør hvor langt ned han skal få lov å bryte deg.
Gjest Coolaid Skrevet 2. november 2013 #19 Skrevet 2. november 2013 Hva syns jeg ? Hvorfor syns du at du er så lite verdt at du finner deg i behandlingen du får fra denne mannen ? Dette handler om deg og hva du tillater. Stå opp for deg selv.
Gjest Coolaid Skrevet 2. november 2013 #20 Skrevet 2. november 2013 Forresten... at du tror han er homofil burde være din minste bekymring. At han behandler deg som dritt burde være din største. Just saying......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå