AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #1 Skrevet 2. november 2013 En fyr har i en lengre periode gitt uttrykk for at han har lyst på meg. Dette har han vist både gjennom fysiske tilnærmelser og verbalt/via sms. Jeg har ikke lagt skjul på at jeg har lyst på han tilbake. Men det skjer jo aldri noe! Han er riktig nok ikke så ofte hjemme, men hadde han vært sykt gira, kunne han jo hørt om jeg var ledig en kveld han var en svipptur hjemom leiligheten sin? Er han redd for å ødelegge noe? Jeg vet han hadde en jente i en annen by i en periode (før han viste meg interesse). Da hadde han ingen skrupler med å ligge med henne. (Venninnen min mener det skyldes at hun var mer frempå) Hvorfor gjør han ikke noe med saken? Hvis han egentlig ikke er interessert, hvorfor holder på han slik som han gjør da? Anonymous poster hash: b1974...a2f
Gjest Nordavind Skrevet 2. november 2013 #2 Skrevet 2. november 2013 (endret) .. Endret 23. april 2015 av Nordavind
Gjest co_sette Skrevet 2. november 2013 #3 Skrevet 2. november 2013 Kan jo rett og slett være at han er som gutter flest og er litt tiltaksløs, og at du rett og slett må være mer frempå
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #4 Skrevet 2. november 2013 Takk for "fornuftige" svar Jeg vet bare ikke hvordan jeg kan "berolige" ham, eller være mer frempå... Er det helt umulig at han "holder igjen" med meg fordi han ikke har tid til kjæreste nå (jeg kjenner kalenderen hans og er forsåvidt glad han "nekter" seg selv å gå inn i et forhold, han er som sagt mye bortreist...) , og ikke vil komplisere ting med å ha sex? Anonymous poster hash: b1974...a2f
Gjest co_sette Skrevet 2. november 2013 #5 Skrevet 2. november 2013 Takk for "fornuftige" svar Jeg vet bare ikke hvordan jeg kan "berolige" ham, eller være mer frempå... Er det helt umulig at han "holder igjen" med meg fordi han ikke har tid til kjæreste nå (jeg kjenner kalenderen hans og er forsåvidt glad han "nekter" seg selv å gå inn i et forhold, han er som sagt mye bortreist...) , og ikke vil komplisere ting med å ha sex? Anonymous poster hash: b1974...a2f Det er mye mulig, men jeg lever i den tro at hvis man ønsker noe oppriktig så tar man seg tid...
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #6 Skrevet 3. november 2013 Det er mye mulig, men jeg lever i den tro at hvis man ønsker noe oppriktig så tar man seg tid... Det er jeg forsåvidt enig i, men saken er den at timeplanen hans ble lagt for lenge siden, og han kan ikke endre på den uten at det går utover mange andre mennesker... Huff..Anonymous poster hash: b1974...a2f
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #7 Skrevet 3. november 2013 Det er jeg forsåvidt enig i, men saken er den at timeplanen hans ble lagt for lenge siden, og han kan ikke endre på den uten at det går utover mange andre mennesker... Huff..Anonymous poster hash: b1974...a2f Men du sier jo i HI at han ikke inviterer deg bort de få gangene han er hjemme i leiligheten heller. Tror også bare at han er interessert i en flørt, ikke noe mer. Anonymous poster hash: 299a1...ca7
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #8 Skrevet 3. november 2013 Men du sier jo i HI at han ikke inviterer deg bort de få gangene han er hjemme i leiligheten heller. Tror også bare at han er interessert i en flørt, ikke noe mer. Anonymous poster hash: 299a1...ca7 Joda, men det er som regel fordi han allerede har avtale med kameratene sine eller besøker foreldrene.. På en måte er jeg glad for at han holder igjen, for for min del kan det bare gjøre vondt verre hvis vi kjører på en runde, og neste morgen sitter han på et fly igjen. Jeg skjønner bare ikke hvorfor han har holdt på slik med meg så lenge hvis han ikke vil ha noe ut av det.. Han må da forstå at han i så fall sender feil signaler og at jeg blir forvirret? Ved en anledning spurte han indirekte om han må TVINGE meg til å ha sex med ham. Man sender vel ikke slike sms uten å mene det?!Anonymous poster hash: b1974...a2f
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #9 Skrevet 3. november 2013 Joda, men det er som regel fordi han allerede har avtale med kameratene sine eller besøker foreldrene.. På en måte er jeg glad for at han holder igjen, for for min del kan det bare gjøre vondt verre hvis vi kjører på en runde, og neste morgen sitter han på et fly igjen. Jeg skjønner bare ikke hvorfor han har holdt på slik med meg så lenge hvis han ikke vil ha noe ut av det.. Han må da forstå at han i så fall sender feil signaler og at jeg blir forvirret? Ved en anledning spurte han indirekte om han må TVINGE meg til å ha sex med ham. Man sender vel ikke slike sms uten å mene det?!Anonymous poster hash: b1974...a2f Hvorfor avtaler han aldri noe med deg da? Hvis han vil ha sex med deg, så får han det til. Og det virker ikke her som at han er så veldig interessert i annet enn flørting på avstand. Anonymous poster hash: 299a1...ca7
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #10 Skrevet 3. november 2013 Hvorfor avtaler han aldri noe med deg da? Hvis han vil ha sex med deg, så får han det til. Og det virker ikke her som at han er så veldig interessert i annet enn flørting på avstand. Anonymous poster hash: 299a1...ca7 Det lurer jeg på også. Men hver gang vi møtes, er han sååå gira. Dette merker jeg selv, etter som han benytter hver mulige anledning til å klå, men også andre (som ikke har visst noe på forhånd), har kommentert at han har endret væremåte og nærmest siklet når jeg har vært i nærheten. Og siden han er så gira når vi møtes fysisk også, lurer jeg på hva det er som holder han igjen. Om det er fordi han ikke vil ha sex i frykt for å komplisere noe (fordi han ikke har mulighet til å "følge det opp"), eller om det skyldes at vi møttes i forbindelse med hans jobb, og han ikke vil blande roller. Anonymous poster hash: b1974...a2f
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #11 Skrevet 3. november 2013 Det lurer jeg på også. Men hver gang vi møtes, er han sååå gira. Dette merker jeg selv, etter som han benytter hver mulige anledning til å klå, men også andre (som ikke har visst noe på forhånd), har kommentert at han har endret væremåte og nærmest siklet når jeg har vært i nærheten. Og siden han er så gira når vi møtes fysisk også, lurer jeg på hva det er som holder han igjen. Om det er fordi han ikke vil ha sex i frykt for å komplisere noe (fordi han ikke har mulighet til å "følge det opp"), eller om det skyldes at vi møttes i forbindelse med hans jobb, og han ikke vil blande roller. Anonymous poster hash: b1974...a2f Vi er flere som har nevnt at han muligens ikke er så interessert, og det svaret står jeg ved fremdeles. Men du finner på nye unnskyldninger og informasjon hver gang, og siden du ikke tar til deg det vi andre sier, så får du satse på at du har rett, da. Jeg mener fremdeles at hvis han er interessert i deg, så får han det til uansett hva. Anonymous poster hash: 299a1...ca7
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #12 Skrevet 3. november 2013 Vi er flere som har nevnt at han muligens ikke er så interessert, og det svaret står jeg ved fremdeles. Men du finner på nye unnskyldninger og informasjon hver gang, og siden du ikke tar til deg det vi andre sier, så får du satse på at du har rett, da. Jeg mener fremdeles at hvis han er interessert i deg, så får han det til uansett hva. Anonymous poster hash: 299a1...ca7 Jeg finner ikke på ny informasjon og "unnskyldninger". Jeg kommer med tilleggsinformasjon jeg ikke anså som viktig da jeg skrev åpningsinnlegget, men alt er reelt. Anonymous poster hash: b1974...a2f
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #13 Skrevet 3. november 2013 Jeg finner ikke på ny informasjon og "unnskyldninger". Jeg kommer med tilleggsinformasjon jeg ikke anså som viktig da jeg skrev åpningsinnlegget, men alt er reelt. Anonymous poster hash: b1974...a2f Men den nye informasjonen du kommer med, endrer ikke det faktum at hvis han vil finne på noe med deg, så hadde han spurt deg. Uansett hvor opptatt han er. Anonymous poster hash: 299a1...ca7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå