AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #1 Skrevet 2. november 2013 Det kommer små donkelyder når jeg trykker inn bremsen. Hva kan dette bety?Anonymous poster hash: 3e20a...437
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #2 Skrevet 2. november 2013 Det kommer små donkelyder når jeg trykker inn bremsen. Hva kan dette bety?Anonymous poster hash: 3e20a...437 At du har ABS-bremser? Anonymous poster hash: 9d4f7...c47
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #3 Skrevet 2. november 2013 He he ikke sånn type donkelyder har ikke hørt det på bilen før Anonymous poster hash: 3e20a...437
Gjest FuturePrimitive Skrevet 2. november 2013 #4 Skrevet 2. november 2013 Rister det i rattet også når du bremser? Det kan være hjullager eller forstilling, og uansett noe du burde få fikset før enn siden. Bare å bestille time på verksted.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #5 Skrevet 2. november 2013 Har du nylig skiftet til vinterdekk? Det kan være at du har satt på hjulene feil vei. Jeg gjorde det med framhjulene og fikk sånn dunkelyd når jeg bremset. Anonymous poster hash: 09a5c...4d7
Lea2 Skrevet 2. november 2013 #6 Skrevet 2. november 2013 Sist jeg var borti det var det bremseskivene som var slitne og måtte byttes. Var litt som å kjøre over sånne opphøyde striper som er i veien når man må sette ned farten hver gang jeg bremset.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå