Marie90 Skrevet 4. november 2013 #21 Skrevet 4. november 2013 Noen mener åpenbart at besteforeldre kun er til for barnepass. Jeg kjenner et foreldrepar som lempet ungene over på besteforeldre flere ganger i uka, og da noen forsiktig prøvde å ymte frampå om at det kanskje ble i meste laget, presterte mor å si "skal de ha barnebarn får de da søren meg stille opp!" Som om det var besteforeldrene som hadde "bestilt" dem eller noe..? Hehe, noen modre "bestiller" faktisk barnebarn Men til alvor - foreldrene maa si ifra. Det er ikke verre enn at de legger planer for seg selv og sier de ikke kan. De burde ha sagt noe tidligere ellers saa sklir man jo inn i en rutine det er vanskelig aa komme ut av og plutselig maa DE gi en unnskyldning for aa ikke kunne sitte barnevakt uten at de blir spurt. Jeg er enig i at det hores ut som om de utnytter egne foreldre noe, men samtidig har jeg ikke saa mye til overs for folk som gjor seg selv til martyrer. Man maa si nei selv.
makkapakka Skrevet 4. november 2013 #22 Skrevet 4. november 2013 si fra du da til dine foreldre! hadde jeg gjort!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå