AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #1 Skrevet 2. november 2013 Hadde en skikkelig skummel drøm i natt, våknet og var pissredd og forvirret. Viste ikle helt om jeg drømte eller om jeg faktisk hørte lyder i gangen. Bestemte meg for å si -hallo?, og for å gå å sjekke, men klarte hverken å snakke eller bevege meg utav sengen. Så nå lurer jeg på hvorfor. Kan man faktisk bli så redd at man blir paralysert? Flere som har opplevd det? Anonymous poster hash: 4561a...008
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #2 Skrevet 2. november 2013 TS Etter litt googling fant jeg ut at det var dette som kalles søvnparalyse Anonymous poster hash: 4561a...008 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #3 Skrevet 2. november 2013 Jeg hadde nesten samme drøm regelmessig i mange, mange år. Dritekkelt. Og den forsvant ikke før jeg greide å reise meg opp og skrike til den skumle tingen. Tror underbevisstheten min forsøkte å fortelle meg at jeg skulle bli flinkere til å stå opp for meg selv. Anonymous poster hash: 4b384...2a9
Alina X Skrevet 2. november 2013 #4 Skrevet 2. november 2013 Søvnparalyse. Har opplevd det selv et par ganger.
#Sunrise Skrevet 2. november 2013 #5 Skrevet 2. november 2013 kan være symptom på narkolepsi utrolig ekkelt, har hatt sånn mange ganger:/
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #6 Skrevet 2. november 2013 kan være symptom på narkolepsi utrolig ekkelt, har hatt sånn mange ganger:/ Ja var dritskummelt. Bare drømmen i seg selv var jo skikkelig fæl, så å ikke klare å gjøre noe for å sjekke at det faktisk bare bare var en drøm, gjorde ikke akkurat ting bedre. Anonymous poster hash: 4561a...008
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå