Gå til innhold

Han kommer så og si ALDRI..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Møtt en mann i 40-årene og vi har holdt på nå i 2 mnd. Vi har sex når vi møtes, så kanskje 3-4 ganger i uken minst. Han har kommet 4 ganger sammen med meg. Han sier at han har hatt det slik bestandig og stresser ikke med det. Vi gjør alt mulig og har et heftig sexliv så det er utrolig flott. Jeg kommer i fleng ;) Likevel er det jo kjedelig at han ikke kommer så ofte.. Men samtidig er det jo ofte slik andre veien, at kvinnen kommer sjeldent og mannen hver gang. Skal jeg bare slå meg til ro med dette, eller skal jeg ta det opp med han igjen?

Anonymous poster hash: 5c76a...f9b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han går på medisiner som kan være grunnen til det? Kanskje grunnen er pinlig? Du som vet best hva du burde gjøre, du som er med han og kjenner han :)

Anonymous poster hash: 93e81...a81
Skrevet

Slapp litt av da, kvinne!

Kan du ikke bare ta livet med ro og nyte det du har istedet for å stryke nervene dine feil vei.

Skrevet

Jeg er en mann og har samme problem. Det verste du kan gjøre er å stresse ham eller "mase" om dette.

Anonymous poster hash: 95462...f36

• Liker 1
Skrevet

..forresten, TS, kommer han når han har sex med seg selv? Vet du noe om det?

Skrevet

TS her.. Han kommer ved onanering ja.. Så systemet fungerer :) Er vel heller noe psykisk og situasjonsbetinget. Har som sagt akkurat møttes og ønsker ikke å mase om dette for det virker ikke som om det plager han noe. Han har visst hatt det slik hele livet.

Interessant å høre fra andre menn hvorfor de har det slik og hva man evnt kan gjøre/ikke gjøre.

Skrevet

Jeg igjen, #4 og5. Ok, da er det ikke noe som er galt fysisk og det er bra :) jeg har også hatt det slik hele livet. Vet ikke om jeg tør å skrive hvorfor, er kanskje lettere i PM eller noe,

Hva man ikke bør gjøre: sette ultimatum som "kommer du ikke så betyr det at du ikke er glad i meg " etc. Hva man bør gjøre: gi han tid.

• Liker 1
Skrevet

Jeg igjen, #4 og5. Ok, da er det ikke noe som er galt fysisk og det er bra :) jeg har også hatt det slik hele livet. Vet ikke om jeg tør å skrive hvorfor, er kanskje lettere i PM eller noe,

Hva man ikke bør gjøre: sette ultimatum som "kommer du ikke så betyr det at du ikke er glad i meg " etc. Hva man bør gjøre: gi han tid. Anonymous poster hash: 95462...f36

Det hadde vært fint om du delte årsaken med oss. Det kan være lærerikt for andre. Du er jo helt anonym :-)

Skrevet

Det hadde vært fint om du delte årsaken med oss. Det kan være lærerikt for andre. Du er jo helt anonym :-)

Det er psykisk. Misbruk i barndommen.

Skrevet

Det er psykisk. Misbruk i barndommen.Anonymous poster hash: 95462...f36

Det var leit, men kan skjønne at det har en sammenheng.

Skrevet

Det var leit, men kan skjønne at det har en sammenheng.

Takk. Er veldig lenge siden og jeg er over det nå :) men ikke på absolutt alle områder.

Skrevet

Ts igjen. Det var leit å høre anonym. Tror ikke det er noe slikt for hans del. Han tenner veldig visuelt og har ganske bestemte ting han liker.. Skal iallfall ikke mase eller spørre noe ennå. Så lenge det ikke plager han så får vi se hvor lenge det går før det evnt blir å plage meg skikkelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...