AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #1 Skrevet 1. november 2013 Jeg er gravid og har behov for fastlege snarest mulig, men det er ingen ledige i min kommune. Hva skal jeg gjøre da? Kan jeg dra til en privatklinikk og bli henvist videre til en jordmor? Eller blir jeg nødt å dra til nabokommunen? Har ikke bil, så det blir veldig tungvindt.. Anonymous poster hash: 213b9...309
Gjest Maman Skrevet 1. november 2013 #2 Skrevet 1. november 2013 Ring helsestasjonen og få en jordmor? De skal i teorien ha tilbud om gratis jordmorkontroller. Ellers blir det vel fastlege i nabokommunen ja.. 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #3 Skrevet 1. november 2013 Selv om du ikke har fastlege har du krav på nødvendig helsehjelp i den kommunen du oppholder deg, jfr. pasientrettighetsloven § 2-1a. Anonymous poster hash: 90f9a...d86 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #4 Skrevet 1. november 2013 Fastlege må du få deg, så da blir det i nabokommunene. Men ville ringt helsestasjonen og bedt om oppfølging av jordmor også, siden det ikke er ledig fastlege. Anonymous poster hash: c52ee...04e
Gjest heklepleddet Skrevet 1. november 2013 #5 Skrevet 1. november 2013 På www.legelisten.no er det oversikt over fastleger, hvilke som er ledige og eventuelle vurderinger fra pasienter som har vært hos de.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå