Gå til innhold

Har dere lagt merke til.....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du har for lite erfaring.

Menn med store hender er ingenting i forhold til menn med stor nese! Seriøst ass, nesen betyr alt! Du kan til og med se likheter mellom penis og nese. Det gjør jakten etter den perfekte pikk lettere!!!

Eeeeeller....

:fnise:

Anonymous poster hash: 9fc4a...56c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Næh. Blir så kleint med forklaringer. Men jeg ler høyest når du om fem år går rundt i voksenbleier fordi du er slapp som en gummistrikk der nede :)

• Liker 1
Gjest SweetSunshine
Skrevet

self er det menn her inne.... hva ellers skal de runke etter?? taperne.... bitre mannfolk...har ikke fått seg noe på knaggen på 15 år, da henger de her.... Anonymous poster hash: b6fd1...a57

Eller så har de bare lite å gjøre? Kjeder seg? Akkurat som deg?

Blir bekymret over menneskeheten av og til.

Skrevet

dette har med lengden å gjøre gutter... ikke bredden, å nei igjen jeg er ikke vid nei, dere som ikke klarer å levere....

Anonymous poster hash: b6fd1...a57

Lengden har jo ikke en dritt og si, heller normal og tykk enn en blyant *grøss*

Skrevet

Hva er normal tykkelse på penis egentlig?

Anonymous poster hash: 42724...639
Gjest SweetSunshine
Skrevet

Lengden har jo ikke en dritt og si, heller normal og tykk enn en blyant *grøss*

En god, liten middagspølse kanskje?

Skrevet

Hva er normal tykkelse på penis egentlig?

For jeg er litt bekymra når jenter sier de ikke liker lang og tynn :P For å sammenligne med noen virkelige objekter så vil jeg si den ligger midt mellom en knakkpølse og en baconpølse og er ca. 17-18 cm lang..

Skrevet

Jeg aner ikke lengden på noen av de jeg har vært til sengs med, men størrelse betyr noe. Nr 1 var så stor at jeg aldri likte det. Det svidde hver gang etter sex og det ble aldri god sex. Med nr 2 er det helt anderledes, litt mindre utstyr, og fanastisk sex.... Størrelse teller begge veier;) Jeg har trang åpning, ts har tydligvis vid åpning...

Anonymous poster hash: 9a208...e2a

• Liker 1
Skrevet

Men til spørsmålet; nr 1 pølse fingre, men ikke store i str. Nr2 tynne fingre og normal str på hendene.

Anonymous poster hash: 9a208...e2a

Skrevet

12 cm er iallefall ikke noe å skryte av.... stakkars deg....

Anonymous poster hash: b6fd1...a57

Hvem er det som skryter av penisen sin da? Skryter du av den vide fitta di f.eks?

Jeg synes som sagt en gjennomsnittlig penis er best, fordi da slipper jeg å bli bunna (og jeg har überlang vagina) også er jeg trang da, så derfor er også gjennomsnittlig tykkelse best. Da kan vi bare kjøre på som vi vil uten å tenke på noe som helst. Det er bare vondt om fyren er for stor.

Anonymous poster hash: 2945c...8db

Skrevet

Bryr meg ikke. Jeg er fornøyd med mine 17 cm+.

Anonymous poster hash: 9bac1...282

Synd det ikke er lengden det kommer an på, men omkretsen......

Anonymous poster hash: 9e13c...124

Skrevet

Nei det stemmer ikke. Eksen hadde mindre hender enn meg og han var nesten skremmende svær der nede....

To elskere har også vært veldig store, men hendene deres var ganske spinkle og korte.

Har også møtt en høy, slank mann med store hender og en ganske liten en.

Skrevet

Mannen min har små hender og stort utstyr, så det stemmer ikke.

Jeg var redd for det for jeg så jo på hendene hans når vi bare datet først, altså før vi hadde oss. Haha, ble heldigvis positivt overrasket! :fnise:

Skrevet

Noe særlig over 16-17 cm har ikke jeg sjans i havet å få inn uten smerter. Begynne med knipeøvelser kanskje, TS?

Anonymous poster hash: bc72b...c05
Skrevet

Noe særlig over 16-17 cm har ikke jeg sjans i havet å få inn uten smerter. Begynne med knipeøvelser kanskje, TS?

Ehm, hun snakker ikke om lengden men om omkretsen?

Og knipeøvelser funker uansett ikke for lengden?

Skrevet

Ehm, hun snakker ikke om lengden men om omkretsen?

Og knipeøvelser funker uansett ikke for lengden?

Står da 18 cm+ ? Hvis hun mener 18 cm+ på omkrets trenger hun IHVERTFALL å starte med knipeøvelser.

Uansett, en 18 cm lang er som regel betydelig tykkere enn 14 cm lang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...