AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #1 Skrevet 1. november 2013 Er det riktig? Women 1. For women, the number of sexual partners decreases with increasing physical attractiveness. 2. Very physically attractive women are more likely to form exclusive relationships than to form purely sexual relationships. 3. Attractive women are less likely to have sexual intercourse within the first week of meeting a partner. 4. Underweight and normal-weight women are more likely to report romantic experience. 5. Overweight women report approximately 10% more partners than normal-weight women whereas obese women report approximately 10% fewer partners. 6. For women the effect of being underweight on within-relationship outcomes resembles the effect of being very physically attractive. (This suggests that the factors influencing romantic and sexual desirability are at least in part socially structured because underweight women are less fertile so the evolutionary perspective predicts that they would be less able to obtain desired outcomes.) These results are consistent with the social structural model that posits that women’s romantic and sexual goals are shaped by the double standard of sexuality. General 1. Very physically attractive individuals are more advantaged than unattractive individuals are disadvantaged. In many instances, only very physically attractive individuals differed significantly from average/attractive individuals (the reference group) whereas unattractive individuals did not differ. 2. Women and men who are more educated and/or who have higher-status parents are rated more attractive and tend to have lower BMI. http://www.hookingupsmart.com/2013/02/12/hookinguprealities/the-most-attractive-women-have-the-least-casual-sex/ Anonymous poster hash: e5668...7f3
lisalille Skrevet 1. november 2013 #2 Skrevet 1. november 2013 Kanskje, kanskje ikke! Det mest riktige her er at det ikke står oppført noen tall! 1
Gjest Gunfreak Skrevet 1. november 2013 #3 Skrevet 1. november 2013 Tror noen lagde en tråd med akurrat samme tittel som denne, da dette var "nytt"
Druid Skrevet 1. november 2013 #4 Skrevet 1. november 2013 Aaaaalrighty then! Dette forklarer litt hvorfor jeg instinktivt ikke bryr meg om de penste damene i en setting. Ja, jeg har noe erfaring som underbygger denne, men volumet mitt duger ikke som forskning.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #5 Skrevet 1. november 2013 Selvfølgelig stemmer det ikke. Slutt å prøv å kvantifiser og kategoriser mennesker og kvinners adferd. Anonymous poster hash: cb7e6...2ae 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #6 Skrevet 1. november 2013 Stemmer nok til en viss grad. De aller aller mest attraktive jentene har veldig ofte for seg at de ikke skal være billige, de er også perverst kresne, og dermed færre tilbud de faktisk sier ha til. Men jeg vil tro de som er 10/10 oftere har ONS enn 1/10. Tipper 4-6`erne har mest ONS. Anonymous poster hash: 62620...ca9 1
Cathrine88 Skrevet 1. november 2013 #7 Skrevet 1. november 2013 Jada, jada, kvinner som har hatt sex med mer en én er stygge, like empatiske som Josef Fritzl og har personlighet som Jar Jar Binks. Jeg tror alle har fått det med seg nå. 8
Gjest Lille-pus Skrevet 1. november 2013 #8 Skrevet 1. november 2013 Jada, jada, kvinner som har hatt sex med mer en én er stygge, like empatiske som Josef Fritzl og har personlighet som Jar Jar Binks. Jeg tror alle har fått det med seg nå. Tror vi bør legge en liten lenke for å underbygge/undregrave (velg det som passer) nevnte påstand. 2
kills Skrevet 1. november 2013 #9 Skrevet 1. november 2013 Det er bare ønsketenking. Noen av de peneste jentene jeg kjenner ligger rundt og trives med det. 3
Gjest Eric of Hlathir Skrevet 1. november 2013 #10 Skrevet 1. november 2013 Så lenge en ikke forveksler "peneste" med "mest attraktive", kan det sikkert stemme, det.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #11 Skrevet 1. november 2013 Et indirekte kompliment for min del da, selv om jeg innser at jeg fortsatt ikke er blant de attraktive. Men ONS har jeg aldri hatt og ikke kommer jeg til å ha det heller Anonymous poster hash: 9066f...72f
Ruby_Tuesday Skrevet 1. november 2013 #12 Skrevet 1. november 2013 Tror ikke utseende bestemmer hvor løs du er.
Teeny Skrevet 1. november 2013 #13 Skrevet 1. november 2013 Hvordan klarer de uattraktive kvinnene å få seg så mange menn? Og overvektige kvinner? Syns det virker litt rart. For et studie! Går vel an å forske på alt
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #14 Skrevet 1. november 2013 Wee.. Passer godt til meg da. Har ikke hatt et eneste ONS, fordi jeg må være veldig betatt av en mann for at jeg skal ha lyst til å ha sex med han. Men helt seriøst så tror jeg ikke det har noe med utseendet til en person å gjøre, men personligheten. Jeg er bare ikke en ONS-person og selv om jeg blir sett på som attraktiv så tror jeg ikke det har noe å si. Anonymous poster hash: 634e9...0e8
makkapakka Skrevet 1. november 2013 #15 Skrevet 1. november 2013 ja det er helt riktig. vi har bare korte forhold
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #17 Skrevet 1. november 2013 Kan jeg utlede en konklusjon med at jeg er veldig attraktiv da kanskje? Evt veldig uattraktiv. Anonymous poster hash: d6c0d...3e7 1
Alina X Skrevet 1. november 2013 #18 Skrevet 1. november 2013 Hvordan klarer de uattraktive kvinnene å få seg så mange menn? Og overvektige kvinner? Syns det virker litt rart. For et studie! Går vel an å forske på alt Etter hva jeg har lest her inne så er det fordi 20% av alphamennene puler jenter på hele "skalaen". Og alle kvinner får da noe som kalles "prinsessesyndrom"som gjør at de tror de er penere enn det de er fordi kjekkasene knuller dem og. Og når de har blitt knullet så er de skitne og brukte og ingen vil gifte seg med dem,samtidig som det er urettferdig at de ikke puler flere forskjellige menn. Når det kommer til overvektige kvinner så er det noe som kalles "whaling". Dette går ut på at man har sex med fete kvinner,altså omtalt som hvaler, eller så har de sex med overvektige kvinner pga alkohol og de berømte ølbrillene, det er ingen annen forklaring for hvorfor feite kvinner får sex,kun disse to valgene. 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #19 Skrevet 2. november 2013 Igjen? Anonymous poster hash: 74f3a...1de
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #20 Skrevet 2. november 2013 De jeg kjenner med høyest antall sexpartnere er begge overvektige, de er vel oppe i i overkant av 100 stykker begge to. Jeg har alltid lurt på om det var en sammenheng. Men jeg innser sellfølgelig at det er ganske begrenset utvalg jeg har å forholde meg til. Anonymous poster hash: 2f579...181
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå