Gå til innhold

Sex med Idol

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min erfaring er at mange jenter sier de er trofast, men hvis muligheten er god nok faller prinsippene fort.

Hvis du hadde blitt oppvartet av ditt store idol, og han ville kose med deg i sengen, hadde du blånektet da?

(gitt at du hadde en type, og det ikke kunne bli oppdaget)

Anonymous poster hash: dd119...f4a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde heller invitert han med på en god middag, :)

Anonymous poster hash: 674ce...9ba
  • Liker 2
Skrevet

Jeg har kjæreste, og kunne aldri vært utro uansett hvem det var. Jeg synes Atle Pettersen er ekstremt fin, og selv han hadde jeg takket nei til. Jeg har en veldig sterk sperre der, og den er jeg stolt av å ha. Grunnen er nok at jeg opplevde utroskap (altså en forelder som var det) flere ganger i min oppvekst noe som er veldig sårt for meg fordi det gikk sånn utover meg.

Så ja, kjæresten kan nok være veldig sikker på at jeg ikke kommer til å være utro mot han.

Anonymous poster hash: ecd82...dca
Skrevet

Jeg endte faktisk opp på hotellrom med mitt store idol tidligere i år. Han er vokalist i et band jeg liker og de hadde konsert her i Norge. Vi møtte dem på en bar etterpå og ble med på nachspiel (en rekke tilfeldigheter + at vi kjente noen som kjente noen som kjente noen osv.). Det ble en sen natt og jeg skulle ta toget hjem, men det viste seg at det ikke gikk noe tog og jeg hadde ingen steder å sove. Fikk sove på hotellrommet til denne vokalisten og han prøvde seg flere ganger, MEN jeg sa at jeg hadde kjæreste og ikke kunne gjøre noe som helst og det respekterte han. Så sov jeg med klær på i motsatt ende av senga og forsvant tidlig neste morgen.

Det var en interessant opplevelse, og jeg ble nok satt litt på prøve. Det er jo ikke noe man opplever hver dag, og jeg må jo innrømme at jeg synes den mannen er veldig kjekk, men jeg kunne aldri ødelagt forholdet mitt for én natt med en eller annen kjekk mann jeg kun kjenner gjennom TV og Spotify.

Jeg fortalte samboeren min alt som hadde skjedd dagen etter, og han er også stor fan av samme bandet så han syntes bare det var kult.

Anonymous poster hash: f5720...e8e
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...