Gå til innhold

En ting jeg har tenkt over...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Det var synd at det ble oppfattet slik. Som jeg skrev i over , det er tatt til etterretning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest glamourgirl uinnlogga

Hei Venus! Takk for svaret ditt. Jeg ser at jeg kan la meg rive med, og bli litt overspydig av og til, samtidig, til eget forsvar vil jeg presisere at jeg kommer med en del fornuftige ting også, tror jeg :roll: nettopp fordi jeg har vokst opp i et miljø der sex hadde du kun som gift, og man fikk beskrevet 3 stillinger som "vanlige" Han oppå, hun oppå og begge fra sida. Det tok meg selv lang tid å bli kjent med egen seksualitet, og tørre å tro at jeg ikke var unormal, og jeg prøver å gjøre det som en regel å svare som best når jeg ser tråder der man spør om ting man er usikre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men jeg skjønner ikke ( men det er meg da 9 at noe har noen glede av og vite

hvor mange ganger jeg har sex

Hvor jeg onanerer

om jeg onanerer foran kjæresten og i hvilke stillinger

om jeg har på strømpebukser når jeg har sex og hvordan hullet i de ble laget

listen er uendelig

Jeg skjønner ikke hvorfor dette er så ille å spørre om.

Det er jo et seksualitetsforum - why not?

Dersom du føler deg krenket av slike spørsmål, så går du ut av tråden. De som ønsker å svare, svarer. På den måten vil alle bli fornøyd - og ingen tråkket på tærne.

Det er faktisk ikke slik som en bruker her inne skrev i denne tråden; "vi blir spurt om så mye rart ...".

Det kan da ikke være mulig at noen tar til seg alle spørsmålene her inne, og tror de må svare?

Det er åpne spørsmål på et forum om seksualitet, og er til for å bli besvart etter tema, og ikke etter hva andre synes er "teit" eller "unormalt".

Jeg tror noen brukere her inne tror de ER forumet i litt for stor grad - man trenger ikke være innom alle temaer og tråder for å signere.

Kanskje greit å kommentere en tråd om det helt opplagt er en spøk - men samtidig så er det veldig vanskelig å bedømme dette for andre enn nettopp trådstarteren selv.

Hvorfor være så vaktbikkje, forresten?

Er dere redde for å svare seriøst på noe som er ment som tull? Det er jo ikke flaut, det er ikke lett å tolke skriftlige budskap, og det er igrunnen heller ikke nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nå har jeg svart to ganger at dette tas til etterrenting, holde ikke det.

Jeg er overhode ingen vaktbikkje og ikke føler jeg at jeg eier forumet, men jeg må si jeg begynner å bli dritt lei kommentarene om at noen av de faste brukerne føler at de eier forumet og kun slenger pissekommentarer. Skriv hvem dere mener da- og stå for det dere sier.

Jeg har faktisk skrevet mange vettuge innlegg her og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver ikke for å oppdra folk. Det får dere klare sjøl.

Jeg skriver det jeg mener, og det er ikke for å få noen til å krype på knærne.

Igjen tar du alt som blir skrevet her til deg, GA.

Jeg siterte deg siden det var uttalelser som dine jeg reagerer på. Ikke personlig i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er klart jeg tar det til MEG, det er jo meg du siterer.

Og du siteterer ting ut av sammenheng, og hvor jeg etterpå har sagt at jeg tar dette til etterretning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er klart jeg tar det til MEG, det er jo meg du siterer.

Og du siteterer ting ut av sammenheng, og hvor jeg etterpå har sagt at jeg tar dette til etterretning.

Jeg har sagt hvorfor jeg siterte deg.

Skal jeg ta det en gang til?

Jo:

du uttalte noe jeg ønsket å kommentere. Det er uttalelsene dine jeg kommenterer. Det bryr meg midt i rumpa hvem som har sagt det - om det er en fast bruker, eller gjest, eller admin., for den saks skyld.

Jeg siterer så visst ikke ut av sammenheng, men siterer det jeg ønsker å kommentere - akkurat som det er korrekt å gjøre.

Dersom du hadde lest hva jeg skriver, og hatt et ønske om å forstå det i tillegg, hadde du nå skjønt meget godt at jeg ikke er interessert i hva du måtte føle for dette, men at jeg skriver mine kommentarer til det jeg leser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...