Gå til innhold

Hva er en myk dominant ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er forskjellen på det og en vanlig dominant?

Anonymous poster hash: 952a3...619

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja. Biter og er litt røff, kontra binder deg opp i lærreimer og pisker deg med en klubbe med stålpigger?

Anonymous poster hash: 8461a...37f
Skrevet

En myk dominant er for min del mer en som er bestemt, tar litt hardt i deg, spanker deg litt og mer "leker" med saken, en ordentlig dominant (sm) er mye mer gjennomført og mye drøyere. Der er ikke nødvendigvis sexen det viktigste heller, men mer det dominerende og undertrykkende.

Anonymous poster hash: 68ff4...2be
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Hva er forskjellen på det og en vanlig dominant?

Anonymous poster hash: 952a3...619

Har du kommet borti en slik snodig sak?

Edit: Om du har vært bort i en 'myk dominant så vil jeg mene du har møtt et menneske som har stor fokus på dine grenser, eier og utøver omsorg i sin dom funksjon, som tenner på din opphisselse ved det hun/han gjør med deg.

Vokter og pleier dine grenser, er nærmest utenomjordisk oppmerksom på hvert minste signal din kropp og psyke gir.

Et menneske som ikke trekker dine grenser mer enn du tåler der og da, og som ikke finner tenning i SM-lek fordi det ligger milevis unna vedkommendes eget tenningsmønster.

Og så vil det selvsagt være variasjoner her, men mye av det jeg sier mener jeg du kan ta som fellestrekk.

Begrepet er lite brukt så det er interessant å vite om du har rotet deg borti det jeg kaller 'en slik snodig sak' ;)

Edit: Leif på tur i teksten.

Endret av Lille-pus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...