Gå til innhold

Slikke rumpehull?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Om det er verdt det?

Det handler vel om du selv er komfortabel med det, og ikke minst dama.

Men om du forventer at det skal smake honning og eplekake, må jeg nok skuffe deg

Vel talt. Selv er jeg ikke spess glad i hverken honning eller eplekake, men hadde blitt mer skremt om det smakte det framfor brunost og bringebær som jeg selv er vant til. :)

Endret av Mike Waters
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter at hundeiere har sett hundene sine slikke sin og andre hunders rumper så fant de ut..hmmm...kanskje jeg og skulle prøve? voff voff

:fnise:

Skrevet

Når dere først er inne på smak. Dere som er erfarne rumpeslikkere har sikkert hatt noen småuhell, så hvordan smaker egentlig bæsj?

• Liker 1
Skrevet

Noen lukter jo fortere rompe enn andre. Så kanskje greit hun har mulighet å forberede seg først så hun kan vaske seg skikkelig rett før?

Anonymous poster hash: 67e20...f77
Skrevet (endret)

Vel talt. Selv er jeg ikke spess glad i hverken honning eller eplekake, men hadde blitt mer skremt om det smakte det framfor brunost og bringebær som jeg selv er vant til. :)

Eller som Forrest Gump ville sagt: "Ass taste is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get"

Forøvrig: om det smaker brunost og bringebær, tror jeg vi snakker om et realt fordøyelsesproblem her :P

Endret av KleintEastwood
  • Liker 1
Skrevet

Denne tråden er en øvelse i pubertal fjortissprat med et angstbitersk forhold til seksuell gled og nytelse.

Ingen innsikt i kraften og drivkraften i seksuell tenning.

Elskeren min utførte himmelsk tungearbeid på meg og jeg var i en vedvarende himmelsk tilværelse uten at orgasmene tok meg. Så overrasket han meg med en frekk tunge der bak og jeg forsvant rett inn i en lang og overveldende orgasme som var så total at jeg vart helt "borte" lenge.

Det var ikke bare den fysiske nytelsen av stimulansen men også en sterk mental trigger som førte meg dit. Jeg er virkelig heldig som har en elsker som forstår de seksuelle mekanismene i en varm kvinne...

Og i helga får jeg besøk igjen...;-)

Anonymous poster hash: 61b24...9e2

• Liker 3
Skrevet

Når dere først er inne på smak. Dere som er erfarne rumpeslikkere har sikkert hatt noen småuhell, så hvordan smaker egentlig bæsj?

Aldri skjedd. Med mindre man ikke har kontroll over tarmen skjønner jeg egentlig ikke hvorfor det skal være ett problem? Pleier du ofte å ha uhell?

Skrevet

Jeg tenkte æsj. Men så liker jeg å slikke tær så skal ikke si noe :-D

Anonymous poster hash: 9aa24...8d4

Skrevet

Jeg har blitt slikket der, og synes det er overraskende godt og pirrende. Min nye kjæreste har sagt at han både liker å gjøre det og bli slikket der, så jeg tenker jeg skal prøve å slikke ham... ;)

Anonymous poster hash: c40eb...0fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...