AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #1 Skrevet 1. november 2013 En ting jeg har lagt merke til når jeg har samleie med dama mi. Når jeg går inn i henne er den halvstiv, men etter en stund blir den steinhard og har vokst seg endel større og "fyller henne" skikkelig. Det er først da jeg merker at dama rykker til, skjelver og blir mer tent. Jeg trodde det først og fremst var åpningen av vagina hvor jenter føler vellyst? I Ikke at de "fylles". Tar jeg feil? Anonymous poster hash: 883ff...6e1
Mystico Skrevet 1. november 2013 #2 Skrevet 1. november 2013 Damer elsker å bli forholdsvis sprengt. Ergo lengden er ikke viktig, men tykkelsen! Vi snakker ikke revne fra to til ett hull, men en slags velfyllt følelse. Akkurat som når du klarer å tvinge hodet ut av armhullet på t-skjorten din.
Gjest Mupsi Skrevet 1. november 2013 #3 Skrevet 1. november 2013 Damer elsker å bli forholdsvis sprengt. Ergo lengden er ikke viktig, men tykkelsen! Vi snakker ikke revne fra to til ett hull, men en slags velfyllt følelse. Akkurat som når du klarer å tvinge hodet ut av armhullet på t-skjorten din. Akkurat det er ganske individuelt tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #4 Skrevet 1. november 2013 Jeg tror det er helt normalt at man blir hardere når man er inni da man blir mer stimulert. Er sånn med meg hvertfall, blir bare halvstiv eller stiv nok til å tre kondomen på og når vi får satt i gang, da blir jeg steinhard. Jeg tror det bare handler om stimuli og tenning, og kanskje litt psyke også. Egentlig ikke så mye å tenke over, så lenge begge parter blir fornøyd med akten. Anonymous poster hash: 4176a...c2a
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #5 Skrevet 1. november 2013 "Alle damer" liker ikke sånt, men noen damer gjør det. Det er en stor forskjell i det. Anonymous poster hash: 7289d...7c7 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #6 Skrevet 1. november 2013 Jeg er hvertfall helt enig med damen din, det beste er når man blir skikkelig fylt opp! Anonymous poster hash: 59e96...d12 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #7 Skrevet 1. november 2013 Jeg trodde det først og fremst var åpningen av vagina hvor jenter føler vellyst? I Ikke at de "fylles". Tar jeg feil? Anonymous poster hash: 883ff...6e1 Det er riktig. Men, når man fylles helt vil støtingen "trekke" åpningen frem og tilbake i større grad, og man får mer bevegelse både rundt klitoris og eventuelt g-punktet, noe som gir økt følelse på disse stedene. Forskning viser at kvinner som får vaginalorgasme er mer opptatt av romslig kuk, enn de som kun kommer av utvendig klitorisstimuli. Anonymous poster hash: 200ec...a7d
KleintEastwood Skrevet 1. november 2013 #8 Skrevet 1. november 2013 En ting jeg har lagt merke til når jeg har samleie med dama mi. Når jeg går inn i henne er den halvstiv, men etter en stund blir den steinhard og har vokst seg endel større og "fyller henne" skikkelig. Det er først da jeg merker at dama rykker til, skjelver og blir mer tent. Jeg trodde det først og fremst var åpningen av vagina hvor jenter føler vellyst? I Ikke at de "fylles". Tar jeg feil? Anonymous poster hash: 883ff...6e1 Jeg kjenner igjen fenomenet, men da bare hvis det har vært lite forspill. For min egen del handler det kun om stimuli. Å tre på en kondom er vel ikke av det absolutt mest opphissende, og det tar konsentrasjonen vekk fra selve seksualakten. Vet ihvertfall med meg selv at den er hakket slappere enn før kondomet ble satt på. Men når den først er innafor er alt som skal til litt slikking på halsen f.eks, før jeg er "man of steel"
KleintEastwood Skrevet 1. november 2013 #9 Skrevet 1. november 2013 Og jeg ser nå at det ikke var det du satt spørsmålstegn ved Men det er vel en kjensgjerning at hvor hardere man er, jo mer nytelse får begge
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #10 Skrevet 1. november 2013 Det er riktig. Men, når man fylles helt vil støtingen "trekke" åpningen frem og tilbake i større grad, og man får mer bevegelse både rundt klitoris og eventuelt g-punktet, noe som gir økt følelse på disse stedene. Forskning viser at kvinner som får vaginalorgasme er mer opptatt av romslig kuk, enn de som kun kommer av utvendig klitorisstimuli. Anonymous poster hash: 200ec...a7d Spiller vel ingen rolle om den er romslig, med mindre man skal fylle den opp med en rekke ting. Anonymous poster hash: a5bbf...7e8
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #11 Skrevet 1. november 2013 Romslig omkrets. Romslig i overført betydning betyr stor, vid, osv. Vanlig uttrykk på mange dialekter. Anonymous poster hash: 200ec...a7d
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #12 Skrevet 1. november 2013 En ting jeg har lagt merke til når jeg har samleie med dama mi. Når jeg går inn i henne er den halvstiv, men etter en stund blir den steinhard og har vokst seg endel større og "fyller henne" skikkelig. Det er først da jeg merker at dama rykker til, skjelver og blir mer tent. Jeg trodde det først og fremst var åpningen av vagina hvor jenter føler vellyst? I Ikke at de "fylles". Tar jeg feil? Anonymous poster hash: 883ff...6e1 Jeg har følelse i hele vaginaen.Liker og kjenne han dypt inn Det er ikke bare i åpningen man har følelse. Livmorhalsmunningen er også veldig følsom enkelte perioder,kommer an på hvor i syklusen man er.Hvor følsom den er og føles..Man kan få en extra deilig orgasme når pikken gnikker mot livmorhalsmunningen.Det kan være utrolig stimulerende og deilig.Så det er flere punkter inni der,hvor man har følelse.Vaginaen er neppe ferdig utforsket.Selv ikke av leger og såkalt ekspertisen i dette århundret... Anonymous poster hash: a23b9...1b9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå