Gå til innhold

Pulevenner, ikke mer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har en pulevenn for tiden. Han sier at det aldri kan bli noe mer, fordi han ikke er "kjærestematerial. Selv om han sier det, forteller han meg stadigvekk hvor vakker og deilig jeg er, og at han virkelig begynner å like meg veldig godt. Får også fast natta meldinger, og iblant kan han plumpe ut med "Glad i deg".

Vi treffes ca, 2-3 ganger i uka, mest i hverdagene.

For litt siden ga han meg diamant øredobber i hvittgull helt uten videre. Jeg visste ikke helt hvordan jeg skulle reagere. Vi er jo bare pulevenner..

Jeg blir så forvirra av han.. Vi begger er i starten av 20årene og har ingen hast med å finne livspartner, men jeg blir så fram og tilbake. Den ene kvelden kan han skrive "natta, glad i deg<3", og den andre kvelden kan han skrive "Mannen som ender opp med deg er virkelig heldig"..

Hva mener han med alt dette?! Jeg vet liksom ikke lenger hvor jeg skal være, følelsesmessig, i forhold til han.. Noe tips?

Anonymous poster hash: 1a40b...e97
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ts her. Så at jeg kansje skulle lagt denne tråden under "Samliv og relasjoner".. min feil..

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Han vil noe mer samtidig som han regner med at du ikke vil det.

Skrevet

Han mener han ikke er god nok for forhold og det vil ødelegge på sikt.

Anonymous poster hash: 86510...1fc
Skrevet

Høres ut som han enten forsøker å spille på følelsene dine for å få fortsette å få pule deg, eller at han faktisk har forelsket seg.

Det er ihvertfall ikke normal oppførsel av pulevenner.

Anonymous poster hash: 540d2...b72
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har selv 3 pulevenninner nå, men hun ene synes jeg er litt spesiell så det hender jeg sier el skriver samme ting til henne, ikke fordi jeg er forelska i henne eller vil spille på følelser men fordi jeg vil gjøre henne glad da.

Anonymous poster hash: 985cc...671

Skrevet

Jeg tror du bør snakke med ham for å få ting litt klarere. Jeg tolker sånne utsagn som at den andre faktisk har noen følelser, og det bidrar til å gjøre noe med MINE følelser om jeg liker ham godt nok. Nå er det uansett ikke spesielt lurt å ha en pulevenn man har følelser for selv om man vet at den andre ikke er interessert i noe mer, men det blir jo enda vanskeligere når den andre sender veldig tvetydige signaler. Personlig legger jeg mer vekt på hva han sier/hva han viser i handlinger enn for eksempel gaver.

Anonymous poster hash: 9b6a9...22d
Skrevet

Har en pulevenn for tiden. Han sier at det aldri kan bli noe mer, fordi han ikke er "kjærestematerial. Selv om han sier det, forteller han meg stadigvekk hvor vakker og deilig jeg er, og at han virkelig begynner å like meg veldig godt. Får også fast natta meldinger, og iblant kan han plumpe ut med "Glad i deg".

Vi treffes ca, 2-3 ganger i uka, mest i hverdagene.

For litt siden ga han meg diamant øredobber i hvittgull helt uten videre. Jeg visste ikke helt hvordan jeg skulle reagere. Vi er jo bare pulevenner..

Jeg blir så forvirra av han.. Vi begger er i starten av 20årene og har ingen hast med å finne livspartner, men jeg blir så fram og tilbake. Den ene kvelden kan han skrive "natta, glad i deg<3", og den andre kvelden kan han skrive "Mannen som ender opp med deg er virkelig heldig"..

Hva mener han med alt dette?! Jeg vet liksom ikke lenger hvor jeg skal være, følelsesmessig, i forhold til han.. Noe tips?

Anonymous poster hash: 1a40b...e97

Han mener ikke natta, glad i deg som enkelte har det med å skrive til venner, da? Husker jeg hadde en kamerat som skrev slike meldinger til meg (og mange andre) men jeg tror og håper at ingen av oss tolket det som forelskelse. Han var bare glad i vennene sine og litt snodig på det punktet. ;)

Pulevenner er jo nettopp det - venner. Dersom du ikke er interessert i å forfølge et vennskap med han så bør dere ha avklart det. Så kan dere være elskere eller kutte ut opplegget i stedet.

Øredobbene vet jeg ikke. Kanskje han bare er en slik en som liker å gi folk ting? Kanskje tenner det han at du har på noe han har gitt deg? Kanskje har han nok penger til at det ikke gjør han noe?

Uansett: inntil han i klartekst sier noe annet er dere pulevenner og ikke mer. Det er ikke vanskeligere enn som så.

Anonymous poster hash: 9fc03...7ba

Skrevet

Jeg synes dette høres helt rett frem ut. Det er ikke noe mer enn hva det ser ut som på ovflaten.

Anonymous poster hash: f1e54...712

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...