Gå til innhold

Gravid og mensen?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Håper noen kan svare meg på dette...er 5 uker på vei, har tatt to tester og begge var positive, så jeg er ganske sikker. Men idag har jeg fått "mensen"! Er det normalt? Er så redd for at det kan være en SA, men da hadde jeg vel hatt mere smerter? Har planer om å ringe legen i morgen, men håpet noen kanskje hadde opplevd lignende, og kan trøste meg litt... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner godt at du er bekymret.

Det viktigste er at du bestiller time hos legen så fort som mulig, så slipper du å gå rundt og lure på hva som skjer.

En SA behøver visst ikke å gjøre spesiellt vondt, så kan ikke garantere deg at det ikke er det det er.

Men jeg kan trøste deg med at jeg har hatt "mensen" to ganger siden jeg ble gravid.. Ble selfølgelig helt hysterisk begge gangene, sikker på at nå hadde jeg abortert, men begge gangene viste ultralyd at fosteret var der det skulle være.. Første gangen var i uke 5 eller 6, og tror nok at det var såkalte festeblødninger, håper at det er det det er for deg ogsa!

Andre gangen var i uke 14, og da mente legene at kroppen min rett og slett ikke "forsto" at den var gravid, så da hadde jeg "mensen" i ca 2 dager.

Som sagt, kan ikke garantere deg noe, men ønsker deg masse lykke til og håper at alt går bra for deg!!

Ring legen din og bestill time!

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Var hos legen idag og ble sendt på ultralyd på sykehuset...har nok hatt en SA ja...veldig trist, men det var sikkert en grunn til at det skjedde. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

uff, det var trist å høre!

Føler med deg! Du får trøste deg med at det i alle fall betyr at du og partner kan lage barn sammen og at det bare er å prøve igjen når du føler deg klar for det.

Prøv å tenke på at det er naturens måte å forsikre seg om at fosteret er levedyktig og kan klare seg etter fødsel. Men det er klart at det er fryktelig trist allikevel!

Sender deg iallefall en stor trøsteklem! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos legen idag og ble sendt på ultralyd på sykehuset...har nok hatt en SA ja...veldig trist' date=' men det var sikkert en grunn til at det skjedde. :-([/quote']

Åååå... Dette var leit :cry:

Kan ikke gjøre så mye annet enn å gi deg en ordentlig god :klem: og si at jeg vet hvordan du har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...