Blåklokke Skrevet 31. oktober 2013 #21 Skrevet 31. oktober 2013 Her har vi hatt en kjempekoselig og travel kveld! Jeg hadde kjøpt godteri i bøtter og spann og godt var det! Hele nitten ganger ringte det på døren! Og ALLE barna var opprømte, glade og takknemlige for det de fikk:) Jeg hadde pyntet opp ute med lykt og gresskar så de skjønte nok at de var velkomne:) Bare morsomt alt sammen. Og så fikk jeg hilse på mammaer og pappaer som jeg nesten aldri ser ellers:) Synes vi skal unne ungene denne gleden:)
Wonders Skrevet 3. november 2013 #22 Skrevet 3. november 2013 Vi hadde masse masse flotte unger her. De var super takknemlige for det de fikk og hadde kledd seg ut så fint.
Silfen Skrevet 3. november 2013 #23 Skrevet 3. november 2013 Her var lys av og det ble ikke åpnet. Tror omtrent samtlige sto og sparket i døren. Drittunger, hele gjengen.
Barcelone Skrevet 3. november 2013 #24 Skrevet 3. november 2013 Jeg har gått halloween runde i kveld med min 5 åring for første gang. Jeg har møtte blide og fornøyde barn og foreldre og svært hyggelige naboer som har åpnet døra med et smil!Var i utgangspunktet skeptisk da jeg ikke helt har bestemt meg for om jeg liker denne nye tradisjonen men etter kveldens runde er jeg mye mer positiv! Ungene har storkost seg og har takket fornøyd for det de har fått overalt hvor de har vært... Veldig kjekt og gjentas nok til neste år! Anonymous poster hash: f6b53...dda Hvorfor kan du ikke heller kle opp ungen din som julebukk og lære h*n julesanger? Julebukk er en god norsk tradisjon. Halloween lærer jo bare barna og tigge godteri. Har aldri eller kommer aldri til å åpne døra for griske tiggende drittunger eller deres foreldre. 2
La Guapa Skrevet 3. november 2013 #25 Skrevet 3. november 2013 (endret) I vårt tun i borettslaget der vi bor har Halloween blitt en happening vi pynter, bygger og maler den siste uka før kvelden kommer ! I år laget vi draculaslott med laken vi malte på, gravsteiner av gamle skapdører osv....Gubbens band- utstyr med lyd, lys og røykmaskin gjorde sitt til at stemningen ble optimal vi hadde over 150 barn og voksne i tillegg inne i tunet . I nesten samtlige hus var det skremmerier og spennende opplevelser for barn og voksne. Lokaltv filmet og familier fra andre bydeler kommer for å glede seg over Halloween - bonanzaen i vårt borettslag dagen etterpå vanket det klemmer i fleng fra takknemlige nabobarn og lovord fra imponerte foreldre. Ingen barn/ ungdommer oppførte seg dårlig og alle fikk en super kveld PS: vi voksne har allerede starter planleggingen av neste års galskap og nå varsler flere og flere at de hiver seg med ( også flere av de som syntes Halloween var noe tull ) Endret 3. november 2013 av La Guapa 5
Molte Skrevet 3. november 2013 #26 Skrevet 3. november 2013 I vårt tun i borettslaget der vi bor har Halloween blitt en happening vi pynter, bygger og maler den siste uka før kvelden kommer ! I år laget vi draculaslott med laken vi malte på, gravsteiner av gamle skapdører osv....Gubbens band- utstyr med lyd, lys og røykmaskin gjorde sitt til at stemningen ble optimal vi hadde over 150 barn og voksne i tillegg inne i tunet . I nesten samtlige hus var det skremmerier og spennende opplevelser for barn og voksne. Lokaltv filmet og familier fra andre bydeler kommer for å glede seg over Halloween - bonanzaen i vårt borettslag dagen etterpå vanket det klemmer i fleng fra takknemlige nabobarn og lovord fra imponerte foreldre. Ingen barn/ ungdommer oppførte seg dårlig og alle fikk en super kveld PS: vi voksne har allerede starter planleggingen av neste års galskap og nå varsler flere og flere at de hiver seg med ( også flere av de som syntes Halloween var noe tull ) Jeg også tenkte først at halloween er bare tull, men har etterhvert bare funnet meg i at det er kommet for å bli, og jeg kjøper inn godteri hvert år, og synes nå det er gøy å få små monster på døra mi Og mine barn går Halloween. Dette opplegget dere har i deres nabolag hørest jo helt fantastisk ut Har planer om å gjøre litt mere ut av halloween neste år Skjære ut gresskar og pynte litt Gjør litt stemning ut av det 1
makkapakka Skrevet 3. november 2013 #27 Skrevet 3. november 2013 Ja de var veldig hyggelige de som kom på døren min også, det var bare det at de var veldig oppsatt på å sanke mest mulig godteri. Jeg sa knep til flere som kom, da ble de helt stille og sa med tynn stemme, jeg vil ha godteri jeg, det går jo an å lære ungene litt "tulle knep" også da..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå