Gå til innhold

Tok feil pille


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg går på mercilon 28, og skulle ta første sukkerpille i dag. Jeg oppdaget at jeg hadde en(siste) hormonpille igjen, men det var tatt en sukkerpille, dvs at jeg har klart å ta en sukkerpille i går istedet for en vanlig pille. Hva skjer nå? Er jeg sikker? Jeg tok bare både sukkerpilla og den vanlige pilla i dag, men vet ikke om det hjelper noe særlig på om jeg er sikker. Bør jeg ta en angrepille?



Anonymous poster hash: 62eb2...56e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare ta den pilla da? Gjør ingenting om du tar den idag selv om du har tatt sukkerpilla.

Da har du en dag mindre med sukkerpilla, det gjør ingenting :-)

Du er sikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...