Gå til innhold

Rhodos By


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Vi reiser en gjeng til Rhodos By en uke i juli. Har noen vært der? Hvordan var det? Noe som er verdt å vite før man reiser? Vi skal reise med Saga Solreiser og bo på hotel Kipriotis.

Flyet hjem går ikke før ca kl 23 om kvelden. Vet noen hvordan det er med hotellrom da? Må vi ut av rommet tildlig på dagen eller er det en annen ordning med hensyn til så sein avreisetid?!?

Takker for svar icon_smile.gif Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Heisann! Vi var på Rhodos i fjor. Jeg syntes det var topp der. Anbefaler dere å tilbringe kveldene i "gamle-byen". Utrolig koselig atmosfære. Strendene var sånn passe OK, det er grus/stein ikke sand, samt at de er rimelig "overfyllt"... men for oss var dette ingen hindring. Vi storkosa oss allikevel. Vi reiste også hjem sent om kvelden. Du får ikke ha rommet så veldig lenge på dagen, men vi betalte (husker ikke hvor mye) direkte til eieren av hotellet, så da fikk vi beholde rommet til ca. klokka 17.00 (slik at vi fikk dusja etc. etter strand-dagen)GOD TUR - GLED DEG DET ER TOPP I RHODOS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Når reiser dere?

Jeg skal dit 21-28 juli, med en gjeng andre mannfolk, vi har vært der flere år på rad.

Rhodos By er topp!

Hilsen Dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg kjente at jeg ble temmelig nostalgisk av å lese om Rhodos by. Jeg har vært der 6 somre på rad, men det er leeenge siden nå. Det var i min ville ungdomstid at jeg var på rimelig heftige jenteturer der nede. Ikke sånn å forstå at noe galt skjedde, men vi var bestandig klar for en 3-4 dagers hyttetur med gamle ukeblader som eneste "moro"...når vi var vel hjemme. Slitne, altså...

Kos dere maks...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...