Gå til innhold

sex i bilvask

Fremhevede innlegg

Skrevet

hvor mange her har hatt sex i bilen mens den var i bilvask på en bensinstasjon ? :)

Anonymous poster hash: fa7bb...67f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er klar over at vaskehallen er kameraovervåket? På bensinstasjonen jeg jobbet hadde vi en stor skjerm ved kassa der vi så hva som foregikk under bilvasken. (Jeg så aldri noen hadde sex.)

Anonymous poster hash: 059c0...13e
  • Liker 4
Skrevet

Du er klar over at vaskehallen er kameraovervåket? På bensinstasjonen jeg jobbet hadde vi en stor skjerm ved kassa der vi så hva som foregikk under bilvasken. (Jeg så aldri noen hadde sex.)

haha, dette hørtes ut som en god ide til du sa at det er kamera der :P har jeg faktisk aldri tenkt over. kunne blitt flaut!! :skratte:

Anonymous poster hash: 161d0...a6f

Gjest Elseby13
Skrevet

Man må være kjapp, for den der bilvasken tar vel bare noen minutter?

Skrevet

Synes alltid det har virket deilig, men som det sies over her....med kamera så er det kanskje en liten ulempe...hehe

Anonymous poster hash: 45c1f...624
Skrevet

Kanskje en kjapp blowjob, men aldri om han hadde rukket sex på de få minuttene der, liksom fullt påkledd og alt det der gir jo noen sekunder etter at klærne var av.

Anonymous poster hash: d7f77...3b5

Skrevet

Ha ha, en venninne av meg har hatt sex der en gang, kanskje jeg burde fortelle at den er kameraovervåket....

Anonymous poster hash: 867ff...81c

Gjest Heartbeat
Skrevet

Ja jeg har sugd typen under bilvask flere ganger. Også runket han!!! Kameraovervåket, sier du ? Jøsses!!! :sjokkert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...