Gå til innhold

Autokorrektur - helvetes skit.


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skriver feilfritt nok og følgelig hater jeg når editor-skiten skal korrigere på alle mulige rare detaljer.

Prøver å gå inn å slå det av (Outlook som man er påprakket på jobb).

Ikke en enkel funksjon å slå av, men masse kryss for alskens dill og dritt som må krysses av (mange vinduer i et salig rot).

Hvorfor gjøre det lett når det kan gjøres forferdelig uoversiktlig og tungvint?

  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skriver feilfritt nok og følgelig hater jeg når editor-skiten skal korrigere på alle mulige rare detaljer.

Prøver å gå inn å slå det av (Outlook som man er påprakket på jobb).

Ikke en enkel funksjon å slå av, men masse kryss for alskens dill og dritt som må krysses av (mange vinduer i et salig rot).

Hvorfor gjøre det lett når det kan gjøres forferdelig uoversiktlig og tungvint?

Jeg spekulerer i om Microsoft har kjøpt seg opp i Apple aksjer, og bevisst knør i stykker Win 8 for å få folk til å kjøpe mækk.

  • Liker 1
Gjest Badebuksa
Skrevet

Apple er ikke så mye bedre. Trodde jeg skulle gå ut av mitt gode skinn før jeg fikk skrudd av autokorrekt på pad'en.

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...