slask Skrevet 31. oktober 2013 #1 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg skriver feilfritt nok og følgelig hater jeg når editor-skiten skal korrigere på alle mulige rare detaljer. Prøver å gå inn å slå det av (Outlook som man er påprakket på jobb). Ikke en enkel funksjon å slå av, men masse kryss for alskens dill og dritt som må krysses av (mange vinduer i et salig rot). Hvorfor gjøre det lett når det kan gjøres forferdelig uoversiktlig og tungvint? 1
Lutetium 71 Skrevet 31. oktober 2013 #2 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg skriver feilfritt nok og følgelig hater jeg når editor-skiten skal korrigere på alle mulige rare detaljer. Prøver å gå inn å slå det av (Outlook som man er påprakket på jobb). Ikke en enkel funksjon å slå av, men masse kryss for alskens dill og dritt som må krysses av (mange vinduer i et salig rot). Hvorfor gjøre det lett når det kan gjøres forferdelig uoversiktlig og tungvint? Jeg spekulerer i om Microsoft har kjøpt seg opp i Apple aksjer, og bevisst knør i stykker Win 8 for å få folk til å kjøpe mækk. 1
jita Skrevet 1. november 2013 #3 Skrevet 1. november 2013 Eller kanskje de har kjøpt opp http://www.damnyouautocorrect.com/
Gjest Badebuksa Skrevet 1. november 2013 #4 Skrevet 1. november 2013 Apple er ikke så mye bedre. Trodde jeg skulle gå ut av mitt gode skinn før jeg fikk skrudd av autokorrekt på pad'en. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå