AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #1 Skrevet 31. oktober 2013 Ut i fra stemningen den siste tiden, er det nok bare snakk om den rette anledningen før jeg og "flørten" min hopper til køys sammen. Og jeg kjenner jeg gruer meg litt til å kle av meg. Jeg er slank (jeg kan "feste" tommelen på ryggen og ha resten av fingrene på magen), men ikke 100 % "fit". Når jeg bøyer meg får jeg feks. en liten "hengemage". Han er naturlig slank, med litt muskler. Han har fått bilder av meg i undertøy, men da ser man ikke at jeg ikke er helt "hard". Er det sannsynlig at han synes det er "turn off" når han oppdager at jeg ikke er det man kan kalle veltrent? Anonymous poster hash: 0ab34...8a3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #2 Skrevet 31. oktober 2013 Han kommer nok til å løpe skrikende ut derifra..Anonymous poster hash: f953f...523 3
hedhed Skrevet 31. oktober 2013 #3 Skrevet 31. oktober 2013 Haha nei jeg er ganske sikker på at han kommer til å være kjempefornøyd og hard bare han ser deg naken og skjønner hvor ting ledes 1
Gjest Linaria Skrevet 31. oktober 2013 #4 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg tror ikke han kommer til å tenke over det i det hele tatt.
Lila Skrevet 31. oktober 2013 #5 Skrevet 31. oktober 2013 Han kommer ikke til å tenke over det en gang. Sist jeg sjekket er det ingen krav om at man må være supertrent for å se bra ut og være god i senga Ikke bekymre deg over det!
kills Skrevet 31. oktober 2013 #6 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg fatter ikke hvorfor så mange kvinner er så usikre på seg selv? Det eneste utiltrekkende i dette tilfellet vil være selvtilliten din. 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #7 Skrevet 31. oktober 2013 Når jeg bøyer meg får jeg feks. en liten "hengemage". Anonymous poster hash: 0ab34...8a3 Er det noen som ikke får det, egentlig? Anonymous poster hash: f04a6...26d 2
skyflakes Skrevet 31. oktober 2013 #8 Skrevet 31. oktober 2013 Er det noen som ikke får det, egentlig? Anonymous poster hash: f04a6...26d Nei. Alle får bump på magen når man bøyer seg. Denne tråden viser jo hvor ille "strong is the new skinny" fokuseringen kan bli.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #9 Skrevet 31. oktober 2013 han er vel sikkert ikke "ripped" han heller? blir du da uinteressert av den grunn? Uansett så er jeg ganske sikker på at han ikke bryr seg. Gjør han et så er han ikke noe å samle på! Anonymous poster hash: 111b4...b28
Cosette Skrevet 31. oktober 2013 #10 Skrevet 31. oktober 2013 Tør å være et menneske. For det er jo det du er. Et menneske, ikke en perfekt stram robot. Du har noe som gjør at denne mannen er tiltrukket av deg. Nyt at du er tiltrekkende! Nyt å ha deilig sex!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå