Gå til innhold

Vurderer å ta silikon..

Fremhevede innlegg

Skrevet

.. og har derfor en del spørsmål jeg håper noen kan svare meg på :)

Jeg blir 20 år i Januar, og jeg har lenge tenkt på å ta silikon. Nå er det egentlig ikke lenger om jeg skal, men når jeg skal. Jeg er 179 høy og veier 55 kg, og har fyller vel så vidt en a - cup. Utenom at brystene mine er små, er jeg fornøyd med hvordan formen er og hvordan de sitter på kroppen, slik at jeg tror det blir veldig fint om jeg tar litt silikon, selvfølgelig ikke for mye siden jeg er høy og tynn, og jeg vil ha et naturlig resultat, så jeg tenker en B eller C cup.

1) Jeg bor i Bergen, hvor er den beste klinikken? Reiser gjerne til østlandet visst jeg må.

2) Jeg er student, når vil det passe seg å gjøre dette? Tenker på hvor lenge du blir sengeliggende, hvor lang tid det tar å komme seg igjen, når man kan fungere normalt igjen etter operasjon osv.

3) Er det mye komplikasjoner/styr i ettertid? Tenker på hvor lenge man kan ha silikon og om man må opperere seg igjen etter noen år osv.

4) Andre erfaringer?

Anonymous poster hash: 90d52...6e4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Én liten ting. Så heldig du er! :) Tenk å kunne ha slike bryster som deg. Da hadde jeg kunnet gått med dype utringninger hvis jeg ville, og det ville ikke disset mens jeg gikk. Samt at mange modeller ser jo sånn ut idag.

Anonymous poster hash: 2f349...28f

• Liker 1
Skrevet

Én liten ting. Så heldig du er! :) Tenk å kunne ha slike bryster som deg. Da hadde jeg kunnet gått med dype utringninger hvis jeg ville, og det ville ikke disset mens jeg gikk. Samt at mange modeller ser jo sånn ut idag.

Anonymous poster hash: 2f349...28f

Helt enig! Du kan også gå uten BH i antrekkene som tilltater det. Jeg har naturlig 75H (normaltvektig), og jeg kan ikke gå med utrigning uten at allle som går forbi skal bli lange i øya... Jeg får sikkert de hengepuppene etter jeg har fått barn..

Skulle ønske jeg kunne ha pupper som deg!

Anonymous poster hash: 046ec...521

• Liker 1
Skrevet

Det er sikkert fordeler og ulemper, men problemet er at jeg ikke føler meg særlig kvinnelig, og det har alltid vært en stor plage for meg. :/

TS

Skrevet

Sjekk ut tråden Ceecee's hemmelige verden :) Tråd om bare silikon, der får du maaange tips! :)

Skrevet

Jeg er 20 år selv og har tenkt å ta i Bergen. Har ikke bestilt konsultasjon enda, men skal gjøre det snart. Vurderer Fana medisinske :)

Anonymous poster hash: 2fa16...85b
Skrevet

Det er sikkert fordeler og ulemper, men problemet er at jeg ikke føler meg særlig kvinnelig, og det har alltid vært en stor plage for meg. :/

TS

Det er bare media som lurer deg til å tro at det ikke er kvinnelig å ha små bryster. Det er MINST like normalt å ha bittesmå bryster som store bryster.

Ikke gå inn på CeeCee's-tråden. Den er full av jenter som ikke eier selvinnsikt, og som tror puppene deres ser heeelt naturlige ut etter de unødvendige inngrepene...

Anonymous poster hash: bff22...351

Skrevet

Det er bare media som lurer deg til å tro at det ikke er kvinnelig å ha små bryster. Det er MINST like normalt å ha bittesmå bryster som store bryster.

Ikke gå inn på CeeCee's-tråden. Den er full av jenter som ikke eier selvinnsikt, og som tror puppene deres ser heeelt naturlige ut etter de unødvendige inngrepene...

Anonymous poster hash: bff22...351

Jeg har det samme som TS, og det er forferdelig å ikke fylle en Acup en gang. Tror ikke de som ikke har det på samme måte, forstår hvordan det er. Det er kanskje naturlig ja, men gøy er det ikke.

Anonymous poster hash: 2fa16...85b

Skrevet

Men nå sier jo ikke ts at hun skal ha kjempe store pupper. Å gå fra en A-cup til en B er jo ikke mye. Om det får ts til å føle seg litt mer kvinnelig (selv om det er kvinnelig å ha små pupper også), så sier jeg bare kjør på. Jeg føler ikke silikon er noe turn-off så lenge det ser naturlig ut, og passer til kroppen. Det er forskjell fra de som bare tar det fordi de vil ha svære pupper, enn de som vil endre på noe de føler de aldri har hatt. (pupper)

Anonymous poster hash: 27c7b...bd2
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...