AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #1 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg traff fuckfrienden min i går, og mindt i er resonnement om hvor digg det var sier han dette: "du vet at jeg kommer ti å fortsette å bruke deg når du får deg type?" Jeg ante ikke hva jeg skulle si, så jeg sa ingenting, og bare fortsatte... Men det er jo en ekstremt teit ting å si, og hva tror du han forventa å oppnå ved å si det?Anonymous poster hash: bee4c...4e6
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #2 Skrevet 31. oktober 2013 Innbille seg at han er den som sitter med kontrollen og makten. At du er et objekt han bruker når han finner det for godt. Anonymous poster hash: 8c126...37d 4
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #3 Skrevet 31. oktober 2013 Virker som du har funnet den en litt maktsykt mansjåvist. På tide å finne seg en ny venn kanskje? Anonymous poster hash: 7b0bd...bc0 2
Mike Waters Skrevet 31. oktober 2013 #4 Skrevet 31. oktober 2013 Han prøvde vel å si noe kult som ble en facepalm av dimensjoner Om han virkelig mente det han sa så er det på høy tid å finne fram baufila! 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #5 Skrevet 31. oktober 2013 Ess, bare en kødd som kom skeivt ut. Noe jeg kune funnet på å si selv. Anonymous poster hash: cb54f...994 1
Gjest Snuppi Skrevet 31. oktober 2013 #6 Skrevet 31. oktober 2013 Med den uttalelsen oppnådde han å vise deg at han ikke er den skarpeste kniven i skuffen. Men om det var det han forventet er en annen sak.... Men andre ord: Han er ingenting å samle på.
ee:) Skrevet 31. oktober 2013 #7 Skrevet 31. oktober 2013 Det var et kompliment på at du er god, men på en køddete måte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå