AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #1 Skrevet 31. oktober 2013 Vet jeg ikke kan ta med shampo/balsam i vanlige flasker, men kan jeg ta med pinsett, neglesaks (sånn liten), mascara og hudkrem? (liten flaske hudkrem) Anonymous poster hash: 30829...823
Thorn Skrevet 31. oktober 2013 #2 Skrevet 31. oktober 2013 Pinsett er ok, neglesaks kommer helt an på personen i sikkerhetssjekken. Ville pakket negleklipper i stedet for saks, den pleier de aldri å reagere på. Mascaraen er ingen problem, hudkremen må være 100 ml eller under for å gå gjennom. Og husk at begge deler må i en sånn gjennomsiktig pose.
reiseglad Skrevet 31. oktober 2013 #3 Skrevet 31. oktober 2013 Saksen må være butt i enden, ikke spiss. Da går den helt greitt.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #4 Skrevet 31. oktober 2013 Ja det er en negleklipper, sånn liten en Satser på at det går bra da! Hva med deodorant må den også i sånn pose? Har litt angst så må ha alt klart før jeg drar! Tusen takk for svar Anonymous poster hash: 30829...823
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #5 Skrevet 31. oktober 2013 Ja det er en negleklipper, sånn liten en Satser på at det går bra da! Hva med deodorant må den også i sånn pose? Har litt angst så må ha alt klart før jeg drar! Tusen takk for svar Anonymous poster hash: 30829...823 Sist jeg reiste måtte den det, selv om den egentlig ikke er flytende. Virker som de håndhever det veldig forskjellig. Skader derfor ikke å gjøre det. På de aller, aller fleste flyplasser har de uansett ziplock-poser til utdeling i køen i sikkerhetskontrollen, så det går bra.Anonymous poster hash: ab8a6...e6b
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #6 Skrevet 31. oktober 2013 Alt av kremer, geleer, lipglosser, leppestifter, sprayer, deodoranter, mascaraer, såper, tannkrem, barberskum osv. må i den lille plastposen, ja. Ingen lett oppgave for en vanlig kvinne. Anonymous poster hash: 8d87e...52e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå