Gå til innhold

Kastet opp - sulten?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kastet nettopp opp, tror jeg har fått omgangssyken.. Rett etterpå følte jeg meg akutt sulten. Er dette et tegn på at jeg har kastet opp alt i magesekken? Bør jeg spise noe, eller kommer det bare rett opp igjen?



Anonymous poster hash: 2c603...e24
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikk vann og spis noe lett. Om du må kaste opp igjen er det fryktelig vondt om magesekken er tom.

Men kan også være at magen bare trengte å tømme seg, og at du nå er kvitt det som lå der og ulma. Har skjedd meg noen ganger, spist for mye jeg ikke tålte helt eller noe, så bare kommer det opp igjen og jer er like fin etterpå.

Om du kjenner deg sulten er det stort sett greit å spise litt, selv om du har kasta opp.



Anonymous poster hash: 3c36a...8a0
Skrevet

Spis mat som ikke gjør vondt å få opp igjen iallefall

Vil ikke anbefale macaroni med smelta ost (fy fader så vondt å spy når det har stivna til en klump i magen)

Ikke spis veldig mye og ikke drikk mye av gangen, prøv deg litt frem med små mengder slik at du ikke trigger kroppen til å kvitte seg med det igjen

salte kjeks (ritz) er fint når man har omgangssyke



Anonymous poster hash: 5dc2a...e11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...