AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #1 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg kastet nettopp opp, tror jeg har fått omgangssyken.. Rett etterpå følte jeg meg akutt sulten. Er dette et tegn på at jeg har kastet opp alt i magesekken? Bør jeg spise noe, eller kommer det bare rett opp igjen? Anonymous poster hash: 2c603...e24
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #2 Skrevet 31. oktober 2013 Drikk vann og spis noe lett. Om du må kaste opp igjen er det fryktelig vondt om magesekken er tom. Men kan også være at magen bare trengte å tømme seg, og at du nå er kvitt det som lå der og ulma. Har skjedd meg noen ganger, spist for mye jeg ikke tålte helt eller noe, så bare kommer det opp igjen og jer er like fin etterpå. Om du kjenner deg sulten er det stort sett greit å spise litt, selv om du har kasta opp. Anonymous poster hash: 3c36a...8a0
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #3 Skrevet 31. oktober 2013 Spis mat som ikke gjør vondt å få opp igjen iallefall Vil ikke anbefale macaroni med smelta ost (fy fader så vondt å spy når det har stivna til en klump i magen) Ikke spis veldig mye og ikke drikk mye av gangen, prøv deg litt frem med små mengder slik at du ikke trigger kroppen til å kvitte seg med det igjen salte kjeks (ritz) er fint når man har omgangssyke Anonymous poster hash: 5dc2a...e11
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå