Gå til innhold

Jomfru? eller ikke?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skulle ha sex med en jeg har likt veldig lenge, var ikke helt planlagt på dette tidspunktet akkurat (mensen) så fulle som vi var så ble det til analsex. Dette ble da veldig kleint senere, og vi sluttet å se hverandre.

Nå har jeg møtt en annen, men hva skal jeg si? Jomfru eller ikke?

Anonymous poster hash: 0055f...f32
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dette noe han krever at du opplyser om? :klo:

Om du ikke har hatt vaginalt samleie, er du selvsagt jomfru. Det eneste nevneverdige ved det, er at de første gangene gjerne gjør ganske vondt, og at han må være forsiktig. Hvorvidt du har hatt analsex eller ei påvirker åpenbart ikke dette.

Anonymous poster hash: 3b4bb...3de
  • Liker 1
Skrevet

Teknisk sett er du jo jomfru, men du har jo hatt seksuelle erfaringer. Så det spørs vel hvordan du vil definere det selv.

• Liker 1
Gjest RompeRusk
Skrevet

Tja, litt kjipt om du sier du er jomfru, og det senere viser seg at du har pådratt deg nogot skjit

Skrevet

Selve definisjonen på ordet jomfru er vel en person som ikke har hatt samleie. Altså er du ikke jomfru. Men jeg skjønner heller ikke hvorfor det er så viktig å opplyse om.

Skrevet

Definisjonen på jomfru er stort sett ikke satt.

Den orginale er vaginalt samleie, fordi det er ut av vaginalt samleie man får barn og bevegrunnen for å bry seg om jomfrudommen handlet om hvorvidt man var den eneste som kunne være far til barnet. Husk at fokuset på jomfrudommen kommer fra religioner som var utviklet lenge før vi skjønte de fysiologiske mekanismene rundt unnfangelsen av barn. Vi skjønte prinsippet, men hadde få eller ingen måter til å bevise noe.

Idag er sex en diskusjon om par-intimitet. Men vi velger normalt sett å skille mellom hva vi regner som sex og når du regnes som jomfru: De fleste regner handjob, fingring og suging som sex (Bare tenk på hva du ville regne som utroskap.), men det regnes av de fleste ikke som overgangen fra jomfru til ikke jomfru.

I kulturer som har strengt forhold til jomfrudommen, er ofte analsex vanlig på samme måte som dette (15 åringere er hormonbomber over hele verden) , men i Norge, der analsex typisk kommer etter vaginalsex i utforsking av seksuelle opplevelser, er det faktisk uklart mellom folks definisjon om analt samleie er så likt vaginalt at man regner det som det samme.

Skrevet

Dersom en fyr hadde tatt nitten stykker i ræva og fortsatt påsto at han var jomfru, ville ihvertfall jeg lurt på om han var ved sine fulle fem. Samme gjelder andre veien.

• Liker 3
Skrevet

Det kalles jo jomfruhinne for en grunn, og den sitter i vaginaen. Har hørt at det i miljøer der man skal vente til ekteskap, er noen som har anal i steden.

Tror selv jeg ville kalt meg jomfru pga at jeg føler det er en vaginagreie om du skjønner haha

Skrevet

Tror selv jeg ville kalt meg jomfru pga at jeg føler det er en vaginagreie om du skjønner haha

Er homofile menn jomfruer hele livet? Hva med lesbiske kvinner?

• Liker 3
Skrevet

Snakker bare for meg selv som straight nå , da. Homofile har jo ingen jomfruhinne da, lesbiske blir litt annerledes.

Skrevet

Det kalles jo jomfruhinne for en grunn, og den sitter i vaginaen. Har hørt at det i miljøer der man skal vente til ekteskap, er noen som har anal i steden.

Ikke alle har jomfruhinnen intakt fremt til første samleie. Den kan ryke ved et uhell, for eksempel fall eller slag mot underlivet.

Jeg tenker som Cathrine88. Hvis vi parallellforskyver: "Jeg var ikke utro, for det var bare analsex" ... er det mange som ville godtatt det?

Skrevet

... og fortsetter med jeg var ikke utro, jeg bare runket han...

Det er en grenseoppgang, og den handler om hva som har skjedd. Jeg ville sagt at jeg var uerfaren, det er korrekt nok.

Skrevet

Juridisk sett er dette samleie.

Anonymous poster hash: 5514a...be9
Skrevet

Bare si at du har blitt pult i rævva men ikke vaginalt.

Anonymous poster hash: 8f175...4bf
Skrevet

Skulle ha sex med en jeg har likt veldig lenge, var ikke helt planlagt på dette tidspunktet akkurat (mensen) så fulle som vi var så ble det til analsex. Dette ble da veldig kleint senere, og vi sluttet å se hverandre.

Nå har jeg møtt en annen, men hva skal jeg si? Jomfru eller ikke?

Anonymous poster hash: 0055f...f32

Who Cares?

Skrevet

Er jeg jomfru hvis jeg har fått mange BJs?

Anonymous poster hash: 6a471...491

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...