Gjest Crazycatlady Skrevet 31. oktober 2013 #22 Skrevet 31. oktober 2013 Ja, vi gjør det hele tiden. Enten hver for oss, eller sammen.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #23 Skrevet 31. oktober 2013 Det kunne jeg godt gjort, jeg er glad i tv-spill Har tilfeldigvis aldri vært sammen med en mann som har vært spesielt interessert da, dessverre. Men jeg har vært sammen med et par som har påstått at det er morsomt å se på meg spille. Det tror jeg kanskje ikke er helt sant, de har bare vært snille. Men dersom de sitter med en PC i fanget og surfer og vi prater litt innimellom så har ikke jeg dårlig samvittighet for å sitte og spille. Tror de fleste kan synes det er gøy å spille litt, holder du deg til crowd pleasers/lett-for-nybegynnere-spill som Mariokart, Tekken, Rayman etc så bør det iallefall gå glatt. Eller noen klassikere fra barndommen hennes, veldig mange på min alder (slutten av tjueårene) elsker f.eks. Super Mario Bros, Ducktales (har kommet i remastered versjon nå), Giana Sisters og Doom. Å hoppe rett inn i gears of war-type spill er kanskje noe annet, det må ikke være for vanskelig hvis hun er nybegynner eller ikke spesielt interessert i utgangspunktet. Anonymous poster hash: ed719...eaf 1
Gjest BettyBoop Skrevet 31. oktober 2013 #24 Skrevet 31. oktober 2013 Hei, lurer på hvor mange av dere som for eksempel kunne tenke dere istede for en koselig film kvell hjemme. Kunne tenkt dere gjerne å byttet ut filmen og heller spilt xbox, play station, nintendo eller noe sånn en gang i mellom? Lurer bare på hvor mange som faktisk har iteresse eller værtfall litt interesse for tvspill. jeg kunne gjort det men ikke alene
Sugerøret Skrevet 31. oktober 2013 #25 Skrevet 31. oktober 2013 Hei, lurer på hvor mange av dere som for eksempel kunne tenke dere istede for en koselig film kvell hjemme. Kunne tenkt dere gjerne å byttet ut filmen og heller spilt xbox, play station, nintendo eller noe sånn en gang i mellom? Lurer bare på hvor mange som faktisk har iteresse eller værtfall litt interesse for tvspill. Ikke noe problem.Jeg banker deg i counter strike Vi 4 er en gamerfamilie i følge andre.Har mange spillkonsoller og masse spill .Ikke hele tiden,men av og til er det kjempemorsomt med en ren spillkveld
Tabris Skrevet 31. oktober 2013 #26 Skrevet 31. oktober 2013 Tar gaming over tv anyday, jeg! Faktisk ser jeg veldig lite tv, fordi jeg bruker ellers såpass mye tid med spill og/eller PC som det er.
Anoia Skrevet 31. oktober 2013 #27 Skrevet 31. oktober 2013 Jaaa! Men fant fort ut at det var lurt å spille på samme lag. Kunne fort bli litt dårlig stemning i heimen om man spiller mot hverandre 1
IreneUtålmodig Skrevet 31. oktober 2013 #28 Skrevet 31. oktober 2013 Samboer og jeg har mange gode minner fra WOW tia :-)
frøkenkoz Skrevet 31. oktober 2013 #29 Skrevet 31. oktober 2013 Jepp jeg hadde gjort det.synes det er artig å spille !!!
Baddi Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter #30 Skrevet 31. oktober 2013 Det kunne jeg godt gjort, jeg er glad i tv-spill Har tilfeldigvis aldri vært sammen med en mann som har vært spesielt interessert da, dessverre. Men jeg har vært sammen med et par som har påstått at det er morsomt å se på meg spille. Det tror jeg kanskje ikke er helt sant, de har bare vært snille. Men dersom de sitter med en PC i fanget og surfer og vi prater litt innimellom så har ikke jeg dårlig samvittighet for å sitte og spille. Tror de fleste kan synes det er gøy å spille litt, holder du deg til crowd pleasers/lett-for-nybegynnere-spill som Mariokart, Tekken, Rayman etc så bør det iallefall gå glatt. Eller noen klassikere fra barndommen hennes, veldig mange på min alder (slutten av tjueårene) elsker f.eks. Super Mario Bros, Ducktales (har kommet i remastered versjon nå), Giana Sisters og Doom. Å hoppe rett inn i gears of war-type spill er kanskje noe annet, det må ikke være for vanskelig hvis hun er nybegynner eller ikke spesielt interessert i utgangspunktet. Anonymous poster hash: ed719...eaf Er nok ikke sammen med noen, og desverre aldri vært sammen med ei som liker å spille noe heller. Haha, sitter her å smiler nå. Trodde nesten bare det var jeg som husket igjen giana sisters:-D Spilte det som bare det på amigaen:-P
Gjest Ozelot Skrevet 31. oktober 2013 #31 Skrevet 31. oktober 2013 Spørs hvilket spill .... men så har jeg ingen mann/kjæreste heller da så.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #32 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg spiller aldri spill. Har ingen spill eller noe sånt heller, men jeg kunne nok sikkert spilt noe sammen med kjærsten en gang i blant likevel. Vet ikke hvor gøy det hadde vært for han å spille med en noob da. Men jeg spilte et eller annet skytestrategispill for eksen når han var i dusjen en gang. Snakket med de jeg spilte med og greier. Var jo artig det Anonymous poster hash: 92590...2d8 1
Tabris Skrevet 31. oktober 2013 #33 Skrevet 31. oktober 2013 Husker godt Giana Sisters! Og Spy vs Spy. BombJack, Ninja... Vel, det var jo Commandore 64, da.
Baddi Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter #34 Skrevet 31. oktober 2013 Ikke noe problem.Jeg banker deg i counter strike Vi 4 er en gamerfamilie i følge andre.Har mange spillkonsoller og masse spill .Ikke hele tiden,men av og til er det kjempemorsomt med en ren spillkveld Skal ikke så mye til, er ikke akkurat counter strike som er mitt rette element når det gjelder spill. Liker meg bedre med assassin creed å den kategorien, men også veldig sansen for gears of war,army of two og andre co-op spill. Utroligt gøy, men skulle av og til ønske det var 2 tver i stua da, så slapp splitscreen:-P
Frisørdama Skrevet 31. oktober 2013 #35 Skrevet 31. oktober 2013 Spilte en del før, så kunne godt tatt opp igjen det :-)
Baddi Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter #36 Skrevet 31. oktober 2013 Husker godt Giana Sisters! Og Spy vs Spy. BombJack, Ninja... Vel, det var jo Commandore 64, da. Hehe, var amiga hos meg og ned til naboen å spole fram og tilbake på commandoren for å finne rette spilla:-P Han fikk etterhvert floppy disker da, så slap unna spoling av kasetter
Tabris Skrevet 31. oktober 2013 #37 Skrevet 31. oktober 2013 Hehe, var amiga hos meg og ned til naboen å spole fram og tilbake på commandoren for å finne rette spilla:-P Han fikk etterhvert floppy disker da, så slap unna spoling av kasetter Press Play on Tape. Men i dag går det i Mass Effect, TES, Dragon Age, Fallout... samt også noe EQ2 og LotRO. Når TES: Online kommer, så tror jeg at jeg tar en uke ferie fra jobben.
Baddi Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter #38 Skrevet 31. oktober 2013 Press Play on Tape. Men i dag går det i Mass Effect, TES, Dragon Age, Fallout... samt også noe EQ2 og LotRO. Når TES: Online kommer, så tror jeg at jeg tar en uke ferie fra jobben. Hehe, har nok spilt gjennom mass effect noen ganger, og dragon age har vel også spilt en del:-P Så ikke en spillsmak å klage over der;-P
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå