Baddi Skrevet 30. oktober 2013 #1 Skrevet 30. oktober 2013 Hei, lurer på hvor mange av dere som for eksempel kunne tenke dere istede for en koselig film kvell hjemme. Kunne tenkt dere gjerne å byttet ut filmen og heller spilt xbox, play station, nintendo eller noe sånn en gang i mellom? Lurer bare på hvor mange som faktisk har iteresse eller værtfall litt interesse for tvspill.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #3 Skrevet 30. oktober 2013 Spiller på PC og konsoll sammen med typen og alene. Både spilling og data er hovedinteressene til begge to. Litt nerdepar Anonymous poster hash: 7608e...394 1
Derpinaa Skrevet 30. oktober 2013 #4 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg og samboeren gjør det med jevne mellomrom.
Gjest SweetSunshine Skrevet 30. oktober 2013 #5 Skrevet 30. oktober 2013 Kunne jeg gjerne gjort hvis vi hadde! Måtte ha vært et gøy/kult spill da, ikke bare feks sånn hjernedød zombieskyting!
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #6 Skrevet 31. oktober 2013 Gjerne! Særlig oldschool nintendo Anonymous poster hash: 41584...bcd
Gjest Emmanuelle Skrevet 31. oktober 2013 #7 Skrevet 31. oktober 2013 Glatt! Spiller gjerne Civilization eller Heroes of Might and Magic på PC'n, og har sagt til mannfolket at den dagen vi flytter sammen skal vi, i tillegg til hans Playstation, ha både NES og SNES Final Fantasy er favoritten på PS, men kaillen spiller FIFA så burde vel lære meg litt skillz der og! Nerd, I know.
SliceOfLife Skrevet 31. oktober 2013 #8 Skrevet 31. oktober 2013 Spiller både på PC og xbox typen spiller pc han også. Spillinteressen har vi begge hatt siden vi var yngre så vi var begge godt etablerte gamere før vi møttes.
Lilac Skrevet 31. oktober 2013 #10 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg og eksen min gjorde ikke annet enn å game omtrent.
Gjest Vevila Skrevet 31. oktober 2013 #12 Skrevet 31. oktober 2013 Absolutt! Om det ikke var for at sambo hater tv-spill
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #13 Skrevet 31. oktober 2013 Fant mannen min gjennom WoW, så ja - er med på det meste av spilling. Har tilbrakt MANGE kvelder på å spille diverse PC-spill sammen med ham, men aldri eid noen Xbox/PS/Nintendo. Nå foretrekker vi brettspill vi da, pleier å spille brettspill sammen iallefall 2-3 kvelder i måneden (Mage Knight, Twilight Struggle og Android Netrunner er favorittene for tiden). Anonymous poster hash: db801...5cc
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #14 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg hadde elsket det! Men dessverre liker ikke mannen min tv-spill. Anonymous poster hash: 344f7...c80
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #15 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg er mere MMO og strategi-spill typen. Litt dritt at fyren har gått lei av Wow, men liker å spille CIV, HoMM ol sammen. Anonymous poster hash: fd8f7...cd8
Baddi Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter #16 Skrevet 31. oktober 2013 Kjekt, å igrunnen litt stiligt å hørre at d faktisk fins noen av dere som liker åspille også
Missy1 Skrevet 31. oktober 2013 #17 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg elsker å spille tvspill sammen med mannen min (eller brettspill, kortspill for den saks skyld) "problemet" er at vi blir sittende til langt på natt
pautina Skrevet 31. oktober 2013 #18 Skrevet 31. oktober 2013 Hei, lurer på hvor mange av dere som for eksempel kunne tenke dere istede for en koselig film kvell hjemme. Kunne tenkt dere gjerne å byttet ut filmen og heller spilt xbox, play station, nintendo eller noe sånn en gang i mellom? Lurer bare på hvor mange som faktisk har iteresse eller værtfall litt interesse for tvspill. Hmm...ikke si det til noen, men vi spiller en del Wiii ja....grunnen til at du ikke visste det er at vi av en eller annen grunn synes det er like pinlig som dere gjør hvis dere blir fersket i å se Hotell Cæsar...
Gjest avocadoen Skrevet 31. oktober 2013 #19 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg har ps3 selv om jeg nesten aldri bruker den, og jeg og kjæresten spiller av og til bilspill og sånt
Gjest Funky Punk Skrevet 31. oktober 2013 #20 Skrevet 31. oktober 2013 Fant mannen min gjennom WoW, så ja - er med på det meste av spilling. Har tilbrakt MANGE kvelder på å spille diverse PC-spill sammen med hamAnonymous poster hash: db801...5cc Samme her. Nå spiller jeg svært sjeldent WoW lengre ettersom jeg har vært hardcore gamer siden betaen på den amerikanske serveren. Vi har mye heller en skikkelig spilkveld med tv-spill eller pc-spill, enn en filmkveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå