Gå til innhold

Greit billig hotell i London

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og ei venninne skal på shopping i London.

Noen som vet om et hotell som er rimelig med god standard og ligger i nærheten av "det viktigste"?

Anonymous poster hash: 0c21f...4dc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bodde på Avni Kensington, ikke langt fra Gloucester Road (tube), South Kensington. Tror vi betalte ca 2400 for 2 stk for 3 netter. Fikk et rom som vendte mot en bakgate, men det var ikke veldig trafikkert der uansett. Det er et veldig greit strøk, synes jeg. Har bodd der tidligere også. Mange overkommelige hotell der.

Anonymous poster hash: 4ce72...edd
Skrevet

Jeg var tre netter i London rundt nyttår sammen med kjæresten, og vi bodde på St. Giles Hotel i Bedford Avenue, rett ved Oxford Street. Nærmeste subway-stopp er Tottenham Court Road. Bodde der også da jeg var i London med mamma og broren min for noen år tilbake (de har også trippeltrom). Nå betalte vi 3000 kr for 3 netter, så absolutt brukbar pris i London, særlig med tanke på at det var nyttårsaften (hvor prisene gjerne skrus opp). Prisene er sannsynligvis enda bedre om du ikke skal reise i en høysesong-periode. Veldig greit hotell, og ikke minst utrolig sentralt. Kan absolutt anbefale det hotellet om du ønsker et sentralt og rimelig hotell! :)

Mer info om hotellet kan du finne på hjemmesidene deres: http://centrallondon.stgiles.com/default.aspx?pg=hotel

Skrevet

Sjekk ut travellodge. Man kan være heldig med pris på rom og de holder norsk standard.

Skrevet

Vi bodde på Tune Hotels Kings Cross. Betalte vel 1500 kroner for tre netter på twin-room (to enkeltsenger). Hoteller var fint og rent, og veldig nytt! Er jo et budgethotell, så det er ikke frokost der, og man må betale for tv og internett, men det trenger man jo ikke i london egentlig ;) Hoteller ligger ca 4-5 min gåtur unna Kings Cross St. Pancras, og derfra kommer du deg overalt :

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...