Gå til innhold

Utfloden ser ut som snørr!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ble ferdig med mensen på søndag etter å ha hatt det i 2 uker noe som er unormalt til å være meg (går på p-piller og pleier å være i 4 dager). Var hos gynekolog mandag og alt var friskt og fint der og utfloden så bra ut sa han. Jeg har slitt litt med soppinfeksjon, men har ikke det nå etter en 6-ukerskur på diflucan.

I dag har jeg hatt utflod som ligner på en skikkelig snørrklyse (har kommet to sånne klyser i dag), og det pleier ikke være sånn til vanlig. Men det er ikke soppinfeksjon fordi da hadde det ikke vært sånn og det kan heller ikke være bakteriell vagianose.

Er det noe å være bekymret over eller skal jeg bare se det an? Jeg har heller ingen kjønnssykdommer slik at det er oppklart og har fast partner.

Anonymous poster hash: 38037...003
Videoannonse
Annonse
Skrevet

eggløsning?

Anonymous poster hash: e0a09...937
  • Liker 1
Skrevet

Slimete utflod er vanlig rundt eggløsning ja

Anonymous poster hash: 6ade8...808

• Liker 1
Skrevet

eggløsning?

Anonymous poster hash: e0a09...937

Jeg går på p-piller og da har jeg ikke eggløsning :) Dessuten hadde jeg uansett merka det om det var eggløsning for å si det sånn, fordi jeg har endometriose og da kjennes det ut som om at jeg blir knivstukket i eggstokken :P

-TS

Skrevet

Slimete utflod er vanlig rundt eggløsning ja

Anonymous poster hash: 6ade8...808

Går som sagt kontinuerlig på p-piller uten stopp og husker pillen hver eneste dag, så det er ikke mulig. Microgynon hindrer eggløsning.

-TS

Skrevet

Anyone?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...