Gå til innhold

Onanere under samleie? Er det ok?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har aldri kommet under samleie uten å stimulere klitoris. Det er også bare to stillinger dette fungerer for meg, og det er når jeg er på toppen og rir eller om jeg ligger på magen og blir "tatt bakfra" i liggende stilling.

Jeg har liten erfaring med antall sexpartnere og har nylig gått ut av et langvarig forhold. Jeg har da blitt trygg på min eks-partner og har naturligvis da gjort som jeg føler for på dette området og onanert meg til orgasme under samleie.

Jeg er nå på vei inn i en ny relasjon...vi har enda ikke hatt sex, men jeg ser for meg at det kan skje om ikke så lenge. Jeg har hatt sjansen en gang før til samleie med denne mannen, men jeg må rett og slett si at jeg ble litt satt ut av alt det nye og det endte med at det ikke ble noe fordi jeg var litt usikker på om jeg skulle være bra nok, eller om jeg kunne "støte ham" med å onanere.

Så spørsmålet mitt er egentlig; hvordan opplever menn på kvinner som onanerer under samleie? Er det et nederlag? Er det rart? Ville dere (menn) blitt overrasket på en positv eller negativ måte? Og dere kvinner, hva gjør dere?

Jeg tenker på om jeg bare kjører på første sex-akten med å onanere at det kanskje er litt "too much"? Eller? Men det er jo bedre det enn at jeg ikke kommer!?

Jeg føler meg nesten fersk på dette området siden jeg har hatt en partner i så mange år og merker jeg er litt rusten ;)

Hva tror dere?

Anonymous poster hash: 439a1...0b4
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Whitestripes
Skrevet

Du gjør dette hver gang du har samleie? Jeg skjønner jo hvorfor du gjør det, hvis det er den eneste måten du klarer å komme på, men jeg klarer ikke fri meg fra tanken om at en mann kanskje kan føle at han ikke helt strekker til når du må gjøre dette under hvert samleie.

Har du aldri blitt slikket til orgasme?

Skrevet

Ts her.

Ja har gjort dette hver gang jeg har hatt samleie.

Jeg har hatt samleie hvor jeg ikke har fått orgasme, men da fordi jeg ikke har fått stimulert fordi man har vært steder hvor disse stillingene jeg nevnte over ikke har vært mulige å få til etc.

Og nei, jeg har aldri fått orgamsme fra oralsex heller. :/ jeg vet ikke om det er sexen som ikke har vært optimal, eller om jeg rett og slett er en "vanskelig person" på dette området.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for upassende bilde, og reaksjoner på dette. Takk for at dere rapporterer! :)

Irrlys, mod.

Endret av irrlys
  • Liker 1
Skrevet

Ts her.

Jeg har hatt samleie hvor jeg ikke har fått orgasme, men da fordi jeg ikke har fått stimulert fordi man har vært steder hvor disse stillingene jeg nevnte over ikke har vært mulige å få til etc.

Og nei, jeg har aldri fått orgamsme fra oralsex heller. :/ jeg vet ikke om det er sexen som ikke har vært optimal, eller om jeg rett og slett er en "vanskelig person" på dette området.

Kan du ikke få han til å stimulere klitoris mens dere har sex? Lær han hvordan du liker det?

Skrevet

Ja det er ok å onanere mens man har samleie.

Og bildet forsvinner om man rapporterer innlegget.

• Liker 3
Skrevet

Ts her.

Kanskje det er partneren din som ikke gjør det riktig ;) Om han slikker deg og samtidig har en finger i skjeden eller i rumpa, pleier det å gjøre susen.

Anonymous poster hash: f121a...609

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir opphisset av at dama er kåt, kommer dama blir jeg kåt. Jeg ville sett på det som en bra ting om hun stimulerte seg selv.

Jeg synes du skal gjøre det som skal til for at du kommer.

• Liker 6
Skrevet

Ja, det er ok. Man vet jo aldri hva fyren du har sex med måtte mene da, noen menn kan være litt usikre og umodne de også, og bli skremt av slikt. Men det er jo egentlig bare positivt om man er så trygg på seg selv at man gjør slikt uten å måtte "diskutere" det på forhånd.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde digget om jenta onanerte mens vi holdt på!

• Liker 3
Skrevet

ts her igjen.

Takk for svar! Jeg får vel ta sjansen da! ;) Satse alt, og heller vise ham at jeg liker det han gjør i akten også så han får bekreftelse på det, så kanskje jeg minimerer hans tanker om at han ikke var bra nok og at jeg derfor tyr til stimulering .

• Liker 1
Skrevet

Så klart. Jeg onanerer hver gang jeg har samleie med kjæresten. Skal jeg bare ligge der å se på at han får orgasme, mens jeg ikke kan onanere fordi det ser rart ut? :vetikke: Nei da får det bare se teit ut.

Anonymous poster hash: 63fb2...ffd
  • Liker 8
Skrevet

Jeg onanerer også mange ganger når jeg og samboer har samleie. Får to forskjellige orgasmer, en ved klitoris og en ved stimulering av gpunktet. Sistnevnte fungerer ikke ved samleie, kun fingring. Så som regel mens vi holder på og han er i nærheten av å komme (avslutter som regel med doggy) så spør han meg om jeg vil ligge på magen og holde på litt. Ikke alltid jeg vil, for samleie er som regel digg nok :P Men legger meg av og til på magen og gjør mitt, og vi kommer da som regel samtidig.

Veldig digg og greit, men det tok ganske mange måneder før jeg var komfortabel nok til å onanere under samleie. Tenkte det kanskje var litt kleint. Tror også han ble litt skremt av tanken - å ikke føle seg bra nok. Men han ville heller at jeg skulle hjelpe til og få komme, enn å ikke komme i det heletatt under samleie.

Anonymous poster hash: e4b5d...c59
  • Liker 1
Skrevet

Så klart. Jeg onanerer hver gang jeg har samleie med kjæresten. Skal jeg bare ligge der å se på at han får orgasme, mens jeg ikke kan onanere fordi det ser rart ut? :vetikke: Nei da får det bare se teit ut. Anonymous poster hash: 63fb2...ffd

Helt enig!

Mye bedre at mannen konsentrerer seg om jukkingen enn at han skal prøve å gjøre to ting på en gang for det kan jo som kjent ikke menn.

Anonymous poster hash: 626bb...0fa

• Liker 3
Skrevet

Selvsagt. Jeg må ta på meg selv for å få orgasme. Han klarer ikke å gi meg orgasme med hendene sine samtidig som han puler meg, naturlig nok. Og jeg gidder ikke å bare ligge der uten å få orgasme, så jeg gjør det hver gang.

Om det får mannen til å føle seg utilstrekkelig, har han ego-issues som ikke bør gå ut over ditt sexliv.

Anonymous poster hash: 8b720...b4e
  • Liker 3
Skrevet

Du gjør dette hver gang du har samleie? Jeg skjønner jo hvorfor du gjør det, hvis det er den eneste måten du klarer å komme på, men jeg klarer ikke fri meg fra tanken om at en mann kanskje kan føle at han ikke helt strekker til når du må gjøre dette under hvert samleie.

De fleste jenter må ha klitoris-stimuli under samleie for å kunne komme.

Jeg tar også på meg selv i stillinger hvor han ikke kommer skikkelig til, som doggy feks. Enten blir menn grisekåte av det, eller så gjør det ingenting fra eller tid. Så kjør på.

Anonymous poster hash: 5d7a8...d99

• Liker 1
Skrevet

Så spørsmålet mitt er egentlig; hvordan opplever menn på kvinner som onanerer under samleie? Er det et nederlag? Er det rart? Ville dere (menn) blitt overrasket på en positv eller negativ måte? Og dere kvinner, hva gjør dere?

Svaret mitt er rimelig enkelt: Jeg synes det er utrolig opphissende og deilig når en kvinne stimulerer seg selv under samleiet. Det viser også hvor frigjort og trygg hun er på seg selv...

Så fortsett med dette! Ikke vær redd for hva andre mener....

• Liker 1
Skrevet

Bare flott at jenta er med på å ta ansvar for egen nytelse. Har opplevd noen som bare setter i gang, og ei som spurte meg først om det var greit.

Gjest åffårno
Skrevet

Hallo?

Har folk virkelig gått glipp av det faktum at kvinner flest(da mener jeg bokstavelig talt flest som i et høyt antall) trenger stimuli av klitoris i mellom 10-20minutt i tillegg til hva enn annet som skjer for å oppnå orgasme.(ca 80 % av kvinner, resterende ligger på enten kortere tid eller lengre tid/aldri)

Det er et medisinsk faktum.

Jeg er jo rimelig trist om såpass mange fortsatt går rundt med en idè om at man kan bli "skuffet", eller "dette får jeg ikke til" - det er normen blant kvinner.

Må si jeg synes denne tråden er litt.......trist? At det faktisk finnes kvinner(og sikkert en haug menn) som går rundt og underkjenner sin egen seksualitets normale og særs utbredte fysiske og mentale forutsetninger og lurer på om det er "ok". :vetikke:

Det er ikke bare OK, det er hvordan de aller, aller fleste kvinner er skapt.

Sorry oppgittheten, men altså. Slutt å spørre om du kan få lov til å få en orgasme fordi "tenk om det ikke behager partneren".

Lån deg et par bøker på biblioteket om seksualitet og kropp - og kutt ut tanken om at du ikke fortjener å ha et normalt sexliv på helt normale premisser som jo stimulering av klitoris er.

• Liker 5
Skrevet

TURNON med onanering under sex! Blir så kåt når dama kommer at jeg kommer selv, passer ganske bra :)

Anonymous poster hash: 8a1e6...cf6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...