Nysjerriggutt Skrevet 30. oktober 2013 #1 Skrevet 30. oktober 2013 Er på app jakt? Hvilke apper har dere og bruker dere? Har de vanlige som Facebook, Twitter, vg, tv2, shazam osv.
Gjest badeand1 Skrevet 31. oktober 2013 #2 Skrevet 31. oktober 2013 (endret) Snapchat Ebay Gulesider avg antivirus desk notes vg vær-greie Kik Spill: Draw something Wordfeud Burger Burger - the tasty burger game Fruit saga Garden mania jewels star 2 Pou Pet shop Shoot bubble What's the pic? What's the picture Endret 31. oktober 2013 av Mortem
Gjest Keikolina Skrevet 31. oktober 2013 #3 Skrevet 31. oktober 2013 Kodebrikke på mobil, eneste jeg har
HedvigR Skrevet 31. oktober 2013 #4 Skrevet 31. oktober 2013 Zombies, Run - Artig joggeapp. Matprat, Dinmat, frukt.no, Bama, Matglede - matapper Wunderlist - Produktivitet FunRun - Artig spill Sleep Talk - Verktøy som tar opp lyder om natta, artig siden jeg sier mye rart i søvne. Og alle appene til butikker som Rimi, Rema, Meny osv. for å følge med på tilbud og få oppslag til oppskrifter Veldig praktisk synes jeg.
Sugerøret Skrevet 31. oktober 2013 #5 Skrevet 31. oktober 2013 (endret) Nybegynner med android telefon... har kun diabetes ,donorkort,antivirus og android killer .(skrur av div programmer) Ellers kom mobilen med en hel del apper,de meste slike jeg ikke bruker Endret 31. oktober 2013 av Kårky
TN-># Skrevet 1. november 2013 #6 Skrevet 1. november 2013 Altfor mange... Astro File Manager Bluetooth Barcode Reader Carhome Ultra Cardio Trainer Chrome VPN Client DaTuner Pro DoctorwWHoQuiz Egg Timer Pro GoSMS/ Contacts Gule Sider How to tie a Tie IMDB Kaywa Reader Instant Heart Rate Diverse nettbank apps myPantone Nova Launcher NSB NTC (Nike) Pinterest, Facebook, Vine Spotify UCCW
Gjest Badebuksa Skrevet 1. november 2013 #7 Skrevet 1. november 2013 De vanlige sm.. Hæ? Shazam? Tv2? Jeg har MusicStudio Magic Piano Real Guitar MatPrat HayDay InstaFrame Facebook PhoEditorFree Yr.no YouTube BankID Talking Ben Og noen som er hemmelige fordi det er så flaut! Og litt hemmelig.
Anciol Skrevet 1. november 2013 #8 Skrevet 1. november 2013 MatPrat Carmageddon Pinball Dreams and Pinball Fantasies Hay day fairy village (dette er datteren min sitt) Wow armory
venus_ Skrevet 1. november 2013 #9 Skrevet 1. november 2013 Facebook Instagram og div tilleggsapper til Snapchat Kalender (siden iPhone-kalenderen er så dårlig) Veikontroller AMFI Mattilbud Rema 1000 Mobilbank VG pent.no Periodical (holder styr på når mensen kommer, genialt ) Tv2 Gulesider Bil og henger MyFitnessPal Tikkio Netflix Shazam Imdb EmoticonArt Spotify Pollenvarsler radioapp Quizkampen Hay Day Jelly Splash Candy Crush og litt flere div spill som jeg egentlig ikke bruker lenger
Gjest Funky Punk Skrevet 1. november 2013 #10 Skrevet 1. november 2013 Har mange, men de jeg bruker ofte er: Candy crush Facebook Plants vs zombies Flow Fairway (kortspill) Snapseed (beste fotoredigeringsprogram i mine øyne) Photo grid (fin å bruke for å lage bildecollage) Spotify Imdb (er film/serie-nerd) Chrome (så mye bedre enn den som er standard, og jeg får opp alle bookmarks jeg bruker på pc) VG Pent.no (som sammenligner yr og storm) Alle Angry Birds spillene
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2013 #12 Skrevet 2. november 2013 (endret) Jeg bruker Evernote, grooveshark og diar.ee. Endret 2. november 2013 av Gjest
fruBeist Skrevet 2. november 2013 #13 Skrevet 2. november 2013 Firefox Pinterest Imdb Instagram Aviary photo editor For å nevne noen få.
Amphitrite Skrevet 2. november 2013 #14 Skrevet 2. november 2013 Ikke så mange: Facebook Snapchat Sudoku DNB
LoneWolf Skrevet 2. november 2013 #15 Skrevet 2. november 2013 (endret) Har en liten bunke Skype Dropbox Snapchat Jewels Star Silent Guard Aftenposten 9gag Youtube Sounddrop Nsb Og en del flere Endret 2. november 2013 av LoneWolf
Lila Skrevet 2. november 2013 #17 Skrevet 2. november 2013 Facebook Instagram Snapchat Chrome Mobilbank Spotify Gmail Reiseapp Netflix NRK TV Imdb Skype Yr
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #18 Skrevet 2. november 2013 BBC News ColorNote CoPilot Dropbox Ebay Facebook Feedly Google Sky Map K-9 Mail Kingsoft Office Lommelykt Mahjong Mobilbank Next Episode Nsb Onavo Count Oversetter Engelsk tysk ordbok Engelsk fransk ordbok Podkicker Pvstar+ Pro Screen Filter Spotify Super Sudoku SwiftKey Ruter TuneIn Radio TvGuiden Ukulele Tuner Vg Pent.no VLC uTorrent Anonymous poster hash: 4eb8e...7c7
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #19 Skrevet 2. november 2013 Jorte er en fin kalenderapp Anonymous poster hash: 4eb8e...7c7
Alina X Skrevet 2. november 2013 #20 Skrevet 2. november 2013 Facebook Kiwi Instagram 180.no Deli de luca Google earth Tripadvisor Groupon Wikipedia Viber Bysykkel oslo Ruter Norwegian Shape up club The holy bible Medscape Næringsinnhold
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå