AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #1 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg synes formen på puppene mine er veldig fin. De har samme størrelse såvidt jeg kan se hvertfall, og de er runde og myke. Hatet puppene mine før pga størrelsen, men i det siste har jeg kommet frem til at de egentlig er ganske fine! Bare at de er små da.. Er det en big deal for gutter, små pupper altså? Jeg bruker 75A, så de er ganske små. Anonymous poster hash: 355b7...bf4 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #2 Skrevet 30. oktober 2013 Det å ha store pupper virker faktisk som turnoff til meg, liker best fin og fast rumpe, lår og mage. Pupper er ikke viktige i størelse så lenge man ser skillet, altså ikke mannekropp eller noe sånt.Anonymous poster hash: 2bceb...3d5
FantasDick Skrevet 30. oktober 2013 #3 Skrevet 30. oktober 2013 Mine pupper er også ganske små, men de har en nydelig form, er runde og spretne, veldig symmetriske. Har lenge lekt med tanken på silikon, men jeg tror ikke jeg tør. De er jo veldig fine, selv om de er små og jeg er redd for å "ødelegge" det. Jeg har aldri fått noen klager, og kjærestene mine har gitt inntrykk av at de har vært veldig fornøyde med puppene mine. 1
KaDust Skrevet 30. oktober 2013 #4 Skrevet 30. oktober 2013 Svært få bryr seg om puppestørrelsen din, og de som gjør det så mye at det blir dealbreaker er ikke verdt å ta vare på uansett. 1
Marie90 Skrevet 30. oktober 2013 #5 Skrevet 30. oktober 2013 Det er alltid samme svar på puppe-tråder. Noen gutter liker små pupper, andre store. Noen bryr seg lite om pupper, mer om bein eller rumpe. Det er en faktor i totalen ift. attraktsjon, men sjelden en dealbreaker den ene veien eller den andre. Så alle jenter med puppespm. har svaret der.
Testosteron Skrevet 30. oktober 2013 #6 Skrevet 30. oktober 2013 Er det en big deal for gutter, små pupper altså? Nei. Ikke for meg ihvertfall
Charmander Skrevet 30. oktober 2013 #7 Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Hørtes bare digg ut, eneste man ikke kan gjøre er å motorboate de. Finnes større problemer enn det altså! Endret 30. oktober 2013 av Charmander
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #8 Skrevet 30. oktober 2013 Så lenge det er noe der! Anonymous poster hash: 93714...0dc
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #9 Skrevet 30. oktober 2013 Men hva med jenter som nesten ikke har NOE, og som da legger inn pittelitt? Er det turn off? Jeg klarer ikke leve med puppene mine føler jeg. Anonymous poster hash: b2367...c6b 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #10 Skrevet 30. oktober 2013 Det som er viktig med pupper, er at de er tilgjengelige. Jeg vil se dem og nyte dem, kose med dem og leke med dem. Det betyr ingen ting om puppene er små eller store, flate eller runde, peker opp eller ned. Men de må være tilgjengelige! Du må vise meg dem og være stolt av dem, by på dem og ikke skjule dem. Anonymous poster hash: 93aac...428
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #11 Skrevet 30. oktober 2013 jeg har str 70a i bher (egentlig 65a, men finner det sjelden). jeg er kjempefornøyd med mine små pupper!! er lita og tynn så hadde sett dumt ut om jeg hadde hatt større… har ikke flasha puppene mine for sykt mange gutter, men de få heldige (!) har i hvertall vært fornøyde Anonymous poster hash: b31e0...c51
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #12 Skrevet 30. oktober 2013 Det er forskjell på de som har noe, og de som ikke har noe i det hele tatt.. Anonymous poster hash: 93714...0dc
skyflakes Skrevet 30. oktober 2013 #13 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg synes formen på puppene mine er veldig fin. De har samme størrelse såvidt jeg kan se hvertfall, og de er runde og myke. Hatet puppene mine før pga størrelsen, men i det siste har jeg kommet frem til at de egentlig er ganske fine! Bare at de er små da.. Er det en big deal for gutter, små pupper altså? Jeg bruker 75A, så de er ganske små. Anonymous poster hash: 355b7...bf4 Ikke forandre på puppene dine fordi du tror gutter liker det ene eller det andre. Det er DIN kropp og det er du som skal leve med de. Alle jenter har puppekomplekser, og jeg har aldri møtt en gutt som har hatt pupper som en dealbreaker.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #14 Skrevet 30. oktober 2013 Har en størrelse som tilsvarer 75A i cupstørrelse, og jeg er utrolig fornøyd med å ha den størrelsen jeg har. Hadde rett og slett sett rart ut med større pupper, fordi kroppen min er veldig liten og nett ellers. Jeg synes de er helt perfekte jeg rett og slett. Det synes kjæresten og Anonymous poster hash: 08575...57e
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #15 Skrevet 1. november 2013 Hørtes bare digg ut, eneste man ikke kan gjøre er å motorboate de. Finnes større problemer enn det altså! Motorboate? Anonymous poster hash: 355b7...bf4 1
Charmander Skrevet 1. november 2013 #16 Skrevet 1. november 2013 Motorboate?Anonymous poster hash: 355b7...bf4 v. int. The act of pushing one's face in between two ample breasts, and rocking one's head side to side very rapidly while making a vigorous, lip-vibrating "brrr" sound.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #17 Skrevet 1. november 2013 Men hva med jenter som nesten ikke har NOE, og som da legger inn pittelitt? Er det turn off? Jeg klarer ikke leve med puppene mine føler jeg.Anonymous poster hash: b2367...c6b Ja, det er turnoff med sillikon, uansett mengde. Tanken på å ta på pupper som ikke er ekte pupper er frastøtende. Man har fortsatt små pupper selv om man opererer inn innlegg, det bare ser ikke sånn ut. Små pupper er nydelig, og ser både penere og mer classy ut enn store.Anonymous poster hash: 0ac5b...3c6 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #18 Skrevet 1. november 2013 Ja, det er turnoff med sillikon, uansett mengde. Tanken på å ta på pupper som ikke er ekte pupper er frastøtende. Man har fortsatt små pupper selv om man opererer inn innlegg, det bare ser ikke sånn ut. Små pupper er nydelig, og ser både penere og mer classy ut enn store.Anonymous poster hash: 0ac5b...3c6 Kan være fint så lenge det er passelig mengde og jenta føler seg bra. det er alt som teller. Mange sier at de ikke liker silikon, men til syvende sist så hadde 80% a menn valgt en jente med pupper i motsetning til hun uten. Alle kan ikke se at det er silikon. Mann 34 Anonymous poster hash: 23ffb...b92
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #19 Skrevet 1. november 2013 v. int. The act of pushing one's face in between two ample breasts, and rocking one's head side to side very rapidly while making a vigorous, lip-vibrating "brrr" sound. Aha. Synes det er helt greit at dette ikke funker med mine pupper:p Anonymous poster hash: 355b7...bf4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå