Gå til innhold

Hvor mange situps må jeg ta ? :-(

Fremhevede innlegg

Gjest Virvar
Skrevet

Jeg er desperat, har lyst til å grine, magen MÅ strammes opp, og jeg har forsømt det for lenge for at jeg ikke har hatt krefter til å ta tak i det igjen.

Hvor mange sit ups må jeg ta om dagen for at det skal ha noen effekt? Jeg kan ikke love at jeg greier spise sunnere, det har jeg ikke overskudd til akuratt nå, MEN jeg skal prøve så godt jeg kan med de sittupsene.

Så - hvor mange om dagen? Jeg er helt fortvilet nå som jeg plutselig har fått øynene opp og jeg oppedager hvordan jeg virkelig ser ut. Her er både fett og slappe musker. Men - får jeg skikk på musklene, så vil det hjelpe litt tror (og håper!!) jeg.

:-(

Videoannonse
Annonse
Gjest 1111
Skrevet

Får vondt av å lese innlegget ditt og vil derfor gi deg en klem :klem:

Dessverre gir ikke situps så stor effekt alene. kostholdet må forbedres hvis du vil ha vekk fett, pluss at du må trene forbrenning i tilegg. men dette visste du kanskje allerede, så er vel ikke vits at jeg forteller deg alt om igjen :)

Ta noen skikkelige situps som tar skikkelig på magen, slik at du kjenner det veldig godt og ikke klarer mange før du må stoppe. ta så en pause på et minutt og ta så mange du orker igjen. er ikke noe vits å gjøre 500 situps hvis de ikke gjøres ordentlig.

Lykke til :trøste:

Gjest Seleena
Skrevet

Ikkje gløym å ete riktig og trene rygg samtidig. Be legen om råd om kosthald!

Skrevet

Viktig å trene ryggen, ja. Men husk at du kan ha en steinhard sixpack under fettet på maven, alle har fett på maven. Du får sterk mave, men er det "bilringene" du vil kvitte deg med, så er det kun forbrenning som gjelder, annne type forbrenning enn styrketrening.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...